Wutwutwut?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan, ik lees net je nachtelijk avontuur![]()
Wat akelig
Oh bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Mijn zoekskills falen.![]()
En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort.![]()
Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood.
Jezus wat erg..wat een hel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
En in other news: iemand die ik ken van het werk gaat dood. Zomaar ineens en heel binnenkort.![]()
Zo stom: moest naar het ziekenhuis voor een kleine operatie, uit de pre-operatieve onderzoeken komen rare dingen dus verder onderzoek: zit ze helemaal vol met kanker en nu is ze bezig haar uitvaart te regelen en opvang voor haar kinderen (is gescheiden). Want ze gaat dood.
Ah bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
idd schrikken zeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
Wat weer een heerlijke puppen foto's!![]()
Wat is Percy toch een schatje!![]()
F-R![]()
We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug. Tegen 18.00 gisteravond kreeg Pagan ineens een hele rare bloeddruk 110/130 en vreselijke snelle hartslag 130. Na een paar uur nog niet over, bloeddruk bleef vreemd, hartslag 160. Toch maar met de dokterstelefoon gebeld, extra medicijnen ingenomen. Niets hielp . 01.30 toch maar naar bed gegaan, honden voor een keertje in de achtertuin laten gaan i.p.v. laatste rondje. Beiden konden we natuurlijk niet slapen, tegen 06.00 uur vanmorgen voelde z'n hart ineens weer een beetje normaal. Dokter vanmorgen, tja is niet te zeggen, hoe dat nu kan. Nawerking operaties? Pas na 3 maanden valt er iets zinnigs uit op te maken. Als het weer zou gebeuren moet de cardioloog waarschijnlijk nog weer medicijnen bij voorschrijven. Blll, het was al met al een angstig nachtje. Pagan voelt zich nu weer vrij normaal, alleen zo moe alsof hij een marathon gelopen heeft. Ik hoop niet dat dit nog vaak gebeurd.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Ze is vooraan in de veertig. En één van onze vrijwilligers. Zo bizar: we gingen ervan uit dat ze een weekje na haar kleine operatie weer kon komen. En nu komt ze gewoon nooit meer. Het is nog maar de vraag of iemand van mijn collega's op bezoek zal gaan. Want haar tijd is nu extra kostbaar, die wil je spenderen met je naasten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah bah![]()
Hoe oud is ze? En was het een directe collega?
Wiki.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ff gezocht ook:
[..]
idd schrikken zeg...![]()
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Even het Maru-topig gelezen![]()
En Pagan rustig aan![]()
Vreselijk Cat, ik zat vanmiddag met 5 collega's in vergadering en we hebben gewoon allemaal iemand in de directe omgeving met kanker, afschuwelijk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Maes het volgende:
Bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets doe je je kind toch niet aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het is omdat ik ouder word, maar zo lijkt het in mijn omgeving soms ook.
Vorige week ben ik naar de uitvaart geweest van de schoonvader van mijn collega: klachten -> kanker-> 6 weken later dood.Ik ben ook niet gelovig maar een kaarsje branden kan geen kwaad en ik doe het ook als ik de kans krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |