Wutwutwut?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan, ik lees net je nachtelijk avontuur![]()
Wat akelig
Oh bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Mijn zoekskills falen.![]()
En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort.![]()
Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood.
Jezus wat erg..wat een hel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort.![]()
Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood.
Ah bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
idd schrikken zeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
Wat weer een heerlijke puppen foto's!![]()
Wat is Percy toch een schatje!![]()
F-R![]()
We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug. Tegen 18.00 gisteravond kreeg Pagan ineens een hele rare bloeddruk 110/130 en vreselijke snelle hartslag 130. Na een paar uur nog niet over, bloeddruk bleef vreemd, hartslag 160. Toch maar met de dokterstelefoon gebeld, extra medicijnen ingenomen. Niets hielp . 01.30 toch maar naar bed gegaan, honden voor een keertje in de achtertuin laten gaan i.p.v. laatste rondje. Beiden konden we natuurlijk niet slapen, tegen 06.00 uur vanmorgen voelde z'n hart ineens weer een beetje normaal. Dokter vanmorgen, tja is niet te zeggen, hoe dat nu kan. Nawerking operaties? Pas na 3 maanden valt er iets zinnigs uit op te maken. Als het weer zou gebeuren moet de cardioloog waarschijnlijk nog weer medicijnen bij voorschrijven. Blll, het was al met al een angstig nachtje. Pagan voelt zich nu weer vrij normaal, alleen zo moe alsof hij een marathon gelopen heeft. Ik hoop niet dat dit nog vaak gebeurd.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Ze is vooraan in de veertig. En één van onze vrijwilligers. Zo bizar: we gingen ervan uit dat ze een weekje na haar kleine operatie weer kon komen. En nu komt ze gewoon nooit meer. Het is nog maar de vraag of iemand van mijn collega's op bezoek zal gaan. Want haar tijd is nu extra kostbaar, die wil je spenderen met je naasten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah bah![]()
Hoe oud is ze? En was het een directe collega?
Wiki.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ff gezocht ook:
[..]
idd schrikken zeg...![]()
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Even het Maru-topig gelezen![]()
En Pagan rustig aan![]()
Vreselijk Cat, ik zat vanmiddag met 5 collega's in vergadering en we hebben gewoon allemaal iemand in de directe omgeving met kanker, afschuwelijk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Maes het volgende:
Bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets doe je je kind toch niet aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.
Vorige week ben ik naar de uitvaart geweest van de schoonvader van mijn collega: klachten -> kanker-> 6 weken later dood.Ik ben ook niet gelovig maar een kaarsje branden kan geen kwaad en ik doe het ook als ik de kans krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Maes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen woorden voor!
En voor iedereen die het nodig heeft![]()
Vampjes mama is in 1990 op 47 jarige leeftijd aan kanker overledenNo farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver Cat, dat zijn echt nare dingen ja, en Maes dat wijf is echt fucking gestoord, wat ben ik toch blij dat dat heerlijke kind daar weg is![]()
Ik deed een Ingetje net, en werd wakker van hele harde sabbelgeluiden, de pups liggen in standje 69 , stelletje goorlappen
Je moet ze gewoon doen. Er zijn er zat in deze SC.quote:
Wat leuk, nummer 3quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen woorden voor!
Vampjes mama is in 1990 op 47 jarige leeftijd aan kanker overleden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen woorden voor!
Maak je een keertje een flosje voor Fiep? Ze vindt het heel leuk maar haar bekje is te klein voor flosjes uit de winkel. Gemaakte kosten vergoed ik gewoon hoor.quote:
Ik ben volgende week woensdagavond vrijquote:
Veul te jong.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen woorden voor!
Kom je dan op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben volgende week woensdagavond vrij
Als jullie dat maar van elkaar weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Cat, da's echt kloten zeg![]()
En van dat kaarsje kan ik me voorstellen...ik mag graag mekkeren over m'n ouders (weten jullie inmiddels alles van) maar ik moet er toch niet aan denken dat ik ze nu al zou moeten verliezen
![]()
Birfdeej @ Catquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je dan op mijn verjaardag?![]()
Ik heb besloten om die dag vrij te nemen. Uren zat.
Kom je na je werk party crashen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Birfdeej @ Cat![]()
Maar ik moet woensdag werken
Oh ja hoor....en door de vader van MB ben ik destijds ook flink wakker geschud.quote:
En donderdagochtend heeeeeeel vroeg weer richting Frieslandquote:
ik was net 16 en draakje zo'n 5 jaar jongerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Veul te jong.
Hoe oud waren jij en Draakje toen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En donderdagochtend heeeeeeel vroeg weer richting Friesland
Mooooooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
De bruidsmeisjesjurk van Raissa
We hebben haar al twee weken niet gezien en degene die haar aan de telefoon had durfde het niet goed te vragen. Maar naar het schijnt heeft ze al morfinepleisters. Dus het bevalt me niks... van vage klachten naar morfine in een paar weken....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het nu met je collega dan Cat? Want wat ik uit je verhaal begrijp is dat ze zich in principe altijd wel goed voelde op wat vage klachten na. Nu ze weet dat ze vol zit met kanker, voelt ze zich nu dan ook meteen zieker of hoe moet ik dat zien?
Ze had wat vage klachten dus voelt ze zich dan nu meteen doodziek of...?
Gewoon interesse
Vertrek ik rond 4.30 uur, ben ik net op tijd weer terug voor m'n werkquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Elies pups wil komen kijken![]()
Oh en kijk nou wat er net naast me gebeurt![]()
Chico lag as usual in mn armen te slapen, en Sjon op het dekbedje op de kussens.
Ik sta op, Chico strekt zich uit, en Sjon laat zich zo naar beneden glijden en plet de opoe![]()
[ afbeelding ]
Die debiel kan nog niet eens es normaal slapen![]()
Hij ligt dus echt met zn hele lijf op Chico zn middenrif![]()
Maar hijs wel mooi geschoren he!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vertrek ik rond 4.30 uur, ben ik net op tijd weer terug voor m'n werk
Dat hoor je zoooo vaak... Dat mensen zo gauw de diagnose gesteld is ook daadwerkelijk ziek worden terwijl ze zich daarvoor hooguit niet zo lekker voelden... ( als ze met vage klachten naar de huisarts gaan dan )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben haar al twee weken niet gezien en degene die haar aan de telefoon had durfde het niet goed te vragen. Maar naar het schijnt heeft ze al morfinepleisters. Dus het bevalt me niks... van vage klachten naar morfine in een paar weken....
Rekening gehouden met de spits?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vertrek ik rond 4.30 uur, ben ik net op tijd weer terug voor m'n werk
Does a bear shit in the woods ?quote:
Ik mag gewoon niet klagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Mooie bruidsmeisjesjurk!![]()
En uit de posts hier merk je weer dat er veel mensen zijn die een last te dragen hebben.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag je klagen. Ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon niet klagen.![]()
Stoute Ingetje
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben haar al twee weken niet gezien en degene die haar aan de telefoon had durfde het niet goed te vragen. Maar naar het schijnt heeft ze al morfinepleisters. Dus het bevalt me niks... van vage klachten naar morfine in een paar weken....
Kwam ook door m'n welbekende ochtendhumeur icm het wakker schrikken van de kuttelefoon.quote:
Ik had mijn vader zeven jaar niet gezien omdat hij het contact had verbroken, hij had geen plaats meer in zijn nieuw opgebouwde leven voor mij...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja hoor....en door de vader van MB ben ik destijds ook flink wakker geschud.
Daar ben ik echt een paar dagen door van de mik geweest
Me toooooooooquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooooooi!![]()
Ben zoooooo benieuw naar jou in je jurk en dan alle pracht en praal erom heen![]()
Weddings....I lufs it
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had mijn vader zeven jaar niet gezien omdat hij het contact had verbroken, hij had geen plaats meer in zijn nieuw opgebouwde leven voor mij...
Ik dacht dat hij ooit wel weer bij zinnen zou komen en spijt zou krijgen..
Hij had via via al gezegd dat ik maar contact op moest nemen met hem. Maar ik vond dat ik geen wegwerpvoorwerp was en dat hij zelf maar naar mij moest komen en ik dacht dat hij dat ook wel zou doen met de tijd...
Ik had alleen niet verwacht hij met 54 jaar aan een hartinfarct zou overlijden![]()
In zijn huis vond ik kinderfoto's van mezelf ingeplakt in fotoboeken, krantenknipsels van mij van school in een koker, een ingelijste foto van mezelf naast zijn bed en het geboortekaartje van Joey op zijn bureau....
Zo jong nog, wat moet dat vreselijk zijn geweest zeg. Gelukkig hadden jullie wel elkaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik was net 16 en draakje zo'n 5 jaar jonger
Nou... da kwam pas later!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo jong nog, wat moet dat vreselijk zijn geweest zeg. Gelukkig hadden jullie wel elkaar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.
Vorige week ben ik naar de uitvaart geweest van de schoonvader van mijn collega: klachten -> kanker-> 6 weken later dood.Wat oneerlijk is het ook altijd,niet dat je het iemand gunt maar soms lijkt het of het de besten het eerste treftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kaarsjes branden doe ik ook,of het helpt weet ik niet maar ik voel me dan wel beter.
Veel sterkte Cat
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Oh bah, dat lijkt me echt zo kut.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had mijn vader zeven jaar niet gezien omdat hij het contact had verbroken, hij had geen plaats meer in zijn nieuw opgebouwde leven voor mij...
Hij had via via al gezegd dat ik maar contact op moest nemen met hem. Maar ik vond dat ik geen wegwerpvoorwerp was en dat hij zelf maar naar mij moest komen en ik dacht dat hij dat ook wel zou doen met de tijd...
Ik had alleen niet verwacht hij met 54 jaar aan een hartinfarct zou overlijden![]()
In zijn huis vond ik kinderfoto's van mezelf ingeplakt in fotoboeken, krantenknipsels van mij van school in een koker, een ingelijste foto van mezelf naast zijn bed en het geboortekaartje van Joey op zijn bureau....
Zo wat heftig om mee te maken Senes. Ik begrijp wel dat je je niet als wegwerpvoorwerp wilt laten gebruiken maar dit had je natuurlijk ook nooit verwacht. Wat zul jij je verschrikkelijk gevoeld hebben toen je hoorde dat hij er niet meer was. Als je dat van te voren had geweten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh mooi zeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Elies pups wil komen kijken![]()
Oh en kijk nou wat er net naast me gebeurt![]()
Chico lag as usual in mn armen te slapen, en Sjon op het dekbedje op de kussens.
Ik sta op, Chico strekt zich uit, en Sjon laat zich zo naar beneden glijden en plet de opoe![]()
[ afbeelding ]
Die debiel kan nog niet eens es normaal slapen![]()
Hij ligt dus echt met zn hele lijf op Chico zn middenrif![]()
Maar hijs wel mooi geschoren he!
Zusje en ik schelen ook 5 jaar en mijn hemel, wat vond ik het een irritant rotkind toen ik puberde en zij lagereschoolde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou... da kwam pas later!We hebben elkaar eerst nog een tijdje de tent uit gevochten!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zusje en ik schelen ook 5 jaar en mijn hemel, wat vond ik het een irritant rotkind toen ik puberde en zij lagereschoolde.
Maar nu zijn er geloof ik maar weinig mensen waar ik meer van hou dan van haar.
Ow bah Senes, wat hard om er dan achter te moeten komen dat je het nooit meer met elkaar kunt uitpraten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Het hoeft idd niet onvoorwaardelijk te zijn en het is niet vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach weet je dat me moeder die ziekte heeft is heel erg ,maar er zijn tussen mij en me ouders teveel dingen gebeurt dat mijn band met ze daardoor heel slecht is geworden.
Tuurlijk het is klote als ze gaat maar het is niet anders erg ja .
Maar de laatste 6 jaar hebben ze ook niet om mij bekommerd alles was zogenaamd in belang van mijn zoon.
Me ex waar ze telkens voor opkwamen de leugens enz.
Het is niet iets wat ik ze vergeven kan helaas
Gelukkig maar...en ook een geluk dat Mr.M een vrouw heeft getroffen die net zoveel van zijn dochter houdt als dat hij zelf doetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Maes het volgende:
Of zoals meneer Maes de kans niet kreeg, wat heeft die man gevochten voor zijn kindMaar Raissa dacht ook dat haar vader haar niet moest en toen meneer Maes een kans kreeg (via de rechter) om haar te zien wilde ze zelf niet want ze was bang voor haar vader. En nu woont ze gewoon bij ons
Wat kan er veel gebeuren in een paar jaar
Nah klinkt heel gek maar ik ben dat gevoel was heel dubbel, heel verdrietig ja maar ik ben eerst ook echt heel erg lang heel erg boos op hem geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo wat heftig om mee te maken Senes. Ik begrijp wel dat je je niet als wegwerpvoorwerp wilt laten gebruiken maar dit had je natuurlijk ook nooit verwacht. Wat zul jij je verschrikkelijk gevoeld hebben toen je hoorde dat hij er niet meer was. Als je dat van te voren had geweten...
Het lijkt me heel emotioneel om dat in je vaders huis allemaal dingetjes te vinden die hem aan jou deden denken
Nou, je was was idd straaalend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kwam ook door m'n welbekende ochtendhumeur icm het wakker schrikken van de kuttelefoon.
Direct koppijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oow is goed hoor! ik ga binnenkort weer fleecedekens kopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Maak je een keertje een flosje voor Fiep? Ze vindt het heel leuk maar haar bekje is te klein voor flosjes uit de winkel. Gemaakte kosten vergoed ik gewoon hoor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, je was was idd straaalend.
Die lag naast meneer I.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je me niet horen schelden op hem?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Tis pure bullshit want Fieps rende hier met de grootste speeltjes van mijn honden rond en toen was ze nog puppyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow is goed hoor! ik ga binnenkort weer fleecedekens kopen.
Nee, ik was echt heel boos, heb ook wel eens echt scheldend door zijn huis gelopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow bah Senes, wat hard om er dan achter te moeten komen dat je het nooit meer met elkaar kunt uitpraten.Hoe vond je het om die foto's en zo te vinden? Gaf dat een beetje troost omdat je blijkbaar toch niet helemaal uit zijn gedachten was geweest?
Ik heb alles gehoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die lag naast meneer I.
Heb je me niet horen schelden op hem?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis pure bullshit want Fieps rende hier met de grootste speeltjes van mijn honden rond en toen was ze nog puppy![]()
Hier sprong ze ook meteen zelf de bank op en af, thuis ook mooi pas sinds kort
Ze is gewoon een verwend nestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis pure bullshit want Fieps rende hier met de grootste speeltjes van mijn honden rond en toen was ze nog puppy![]()
Hier sprong ze ook meteen zelf de bank op en af, thuis ook mooi pas sinds kort
Ik denk niet dat die pup veel kleiner is dan Jules met 7 weken hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach ja, ik ga ze ook voor de pups maken, die moeten ook kleiner zijn dus..
Kan ik me voorstellen. Het is gewoon zo oneerlijk, dat die tijd die je zo graag met hem had willen doorbrengen sowieso al korter zou zijn door zijn houding en dan elke kans op tijd met elkaar opeens van je wordt afgepakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik was echt heel boos, heb ook wel eens echt scheldend door zijn huis gelopenIk wilde namelijk heel erg graag een vader en hij was er nooit. En als je dan na zijn dood pas merkt wat ik voor hem betekende....
als ik op bezoek ga bedoel ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die pup veel kleiner is dan Jules met 7 weken hoor
Ow, maar we hebben het ook over het WWW hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik lees mee en sterkte aan iedereen die dat nodig heeft
Maar ik struisvogel verder een beetje met al die verhalen.
Ik trek dat nooit zo goed. Dus ik haak weer in een stukkie verderop
Chihuahua's zijn echt manipulatieve kutkrengen hoor, ik weet dr alles vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |