abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94185969
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Fortran, al werken we meest met Visual Basic. We hebben zelfs wat literatuur uit de jaren 70 liggen. In Fortran (of Pascal) kun je trouwens prima een wiskundig model opzetten.
Serieus, werken jullie ook nog met Fortran?
pi_94232286
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Pandora73 het volgende:
Pssst Auti, ik moest aan je denken...
Dat deze man op zijn leeftijd nog met zulke computers werkt (die toch lastiger te bedienen zijn dan het simpele klikken van tegenwoordig) is echt wel tof! En hij vertelt er ook nog enthousiast over!
Mooi is dat heh? Ik vind die kerel echt een held. Hij praat ook erg leuk inderdaad.
"Maarja, goed, als ik hem zo hou dan zie ik daar niks van" :D _O_
"Ik heb de Google er op staan"

En de mooiste.. Wéépéé éénenvijftig _O_

Ik kan er erg vrolijk om worden.
-weg-
pi_94233667
Ik heb een tekentablet besteld. Ga ik weer tekenen.
Ik heb veel moeite om wat ik in mijn hoofd heb op papier te krijgen, dat heb ik met alles.. ook met tekst en als ik iets ga vertellen dan praat ik dus heel snel en heel druk omdat ik anders vastloop.

En ik heb ook een lichte coordinatiestoornis, ik ben zowel links als rechtshandig maar dat handig kan je dus eigenlijk wel weglaten omdat ik best houterig ben met mijn handen.
Ik kan wel razendsnel blind typen, maar ik heb de grootste moeite om een zakje open te maken of veel verpakkingen.
Ik kan ook niet op de juiste manier met mes en vork eten, ik heb altijd mijn vork rechts en mijn mes links want andersom kan ik het niet. Ik kan niet links netjes een vork of een lepel naar mijn mond bewegen. Ik kan wel met rechts snijden, dat wel. Rechts is ook mijn primaire kant. Maar sommige dingen kan ik beter met links doen. Ook heb ik vaak last van tremoren. Dat is erfelijk.

Dus als ik wil tekenen, dan duurt dat heel lang en met heel veel schetsen, anders werkt het niet. En het wordt nooit zo mooi als ik zou willen of wat ik in gedachte had, komt door heel veel gummen e.d., uiteindelijk eindig je in een paar keer steeds hetzelfde natekenen net zo lang totdat het goed is.
Nou, goed, je kan dus ook tekenen op de computer, zie je niets van het gummen en heb je allemaal extra mooie mogelijkheden. Maar ik krijg het niet voor elkaar met een muis, dus dacht ik een tijd terug al aan zo'n tekentablet met een pen.
Dat is heel erg handig :Y
-weg-
pi_94234364
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Serieus, werken jullie ook nog met Fortran?
Als het niet kapot is, hoef je het ook niet te maken..
Serieus, al die poespastroep is grotendeels totaal overbodig. Is om luiheid te dienen en daar geld mee te pakken. GUI's zijn ook onzin, voor de burger/thuisgebruiker/entertainment systemen is het helemaal geweldig maar op grote systemen die gewoon hun werk moeten doen is een doodnormale Shell meer dan voldoende. (Een computer denkt niet in plaatjes en fancy bling bling) Wordt dan ook nog veelvuldig gebruikt en oldskool nerds of devs krijgen er nog steeds geen genoeg van.

Mensen worden verwend, programmeurs ook.. soms vind ik het zelfs walgelijk. Het moet allemaal snel snel en zo makkelijk mogelijk. Nieuwere generaties die in de toekomst gaan komen, die zijn voorgeprogrammeerd. Je mag tegenwoordig al blij zijn als je ook maar iets van een syntax zelf mag typen. Alle fun wordt eruit gehaald. Alles draait alleen nog maar om automatiseren. Waarom?

<southparkmode>They took our jobs!</southparkmode>

[ Bericht 2% gewijzigd door Auti op 17-03-2011 13:07:12 ]
-weg-
pi_94236235
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef Auti het volgende:

[..]

Mooi is dat heh? Ik vind die kerel echt een held. Hij praat ook erg leuk inderdaad.
"Maarja, goed, als ik hem zo hou dan zie ik daar niks van" :D _O_
"Ik heb de Google er op staan"

En de mooiste.. Wéépéé éénenvijftig _O_

Ik kan er erg vrolijk om worden.
Dit soort dingen vind ik leuk om te zijn en motiveert mij om mijn eerste iMac G3 te bewaren. Ook al doe ik er nu niks mee. Mijn oma heeft overigens ook al 5 jaar een iMac en het grappig om te zien dat ze er zo blij mee is. :D

Btw, welke tekentablet heb je gekocht? zelf heb ik er ook één en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Prachtig ding is het. :Y
signatuurloos
pi_94237049
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dit soort dingen vind ik leuk om te zijn en motiveert mij om mijn eerste iMac G3 te bewaren. Ook al doe ik er nu niks mee. Mijn oma heeft overigens ook al 5 jaar een iMac en het grappig om te zien dat ze er zo blij mee is. :D

Btw, welke tekentablet heb je gekocht? zelf heb ik er ook één en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Prachtig ding is het. :Y
Oh jee, nu komt het.. Nu moet ik mijn aankoop uitleggen aan een graffisch goed bezig zijnde meid :@

Het is een simpel ding. http://www.alternate.nl/h(...)2=Grafische+tableaus

Ik weet dat ik eigenlijk iets van Wacom moet kopen, sowieso ga ik graag voor het beste. En zelfs technisch is er nog genoeg op aan te merken want het is niet eens USB 2.0 en bla bla. Maar het gaat om de essentie, ik weet absoluut zeker weten dat dit ding precies doet wat ik wil, jaren terug ook wel eens met zoiets gespeeld, dus dit gaat werken. En hij is groot, dat is handig.
En Trust is ook lang zo slecht nog niet, heb het genoegen gehad om met de grote baas te spreken en ik snap hem voor 100% en vind het een geweldige kerel, ook omdat hij een ziekelijke autoliefhebber is en dat graag deelt. Dat rechtvaardigd mijn minimale uitgave aan Trust spullen ;)

Verder ben ik zelf dan weer niet zo'n Mac fan, snapte het vroeger wel ivm de kodak processor e.d. maar tegenwoordig vind ik het een echte hype en ik hou niet van hypes :D
Ieder zijn keus, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik zelf een betere workstation kan bouwen dan een kant en klare Apple, voor dezelfde prijs.

En dat is dus eigenlijk wat ik gewoon moet gaan doen :7
-weg-
pi_94243934
Ik snap wat je bedoelt met die hype en om eerlijk te zijn baal ik daar ook van. Niet omdat ik bijzonder wil zijn met een Apple computer, maar het heeft de laatste jaren gewoon een fout imago gekregen. Het lijkt wel of mensen tegenwoordig die computers alleen nog maar kopen vanwege het design en het semi hippe imago, terwijl het gewoon computers zijn met een ander besturingssysteem erop. Ik merkte het ook bij mijn opleiding dat sommige persé en Apple wilde hebben, terwijl je tegenwoordig ook met Windows veel grafische dingen kunt doen. Heb zelf ook paar jaar geleden een laptop van Dell genomen, omdat ik een nieuwe laptop nodig had en die van Apple gewoon te duur vond. Overigens moest ik aan het begin wel even wennen aan Windows, omdat ik er daarvoor alleen mee op school en af en toe bij mijn ouders gewerkt had, maar het is goed te doen.

Verder een mooie tekentablet. Het is een goed formaat en als het echt wat is, kun je later altijd nog sparen voor een Wacom. Verder heb ik geen ervaring met Trust.

Oja en mocht je ooit met een Apple computer gaan werken, dan raad ik je aan om een simpele muis van bijvoorbeeld HP of Logitech te nemen, omdat de muizen van Apple gewoon kut zijn. Heb je ook gelijk een rechtermuisknop. ;)
signatuurloos
pi_94258901
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Auti het volgende:

[..]

Als het niet kapot is, hoef je het ook niet te maken..
Serieus, al die poespastroep is grotendeels totaal overbodig. Is om luiheid te dienen en daar geld mee te pakken. GUI's zijn ook onzin, voor de burger/thuisgebruiker/entertainment systemen is het helemaal geweldig maar op grote systemen die gewoon hun werk moeten doen is een doodnormale Shell meer dan voldoende. (Een computer denkt niet in plaatjes en fancy bling bling) Wordt dan ook nog veelvuldig gebruikt en oldskool nerds of devs krijgen er nog steeds geen genoeg van.

Mensen worden verwend, programmeurs ook.. soms vind ik het zelfs walgelijk. Het moet allemaal snel snel en zo makkelijk mogelijk. Nieuwere generaties die in de toekomst gaan komen, die zijn voorgeprogrammeerd. Je mag tegenwoordig al blij zijn als je ook maar iets van een syntax zelf mag typen. Alle fun wordt eruit gehaald. Alles draait alleen nog maar om automatiseren. Waarom?

<southparkmode>They took our jobs!</southparkmode>
Was vroeger ook leuker. ICT vind ik dan ook 3 x niks. Heb ik het nog niet over de conjunctuurgevoeligheid van branch. Het is kapot hollen of op straat worden getrapt. Er zit niks tussen.
pi_94259937
Je moet je G3 ook gewoon bewaren, is een mooi ding.
(ik zou er een x86 mod van maken >:) )En qua muisgebruik zit ik helemaal goed ;). Ik heb Apple nooit helemaal begrepen, ik hou van anders.. maar het kan ook te gek.
En tegenwoordig is het alleen maar sell sell sell en gaat het niet eens meer om de pro markt.
Je zal maar een Ipad hebben, of nog erger, er voor hebben gespaard.. nu komt er alweer een nieuwe :?

Windows:MS ontkom je niet aan.. helaas, maar Apple is prima te vermijden ;)

-----------------------------------

Even wat anders..

Een voorbeeld, even kort samengevat want ik kan er wel een heel verhaal omheen typen maar dat is niet nodig en teveel; Veel mensen die hier lezen weten dat ik een zwaailamp tistje ben en mijn vader is ook 30 jaar brandweerman geweest dus ik vind dat allemaal heel erg mooi en ben er mee opgegroeid. Ik volg dat dus ook en ik ben er gek mee.

Vandaag/zojuist:
19:54:11 17-03-11 12 BRAN PRIO 1 LANGE NIEUWSTRAAT 95 IJMUIDEN BINNENBRAND WONEN [ 654 646 647 ]
0108999 BRW Kennemerland ( Monitorcode )
0107286 BRW Velsen-Zuid ( Intern Alarm )
0107281 BRW Velsen-Zuid ( Lichtkrant Kazerne )
0107221 BRW Velsen-Zuid ( Vrijwilligers )
0107211 BRW Velsen-Zuid ( Beroepsploeg )

Dat ging als volgt;

*wow.. hij is echt, dit zijn wel heel veel sirenes
- PRIO 1.. hoppa alles pakken, check? geen tijd.. camera? ja! in de schoenen en gaan..
*mooi, ik heb hem echt snel, de jongens heb ik nog niet eens gehoord... dit wordt hem, ik ben ubersnel TP
* KUTVETERS!!, snel snel!
- *Martinshoorns*.. DE JONGENS!! WOOHOO!!! mooi mooi!! snel snel!
- Deur open op weg naar de fiets, * MOOI!!! Je ruikt hem gewoon!!! Je kan hem gewoon ruiken!!! Dit is pittig!! Snel snel!!

Kom ik ter plaatse, is het ook echt een echte binnenbrand maar niet uitslaand, ik loop wat rond (met privileges) en wat film ik?

Brandweerauto, jonguh!! :D En ik heb een dik kwartier aan beeldmateriaal van de brandweerauto's maar helemaal niets van de brand zelf :')
-weg-
pi_94263250
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Was vroeger ook leuker. ICT vind ik dan ook 3 x niks. Heb ik het nog niet over de conjunctuurgevoeligheid van branch. Het is kapot hollen of op straat worden getrapt. Er zit niks tussen.
Er zit wel iets tussen maar dat mag niet ;) '
Van mij mag het ook kapot, automatisering dan, uiteindelijk is niemand er mee geholpen. Uitgezonderd een paar maatpakjes die buikschuddend zitten te lachen.

Aan de ene kant vind ik het prachtig, aan de andere kant vind ik teveel onzin. Ik zal dan ook altijd wel rebels blijven, ik snap de noodzaak van computing ook al vind ik het in werkelijke essentie onzin, maar tegenwoordig is het echt helemaal gek.

What the hack? .. zeg maar >:)

En daarom MOET ik dus ook gewoon toegang hebben tot dat fucking schermpje in het OV..
Want dan kan ik het uitleggen, al zal men het waarschijnlijk nooit snappen.
Immers drie maal drie is negen, ieder zingt zijn eigen lied..

Ik ben niet gek, ik ben gewoon autistisch :{ kutzooi. Met een accent op de punt.
-weg-
pi_94266233
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Er zit wel iets tussen maar dat mag niet ;) '
Van mij mag het ook kapot, automatisering dan, uiteindelijk is niemand er mee geholpen. Uitgezonderd een paar maatpakjes die buikschuddend zitten te lachen.

Aan de ene kant vind ik het prachtig, aan de andere kant vind ik teveel onzin. Ik zal dan ook altijd wel rebels blijven, ik snap de noodzaak van computing ook al vind ik het in werkelijke essentie onzin, maar tegenwoordig is het echt helemaal gek.

What the hack? .. zeg maar >:)

En daarom MOET ik dus ook gewoon toegang hebben tot dat fucking schermpje in het OV..
Want dan kan ik het uitleggen, al zal men het waarschijnlijk nooit snappen.
Immers drie maal drie is negen, ieder zingt zijn eigen lied..

Ik ben niet gek, ik ben gewoon autistisch :{ kutzooi. Met een accent op de punt.
De poppenkast door managers en directeuren halen de branche helemaal onderuit. :{ Helaas geldt dit weer voor zoveel vakgebieden.

Techniek ansich is bestv interessant, maar altijd de poppenkast erom heen. Dat haalt gewoon alles onderuit. Het schijnt zo te moeten...

Zwaailichtautisme vind ik wel leuk ;)

Is 112 fotograaf iets voor je? :)
pi_94266412
Ik geniet intussen van mijn kleine Kefjes :)
pi_94277591
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:

Zwaailichtautisme vind ik wel leuk ;)

Is 112 fotograaf iets voor je? :)
Dat is zeker interessant en ik zou dat ook graag willen. Maar momenteel is dat een lastige zaak omdat ik geen goede camera heb en geen auto, maar ik zou graag verslag uit willen brengen van uitrukken.
Ook is er al een ploegje van fotografen die er hun werk van hebben gemaakt en daar pas ik niet echt tussen. Dat voelt ook een beetje als broodroof dan.

Maarja, ik doe het ook gewoon meer voor mijzelf. Ik moet er gewoon achteraan, als ik die dingen hoor of zie dan gaat er een knopje om en dan raak ik helemaal hyper en enthousiast, hetzelfde bij een grote melding. Want normale meldingen of de tig amburitjes die op een dag voorbijkomen die filter ik er inmiddels wel uit.

Ik zou wel een goede 112 verslaggever kunnen zijn, en er is ook de hele dag door werk, maar dan moet ik eerst investeren. Het is misschien wel iets voor later.
-weg-
pi_94299076
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 07:00 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is zeker interessant en ik zou dat ook graag willen. Maar momenteel is dat een lastige zaak omdat ik geen goede camera heb en geen auto, maar ik zou graag verslag uit willen brengen van uitrukken.
Ook is er al een ploegje van fotografen die er hun werk van hebben gemaakt en daar pas ik niet echt tussen. Dat voelt ook een beetje als broodroof dan.

Maarja, ik doe het ook gewoon meer voor mijzelf. Ik moet er gewoon achteraan, als ik die dingen hoor of zie dan gaat er een knopje om en dan raak ik helemaal hyper en enthousiast, hetzelfde bij een grote melding. Want normale meldingen of de tig amburitjes die op een dag voorbijkomen die filter ik er inmiddels wel uit.

Ik zou wel een goede 112 verslaggever kunnen zijn, en er is ook de hele dag door werk, maar dan moet ik eerst investeren. Het is misschien wel iets voor later.
Ik vraag soms af waarom alles zo moeilijk moet zijn. Alles lijkt onbereikbaar.

Het is raar dat iedereen zich kapot moet vechten voor een plek in de samenleving. Dierlijke principes gelden ook voor mensen. Maatschappij is weinig geciviliseerd als je het mij vraagt. :{
pi_94304004
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vraag soms af waarom alles zo moeilijk moet zijn. Alles lijkt onbereikbaar.

Het is raar dat iedereen zich kapot moet vechten voor een plek in de samenleving. Dierlijke principes gelden ook voor mensen. Maatschappij is weinig geciviliseerd als je het mij vraagt. :{
durf te dromen, zeg ik dan. Lijkt onbereikbaar. Maar het is geen kwestie van met je vingers knippen.. of met de hieltjes klikken.. Dorethy ;) (dat zegt mijn broer altijd)
Het is een beetje knoeien en het vergt veel tijd, maar er moet toch iets zijn? Dat lijkt mij wel :Y

Vrouwtje Theelepel; "de Gouden Lepel, hij moet er zijn maar wie verteld mij waar?"
Gewoon blijven zoeken, nét als Vrouwtje Theelepel ;) ... kinderachtig? Welnee, keiharde realiteit.
-weg-
pi_94318150
Dromen geeft mij plezier in het leven.
signatuurloos
pi_94319054
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dromen geeft mij plezier in het leven.
Eensch.
Een oud Chinees gezegd luid:
Om gelukkig te zijn, heb je 3 factoren nodig:
-Iemand om van te houden ( je ouders bijvoorbeeld )
-iets zinvols te doen hebben (werk bv.)
-iets om op te hopen (dromen ook :) )

@auti
Kort door de bocht, naar stel je niet veel te veel (onhaalbare) doelen voor jezelf?
Morgen uitgebreid.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94327214
Het doet me trouwens goed dat er op TV nu tenminste echt nieuws te zien is, en niet allemaal pseudo-nieuws van in dorp xy is mientje van haar fiets gevallen.
pi_94328950
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Eensch.
Een oud Chinees gezegd luid:
Om gelukkig te zijn, heb je 3 factoren nodig:
-Iemand om van te houden ( je ouders bijvoorbeeld )
-iets zinvols te doen hebben (werk bv.)
-iets om op te hopen (dromen ook :) )

@auti
Kort door de bocht, naar stel je niet veel te veel (onhaalbare) doelen voor jezelf?
Morgen uitgebreid.
Ik denk het wel, het is wel een goede vraag, ik stuiter nog te erg.
-weg-
pi_94329654
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me trouwens goed dat er op TV nu tenminste echt nieuws te zien is, en niet allemaal pseudo-nieuws van in dorp xy is mientje van haar fiets gevallen.
Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordig :')_!
pi_94329669
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordig :')_!
Zeker op Shownieuws :r
Children of the night. What music they make.
pi_94329966
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zeker op Shownieuws :r
Dat zijn dan programma's die ik direct wegzap. Verheerlijking van die BN-ers :r
pi_94330004
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Auti het volgende:

[..]

durf te dromen, zeg ik dan. Lijkt onbereikbaar. Maar het is geen kwestie van met je vingers knippen.. of met de hieltjes klikken.. Dorethy ;) (dat zegt mijn broer altijd)
Het is een beetje knoeien en het vergt veel tijd, maar er moet toch iets zijn? Dat lijkt mij wel :Y

Vrouwtje Theelepel; "de Gouden Lepel, hij moet er zijn maar wie verteld mij waar?"
Gewoon blijven zoeken, nét als Vrouwtje Theelepel ;) ... kinderachtig? Welnee, keiharde realiteit.
Met dat lijkt probeerde ik ook hoop in te bouwen....Misschien ijdele hoop, maar zonder hoop geen leven. :)
pi_94330104
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hahaha!! _O_ Het zijn ook zo vaak echt van die rare mensen, en dan elke keer weer van dat vreselijke non nieuws. Ik zie regelmatig RTL Boulevard, tussen 6 en 8 staat de tv hier in de huiskamer altijd standaard op RTL4. Dat wil je niet meemaken als ik daar bij zit :D

Ook al dat mode gedoe en trends en hypes, begrijp mij niet verkeerd, ik hou ervan om er netjes uit te zien maar al dat overdreven gedoe of massaal ergens op flippen dat kan ik niet eens begrijpen. Bijvoorbeeld ook zoiets als accesoires.. wtf? Doe dan iets waar je wat aan hebt, nee..
neem nu Henk Jan Smits, die man heeft altijd een zonnebril in zijn haar. In zijn haar! wtf moet je met een zonnebril in je haar, zelfs als de zon niet schijnt of wat dan ook maar dan nog.. welke idioot doet er nu een zonnebril in zijn haar? Nou, Henk Jan Smits dus.

Ik zou een hele cabaret show kunnen schrijven over de TV en mode en al die troep op TV.
-weg-
pi_94330298
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Hahaha!! _O_ Het zijn ook zo vaak echt van die rare mensen, en dan elke keer weer van dat vreselijke non nieuws. Ik zie regelmatig RTL Boulevard, tussen 6 en 8 staat de tv hier in de huiskamer altijd standaard op RTL4. Dat wil je niet meemaken als ik daar bij zit :D

Ook al dat mode gedoe en trends en hypes, begrijp mij niet verkeerd, ik hou ervan om er netjes uit te zien maar al dat overdreven gedoe of massaal ergens op flippen dat kan ik niet eens begrijpen. Bijvoorbeeld ook zoiets als accesoires.. wtf? Doe dan iets waar je wat aan hebt, nee..
neem nu Henk Jan Smits, die man heeft altijd een zonnebril in zijn haar. In zijn haar! wtf moet je met een zonnebril in je haar, zelfs als de zon niet schijnt of wat dan ook maar dan nog.. welke idioot doet er nu een zonnebril in zijn haar? Nou, Henk Jan Smits dus.

Ik zou een hele cabaret show kunnen schrijven over de TV en mode en al die troep op TV.
_O_

Vreselijk: Henk Jan Smits. :r ____________________!

Het ergste is dat ze maatschappelijk worden vergoddelijkt. :N

Tja, met programma's als Oh Oh Cherso, een hit nota bene, die vulgaire troep zal alleen maar erger worden. Het is een en al oppervlakkigheid en uiterlijk vertoon.

Ik verlang weer naar tijden toen we nog alleen Nederland 1 en 2 hadden en nog fatsoenlijke inhoudelijke programma's verschenen.

Het land is verder op drift dan menigeen denkt. Vanmorgen las ik nog een artikel over hoe verhufterd Nederland is geworden..... Dat schijnt in Duitsland en Belgie stukken minder te zijn... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')