abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94419817
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef Auti het volgende:

En dan de ING, nu moet ik ingrijpen anders typ ik mijn toetsenbord kapot en het scherm vol.
Ook ik hou van geld en mooie spullen.. Maar WTF!! echt WTF!!.. en ze schamen zich niet eens. Dit is écht tuig, mensen die keihard over lijken gaan zonder enige wroeging. Ik meen het bloedserieus dat ik zelf nooit, maar dan ook echt nooit, sterker nog; over MIJN lijk!, nooit zou ik die bonus accepteren bovenop zo'n ziekelijk salaris, ik zou al vraagtekens stellen bij zo'n salaris ansich.
En ondertussen? .. ondertussen ligt die hele bank volledig op zijn aarsch, mensen willen dit ook niet en stappen liever op.. maar nog belangrijker; All their internetz belong to us.......
ING wordt momenteel fucking hard genaaid door crackers.. FACT!

Let maar op, dat gaat nog leuk worden :Y Hoe help je een bank naar de klote, gewoon met Internet Explorer jonguh.
WTF gaat dit over?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94420343
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef robuust89 het volgende:

[..]

WTF gaat dit over?
In het normale nieuws is volgens mij wel te volgen geweest, maar het kan je natuurlijk ontglipt zijn, dat de ING top er weer een riante bonus is toegezegd/erkend. Voor de grote baas 1,25 miljoen, maar er is natuurlijk nog veel meer. Daarnaast krijgt al het personeel een loonsverhoging. Maar de ING heeft ook zwaar lopen kloten en heeft een kapitaalinjectie van de staat nodig gehad á 10 miljard om overeind te brengen, feitelijk owned de staat nog steeds hun aarsch. Ze moeten heel nederig en dankbaar zijn en netjes verantwoord gedrag vertonen, zeker ook naar de maatschappij.. In plaats daarvan blijft het geld strooien gewoon doorgaan. Dikke vette financiele crisis, iedereen moet inleveren, er is zelfs een bakellendenorm gekomen en al.. máár.. deze heertjes strijken gewoon miljoenen op.. als extraatje.. en waarom? Mensen hebben een bank nodig, je bent verplicht om een rekening te hebben.. Maak het aub allemaal even heel snel van de staat... scheelt heul veul centjes..

En dan part two.. ING is totally hacked. Ze zijn sowieso al de meest aangevallen bank maar dat hele internetbankier systeem van hun dat is niet zo goed zeg maar, en ligt ook een beetje flink op de pipeline. Gaat nog wel in de media komen, heeft te maken met een soort bypass op bepaalde online betaaldiensten, dat was al zo.. maar is nu public. Gaat de media nog wel op happen incl kamervragen :Y
-weg-
pi_94421244
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Nederland___.html

En nee ik ben bij lange na geen telegraaflezer. Maar mijn omg, we gaan allemaal dood :')
Ik kan er niet meer tegen, watskeburt? zeg maar...

En als ik zeg dat het misschien wel beter is om het geld van je rekening te halen dan ben ik zwaar hard strafbaar dus dat doe ik dan maar niet.
Leg mij eens uit hoe ik dit kwartaaltje straks mag afsluiten? :{ Prive is het een ramp maar volgens mij gaat overal "inene" niet zo goed. Ik heb toch wel zo'n godsgruwelijke hekel aan narigheid, zo wou ik dit jaar ook niet beginnen.. dus wat doet men? Narigheid hypen ;(

Ga lekker water gooien op een reactor.. tief er cement op gek! Dat ding is stuk! ... 8)7
Ik kán niet meer naar het nieuws kijken... echt niet.
-weg-
pi_94422346
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat het voor mij wel even beter is om niet naar het nieuws te kijken. Want ik wordt er echt niet goed van en ik moet er echt even mee stoppen. Maar niemand snapt zoiets, maar jullie misschien wel?
Maar ik ben er ook verslaafd aan. Ik kan het alleen niet meer bijhouden. En het is allemaal compleet losgeslagen? Volgens mij ben ik niet gek om te zeggen dat de mensen gek zijn geworden, maar daar wil ik mij helemaal niet mee bezig houden.

Ik zei al vrij snel dat 2011 een rampjaar was, impulsief, maar ik ga toch niet wéér gelijk krijgen heh? Hou eens op! Doe eens normaal! Wie vraagt hier nu om? Ik snap het echt niet.
Ik raak er heel boos om en iedereen zegt dat ze niets kunnen doen.
-weg-
pi_94423064
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Nederland___.html

En nee ik ben bij lange na geen telegraaflezer. Maar mijn omg, we gaan allemaal dood :')
Ik kan er niet meer tegen, watskeburt? zeg maar...

En als ik zeg dat het misschien wel beter is om het geld van je rekening te halen dan ben ik zwaar hard strafbaar dus dat doe ik dan maar niet.
Leg mij eens uit hoe ik dit kwartaaltje straks mag afsluiten? :{ Prive is het een ramp maar volgens mij gaat overal "inene" niet zo goed. Ik heb toch wel zo'n godsgruwelijke hekel aan narigheid, zo wou ik dit jaar ook niet beginnen.. dus wat doet men? Narigheid hypen ;(

Ga lekker water gooien op een reactor.. tief er cement op gek! Dat ding is stuk! ... 8)7
Ik kán niet meer naar het nieuws kijken... echt niet.
:D
Ik moest lachen _O- Idioten.

Marre, Auti, kerel, rustig aan jongen! Neem een joint en chill wat! :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94423290
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:D
Ik moest lachen _O- Idioten.

Marre, Auti, kerel, rustig aan jongen! Neem een joint en chill wat! :P
Ja ik begrijp het wel maar ik snap het niet, en jouw post kwam tegelijk binnen met een "Warning" C2000 melding :') .. ik moet het rustig doen ja! En men kan er om lachen en ik weet het leuk te brengen maar ik ben zwaar van mijn leg af. Dus ik zoek even afleiding en stoom afblazen want anders dan ga ik weer stomme dingen doen ofzo... wát een vreselijke mensen.. ik stel niets voor maar mag ik het aub zeggen? Jemig de pemig hee, hoe ga je met zoiets om? Ik heb geen zin om schaapachtig te lachen, het is hillarisch maar het kán niet.
-weg-
pi_94427009
Ik maak me ook nog steeds boos over het wangedrag aan de top. :r

Nog meer over de politiek die weigert om in te grijpen.
pi_94431298
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind het toch een megaprestatie van je. Je hebt het wel zelf gedaan. Een vorm van een bedrijfsgoddelijkheid :)
Als ik een bedrijfsgoddelijk was dan was ik wel directeur :P

Je hebt gelijk het is ook een prestatie maar zo voelt het niet. Het voelt eigenlijk gewoon als iets vanzelfsprekends.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94431399
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik maak me ook nog steeds boos over het wangedrag aan de top. :r

Nog meer over de politiek die weigert om in te grijpen.
Logisch dat zijn niet ingrijpen je moet als politicus toch ook aan je oude dag denken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94432508
Effe nuanceren hoor.

ING heeft een *lening* gekregen van de Staat, van 10 miljard. De rente daarop vloeit rechtstreeks terug in de staatskas (Kassa!). 5 Miljard daarvan is al afgelost (allemaal met boeterente) en 2 miljard wordt in de komende maanden afgelost (met 50% - dus 1 miljard!! - boeterente). Wederom Kassa! voor de Staat.

De bonussen zijn alleen voor de hoge top. Ook de loonsverhoging van 2% is alleen voor de top. Het gewone personeel krijgt er welgeteld 1% bij. Dat is minder dan veel andere bedrijven, en sowieso minder dan de inflatie. En het personeel krijgt ook al jaren geen kerstpakket meer.
Bovendien zijn de pensioenen van de mensen die inmiddels met pensioen zijn, al twee jaar bevroren. Die gaan er dus in feite op achteruit. ING bestaat dus zeker niet alleen uit graaiers en profiteurs.

En onder het motto "Als iedereen in de sloot springt doen wij het ook": de salarissen en bonussen van andere topmanagers in deze sector zijn stuk voor stuk (afgezien van ABN-Amro maar dat is inmiddels wel 100% eigendom van de Staat) hoger, laat staan bij multinationals van deze grootte in andere sectoren (Shell, Philips, etc.)

Overigens denk ik wel dat als Hommen er niet was geweest, ING echt over de kop was gegaan. Hij heeft een beerput geërfd, twee jaar geleden. En (hoewel je het over de methoden wel of niet eens kunt zijn) toch weer winstgevend gekregen. Ondanks de crisis. Dus heel slecht heeft ie het ook niet gedaan.

Wat niet wegneemt dat ik het belachelijk veel geld vind. En een bonus van 95% van mijn jaarsalaris had ik ook wel willen hebben. Maar helaas...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94432680
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Pandora73 het volgende:
Effe nuanceren hoor.

ING heeft een *lening* gekregen van de Staat, van 10 miljard. De rente daarop vloeit rechtstreeks terug in de staatskas (Kassa!). 5 Miljard daarvan is al afgelost (allemaal met boeterente) en 2 miljard wordt in de komende maanden afgelost (met 50% - dus 1 miljard!! - boeterente). Wederom Kassa! voor de Staat.

De bonussen zijn alleen voor de hoge top. Ook de loonsverhoging van 2% is alleen voor de top. Het gewone personeel krijgt er welgeteld 1% bij. Dat is minder dan veel andere bedrijven, en sowieso minder dan de inflatie. En het personeel krijgt ook al jaren geen kerstpakket meer.
Bovendien zijn de pensioenen van de mensen die inmiddels met pensioen zijn, al twee jaar bevroren. Die gaan er dus in feite op achteruit. ING bestaat dus zeker niet alleen uit graaiers en profiteurs.

En onder het motto "Als iedereen in de sloot springt doen wij het ook": de salarissen en bonussen van andere topmanagers in deze sector zijn stuk voor stuk (afgezien van ABN-Amro maar dat is inmiddels wel 100% eigendom van de Staat) hoger, laat staan bij multinationals van deze grootte in andere sectoren (Shell, Philips, etc.)

Overigens denk ik wel dat als Hommen er niet was geweest, ING echt over de kop was gegaan. Hij heeft een beerput geërfd, twee jaar geleden. En (hoewel je het over de methoden wel of niet eens kunt zijn) toch weer winstgevend gekregen. Ondanks de crisis. Dus heel slecht heeft ie het ook niet gedaan.

Wat niet wegneemt dat ik het belachelijk veel geld vind. En een bonus van 95% van mijn jaarsalaris had ik ook wel willen hebben. Maar helaas...
Dat neemt niet weg dat het in de ogen van mensen vreemd is dat je als bedrijf met staatssteun een bonus uitkeerd.
14 SHADES OF GREY
pi_94432702
En over al die rampen en onrust...
De Maya's hadden al gezegd dat in 2012 een enorme omslag in de wereld zal plaatsvinden (wat door velen werd/wordt uitgelegd als "De wereld vergaat" maar dat is een verkeerde vertaling/interpretatie). Met al die enorme branden, politieke omslagen en aarbevingen... Zouden ze toch gelijk krijgen??
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94432830
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat het in de ogen van mensen vreemd is dat je als bedrijf met staatssteun een bonus uitkeerd.
Klopt, maar veel mensen (zie ook de reacties op Telegraaf) verliezen alle nuance uit het oog. Als iedereen nu hun geld weghaalt, kan ING ook niet meer aflossen. Dan is het óók weer niet goed.
Deze sector zit nu echt in een situatie waarin ze het gewoon domweg nooit goed kunnen doen. Als Hommen die bonus niet aanneemt, dan verdient ie wel weer te veel. En als het dat niet is, dan is er wel weer wat anders. Het - is - gewoon - nooit - goed. En daar word ik langzamerhand wel een beetje moe van.
Het is nu zelfs al zo erg dat mensen die in sportkleren lopen waar ING op staat, uitgescholden worden bij wedstrijden. Ik bedoel... Dat gaat mij echt veel en veel te ver. Alsof het gewone personeel (of ex-personeel, of iemand die het als relatiegeschenk heeft gekregen, whatever), iets aan die bonussen of het beleid kan doen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94433239
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Klopt, maar veel mensen (zie ook de reacties op Telegraaf) verliezen alle nuance uit het oog. Als iedereen nu hun geld weghaalt, kan ING ook niet meer aflossen. Dan is het óók weer niet goed.
Deze sector zit nu echt in een situatie waarin ze het gewoon domweg nooit goed kunnen doen. Als Hommen die bonus niet aanneemt, dan verdient ie wel weer te veel. En als het dat niet is, dan is er wel weer wat anders. Het - is - gewoon - nooit - goed. En daar word ik langzamerhand wel een beetje moe van.
Het is nu zelfs al zo erg dat mensen die in sportkleren lopen waar ING op staat, uitgescholden worden bij wedstrijden. Ik bedoel... Dat gaat mij echt veel en veel te ver. Alsof het gewone personeel (of ex-personeel, of iemand die het als relatiegeschenk heeft gekregen, whatever), iets aan die bonussen of het beleid kan doen!
Ik begrijp je best wel goed, maar ik vind ook dat het gewoon niet goed te praten is, echt niet.. maar dat is misschien mijn probleem. Ik roep geen hetze uit.
Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, ik had ook echt die bonus geweigerd, "wat is hier het functioneel nut van?". Het heeft ook helemaal niets met jaloesie te maken maar puur met principes en iedereen moet inleveren, maar deze "jongens" komen overal mee weg. Terwijl het echt over ruggen gaat. Ik heb er zelf geen belang bij, ik ben al kapot.. Wijs ik niemand de schuld aan toe. Maar dit soort gedrag heb ik echt moeite mee. Ik kan het niet begrijpen. Verdien je zoveel geld, totaal financieel onafhankelijk. Is het crisis, heb je qua beleid al zoveel verneukt en moest je hulp vragen.. en dan neem je zoiets aan? ..

Ik zou het mijzelf echt nooit kunnen vergeven, en het is ook niet nodig.. als je 1 miljoen per jaar verdiend.. wtf moet je dan met zo'n bonus? TELL ME? ... het is NIET NODIG!..
Ik hou niet van negatieviteit en van zeuren, écht niet.. maar ik kan hier NIET tegen.
-weg-
pi_94433428
Dat snap ik ook wel.
Maar die mensen in hun hardloopshirtjes of wielrenbroekjes kunnen hier niets aan doen. En geloof me, die verdienen dat jaarsalaris wat Hommen krijgt in hun hele leven nog niet (je mag blij zijn als je in 40 jaar op de helft komt). Maar zij worden er wel op aangesproken.
Mensen vergeten dat dit echt om de top gaat, de heel hoge top. Daaronder... zitten gewoon hele gewone mensen met normale salarissen die keihard werken.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94433521
P.S. En ja, het zou de top sieren als ze afstand doen van de bonus. Maar diezelfde bonus is wel door ex-vakbondsleider De Waal goedgekeurd. En door de regering, toen de afspraken werden gemaakt. Daar hoor je ook niemand over.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94433659
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Pandora73 het volgende:
Dat snap ik ook wel.
Maar die mensen in hun hardloopshirtjes of wielrenbroekjes kunnen hier niets aan doen. En geloof me, die verdienen dat jaarsalaris wat Hommen krijgt in hun hele leven nog niet (je mag blij zijn als je in 40 jaar op de helft komt). Maar zij worden er wel op aangesproken.
Mensen vergeten dat dit echt om de top gaat, de heel hoge top. Daaronder... zitten gewoon hele gewone mensen met normale salarissen die keihard werken.
Daar ben ik het volmondig mee eens! Dat heb je goed omschreven :Y
Ik kijk die mensen er ook absoluut niet op aan, en dat er inmiddels mensen die ook maar iets van ING "promoten" daar op worden aangevallen dat is natuurlijk ook te zuur. Maar ik raak echt spuugmisselijk van die "top" figuren, want dat is gewoon ronduit schoftig. En ik vind dát weer een beetje te bijzonder typisch worden... bah! Wat smerig zeg... niks jaloesie of wat dan ook, prima dat die mensen een miljoen per jaar verdienen of tonnen.. (het is absurd, maar goed) en dan zo'n bonus.. met al dat gezeik en zeer slechte organisatie ( ING ligt feitelijk op straat)
-weg-
pi_94433728
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Pandora73 het volgende:
P.S. En ja, het zou de top sieren als ze afstand doen van de bonus. Maar diezelfde bonus is wel door ex-vakbondsleider De Waal goedgekeurd. En door de regering, toen de afspraken werden gemaakt. Daar hoor je ook niemand over.
Het had Bea en Co ook gezierd als zij in het kader van de bezuigingen het goeie voorbeeld gaven door zelf ook te bezuigingen.
14 SHADES OF GREY
pi_94433787
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het had Bea en Co ook gezierd als zij in het kader van de bezuigingen het goeie voorbeeld gaven door zelf ook te bezuigingen.
Dat is vergeleken met die top figuren echt een schijntje, ja ook het koningshuis geeft teveel uit, maar het verschil zal je werkelijk verbazen. Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel.. zelfs het koningshuis werd eruit gegraaid door dit soort figuren... :{
-weg-
pi_94434451
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is vergeleken met die top figuren echt een schijntje, ja ook het koningshuis geeft teveel uit, maar het verschil zal je werkelijk verbazen. Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel.. zelfs het koningshuis werd eruit gegraaid door dit soort figuren... :{
Het bedrag daar gaat het bij mij over het konnigshuis niet om. Maar de voorbeeldsfunctie en het signaal dat het uitgeeft als Bea dat wel doet.
Verder geven de meeste politicie met hun wachtgeldregelingen en zitting in raden van bestuur niet het goeie voorbeeld.
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:50:09 #121
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94434849
Mensen zijn bang om hun positie te verliezen, of te worden ingehaald door hun ‘peers’, de mensen waarmee ze zichzelf vergelijken. Dat zie je in vrijwel alle lagen van de maatschappij. Vrijwillig afstand doen van een bonus, zou het werkelijk goede publiciteit opleveren; ik weet het zo gauw nog niet of dat volstaat of dat er meer nodig is (bijvoorbeeld een hervorming van bepaalde machtsposities).

Hoe slechter je inkomenspositie (langdurig in de bijstand, Wajong zonder kans op herstel), hoe moeilijker te begrijpen. In de top van een multinationale onderneming betekent bovenal veel risico’s nemen, financiële verantwoordelijkheid dragen. In moeilijke tijden betekent het ook: je tot het uiterste inzetten om de schade zo beperkt mogelijk te houden. Ik kan er verder niet zo goed over oordelen. De top heeft het 99 van de 100 keer financieel gemakkelijk (als het mis gaat betekent dat vaak failissement) maar de weg er naar toe gaat met veel spanning en onzekerheid gepaard.

Wel is het over het algemeen zo hoe lager je in de boom zit, hoe groter de kans om onderbetaald te worden.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_94435508
quote:
Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Logisch dat zijn niet ingrijpen je moet als politicus toch ook aan je oude dag denken.
Precies. Ik herinner mij Wim Kok. Hij sprak in 1998 schande over de exorbitante zelfverrijking door topbestuurders. Toen hij eenmaal commissaris bij ING was, en toen hij eindelijk er iets aan kon doen, keek hij maar even de andere kant op . Hij sprak toen van een 'duivels' dillema :')_!

Het dillema had natuurlijk ook te maken met zijn zeer goed betaalde baantje.

Het zelfde met Lodewijk de Waal.

Het is een criminele bende :r
pi_94435992
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef schaal_9 het volgende:
Mensen zijn bang om hun positie te verliezen, of te worden ingehaald door hun ‘peers’, de mensen waarmee ze zichzelf vergelijken. Dat zie je in vrijwel alle lagen van de maatschappij. Vrijwillig afstand doen van een bonus, zou het werkelijk goede publiciteit opleveren; ik weet het zo gauw nog niet of dat volstaat of dat er meer nodig is (bijvoorbeeld een hervorming van bepaalde machtsposities).

Hoe slechter je inkomenspositie (langdurig in de bijstand, Wajong zonder kans op herstel), hoe moeilijker te begrijpen. In de top van een multinationale onderneming betekent bovenal veel risico’s nemen, financiële verantwoordelijkheid dragen. In moeilijke tijden betekent het ook: je tot het uiterste inzetten om de schade zo beperkt mogelijk te houden. Ik kan er verder niet zo goed over oordelen. De top heeft het 99 van de 100 keer financieel gemakkelijk (als het mis gaat betekent dat vaak failissement) maar de weg er naar toe gaat met veel spanning en onzekerheid gepaard.

Wel is het over het algemeen zo hoe lager je in de boom zit, hoe groter de kans om onderbetaald te worden.
Ik snap er geen moer meer van, ik heb tijden gekend waarin ik financieel toch behoorlijk in orde zat. Ook kén ik notabene een behoorlijk aantal in de financiele top, maar dit zijn allemaal vreselijk relaxte mensen en filantropen. Zou ik zelf ook zijn als ik geld had, extreem zelfs.
Dus, er is echt geen jaloesie want ik ken de andere kant.. sterker nog, de echte grootverdieners met kloten én een hart die geven dat geld ook écht uit. en daar mag zelfs IK van meegenieten, maar die ratten doen dat niet eens, denken er niet aan. Graailcultuur, een kutwoord!

Ik ben niet rijk, wel geweest, maar dat ze zo hard zijn... heb ik nooit kunnen bevatten. Het is crimineel. Op het circuit of tijdens echte mannelijke meetings kom je ze niet tegen, je hoort ze ook niet in de filantropische sector. Het is lafheid, pure lafheid.
-weg-
pi_94436082
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. Ik herinner mij Wim Kok. Hij sprak in 1998 schande over de exorbitante zelfverrijking door topbestuurders. Toen hij eenmaal commissaris bij ING was, en toen hij eindelijk er iets aan kon doen, keek hij maar even de andere kant op . Hij sprak toen van een 'duivels' dillema :')_!

Het dillema had natuurlijk ook te maken met zijn zeer goed betaalde baantje.

Het zelfde met Lodewijk de Waal.

Het is een criminele bende :r
Een kale Kokmeeuw in een héél duur streepjespak....... ;) Jij snapt het wel :Y
-weg-
pi_94436658
quote:
Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Maar hoe kan je als top zo'n megabonus aannemen onder het mom van het gaat weer goed met de bank? En tegerlijktijd de pensioenen wederom bevriezen onder het mom het gaat nog niet goed met de bank?? :')

Wie is dan gek? Hoe kan een bank zoiets volhouden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')