quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wat een gaaf beest. en Britse korthaar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Is ze ookquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een gaaf beest. en Britse korthaar toch?
Cheeseburgerquote:
quote:
Je kunt best ergens langs wonen.quote:
Denk niet dat zij dat toelaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat n lekkere dikke brompot![]()
kwil m over zn buikje kroelen
i can has?quote:
OMG! Dat wil ik ooooooooooooooookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, ik heb 3 maal PM.
Heb de recepioniste toegevoegd op msn
Jawel, zeker raar want de duitsers klettern de berg op, varen over de weg en hebben nog meer van dat soort maffe dingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt best ergens langs wonen.
Net als in het Duits: entlang.
Raar dus dat je dat niet gebruikt
Bloedserieus, dus gelieve alleen serieuze reacties te sturen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
KG, is dat serieus van die receptioniste?![]()
Dan ga ik ff een leuk mailtje opstellen
Nee hij zet ramen en deuren los, dat is niet raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt best ergens langs wonen.
Net als in het Duits: entlang.
Raar dus dat je dat niet gebruikt
Wat moet ik zeggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bloedserieus, dus gelieve alleen serieuze reacties te sturen!
quote:
Zo beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |