abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94165009

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ |

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg 029.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:41:47 #2
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94165084
Met zonder duidelijke TT ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:42:22 #3
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94165143
Pagan, ik lees net je nachtelijk avontuur :o
Wat akelig :{
pi_94165199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan, ik lees net je nachtelijk avontuur :o
Wat akelig :{
Wutwutwut? :o

*gaat teruglezen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:45:48 #5
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_94165435
):O
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 21:47:01 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_94165522
Hola!

Ik ben even wat oude afleveringen aan het terug kijken van over vaders en zonen, ze staan eindelijk online zag ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_94165616
Mijn zoekskills falen. -O-

En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort. ;(

Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood. :(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2011 @ 21:49:27 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94165743
Jeetje Cat ;( Wat naar zeg...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94165774
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:

En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort. ;(

Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood. :(
Oh bah ;(
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 21:49:52 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_94165781
quote:

Jezus wat erg..wat een hel.
Ik word daar ook altijd zo bang van :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:51:08 #11
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94165885
quote:

Ah bah -O-
Hoe oud is ze? En was het een directe collega?
pi_94165989
Ik was er gisteren ook helemaal naar van terwijl ik normaliter best een nuchter persoontje ben.

Het is gewoon niet te bevatten hoe zo'n k*tziekte je kan besluipen. Ze had wat vaaaaage klachten, nog niet eens voldoende om mee naar de huisarts te gaan. Dus wat dat betreft heeft ze 'geluk' dat het met dat onderzoek naar voren kwam. Heeft ze meer tijd om alles te regelen en afscheid te nemen.

Doet me denken aan mijn tante: toen die klachten kreeg was ze drie weken later dood. :{
pi_94166004
Ff gezocht ook:
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
Wat weer een heerlijke puppen foto's! O+

Wat is Percy toch een schatje! O+

F-R :*

We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug. Tegen 18.00 gisteravond kreeg Pagan ineens een hele rare bloeddruk 110/130 en vreselijke snelle hartslag 130. Na een paar uur nog niet over, bloeddruk bleef vreemd, hartslag 160. Toch maar met de dokterstelefoon gebeld, extra medicijnen ingenomen. Niets hielp . 01.30 toch maar naar bed gegaan, honden voor een keertje in de achtertuin laten gaan i.p.v. laatste rondje. Beiden konden we natuurlijk niet slapen, tegen 06.00 uur vanmorgen voelde z'n hart ineens weer een beetje normaal. Dokter vanmorgen, tja is niet te zeggen, hoe dat nu kan. Nawerking operaties? Pas na 3 maanden valt er iets zinnigs uit op te maken. Als het weer zou gebeuren moet de cardioloog waarschijnlijk nog weer medicijnen bij voorschrijven. Blll, het was al met al een angstig nachtje. Pagan voelt zich nu weer vrij normaal, alleen zo moe alsof hij een marathon gelopen heeft. Ik hoop niet dat dit nog vaak gebeurd. :X
idd schrikken zeg... :o :X
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:53:14 #14
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_94166037
Even het Maru-topig gelezen O+

En Pagan rustig aan O+

Vreselijk Cat, ik zat vanmiddag met 5 collega's in vergadering en we hebben gewoon allemaal iemand in de directe omgeving met kanker, afschuwelijk gewoon.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 maart 2011 @ 21:53:27 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_94166058
quote:

:o :'(
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_94166112
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ah bah -O-
Hoe oud is ze? En was het een directe collega?
Ze is vooraan in de veertig. En één van onze vrijwilligers. Zo bizar: we gingen ervan uit dat ze een weekje na haar kleine operatie weer kon komen. En nu komt ze gewoon nooit meer. Het is nog maar de vraag of iemand van mijn collega's op bezoek zal gaan. Want haar tijd is nu extra kostbaar, die wil je spenderen met je naasten.
pi_94166165
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ff gezocht ook:

[..]

idd schrikken zeg... :o :X
Wiki. O+

Maar inderdaad schrikken en heel eng, lijkt me. :o
pi_94166462
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Even het Maru-topig gelezen O+

En Pagan rustig aan O+

Vreselijk Cat, ik zat vanmiddag met 5 collega's in vergadering en we hebben gewoon allemaal iemand in de directe omgeving met kanker, afschuwelijk gewoon.
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.
Vorige week ben ik naar de uitvaart geweest van de schoonvader van mijn collega: klachten -> kanker-> 6 weken later dood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94166606
Navond :W

@ pagan minders man doe maar even lekker rustig aan.
@ cat mooi kut zeg zo jong nog

Ik ben hgespannen voor morgen vroeg nu gaat het wel erg dichtbij komen voor mij
Moet me om 10.00 uur melden bij de kaakchirurg en dan jhoor ik hoe en wat en hoe lang ik moet wachten om alles operatief te laten verwijderen onder narcose
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:01:59 #20
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_94166703
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow O+
pi_94166715
Oh bah Cat ;( Wat schrikken zeg en wat is het toch een k*tziekte. Veel sterkte met het verwerken van zo'n naar bericht.
pi_94166792
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Maes het volgende:
SPOILER
Bah! :( Zoiets doe je je kind toch niet aan. }:|
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:03:31 #23
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_94166824
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.
Vorige week ben ik naar de uitvaart geweest van de schoonvader van mijn collega: klachten -> kanker-> 6 weken later dood.

SPOILER
Ik ben ook niet gelovig maar een kaarsje branden kan geen kwaad en ik doe het ook als ik de kans krijg :*
Ow O+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:03:42 #24
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_94166838
Oh getver Cat, dat zijn echt nare dingen ja, en Maes dat wijf is echt fucking gestoord, wat ben ik toch blij dat dat heerlijke kind daar weg is :*
Ik deed een Ingetje net, en werd wakker van hele harde sabbelgeluiden, de pups liggen in standje 69 , stelletje goorlappen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_94166860
Inderdaad wat een pleuris wicht zeg die kinderen voor niks overstuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')