Serieus, werken jullie ook nog met Fortran?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Fortran, al werken we meest met Visual Basic. We hebben zelfs wat literatuur uit de jaren 70 liggen. In Fortran (of Pascal) kun je trouwens prima een wiskundig model opzetten.
Mooi is dat heh? Ik vind die kerel echt een held. Hij praat ook erg leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Pandora73 het volgende:
Pssst Auti, ik moest aan je denken...
Dat deze man op zijn leeftijd nog met zulke computers werkt (die toch lastiger te bedienen zijn dan het simpele klikken van tegenwoordig) is echt wel tof! En hij vertelt er ook nog enthousiast over!
Als het niet kapot is, hoef je het ook niet te maken..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Serieus, werken jullie ook nog met Fortran?
Dit soort dingen vind ik leuk om te zijn en motiveert mij om mijn eerste iMac G3 te bewaren. Ook al doe ik er nu niks mee. Mijn oma heeft overigens ook al 5 jaar een iMac en het grappig om te zien dat ze er zo blij mee is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Mooi is dat heh? Ik vind die kerel echt een held. Hij praat ook erg leuk inderdaad.
"Maarja, goed, als ik hem zo hou dan zie ik daar niks van"![]()
![]()
"Ik heb de Google er op staan"
En de mooiste.. Wéépéé éénenvijftig![]()
Ik kan er erg vrolijk om worden.
Oh jee, nu komt het.. Nu moet ik mijn aankoop uitleggen aan een graffisch goed bezig zijnde meidquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik leuk om te zijn en motiveert mij om mijn eerste iMac G3 te bewaren. Ook al doe ik er nu niks mee. Mijn oma heeft overigens ook al 5 jaar een iMac en het grappig om te zien dat ze er zo blij mee is.
Btw, welke tekentablet heb je gekocht? zelf heb ik er ook één en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Prachtig ding is het.
Was vroeger ook leuker. ICT vind ik dan ook 3 x niks. Heb ik het nog niet over de conjunctuurgevoeligheid van branch. Het is kapot hollen of op straat worden getrapt. Er zit niks tussen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Als het niet kapot is, hoef je het ook niet te maken..
Serieus, al die poespastroep is grotendeels totaal overbodig. Is om luiheid te dienen en daar geld mee te pakken. GUI's zijn ook onzin, voor de burger/thuisgebruiker/entertainment systemen is het helemaal geweldig maar op grote systemen die gewoon hun werk moeten doen is een doodnormale Shell meer dan voldoende. (Een computer denkt niet in plaatjes en fancy bling bling) Wordt dan ook nog veelvuldig gebruikt en oldskool nerds of devs krijgen er nog steeds geen genoeg van.
Mensen worden verwend, programmeurs ook.. soms vind ik het zelfs walgelijk. Het moet allemaal snel snel en zo makkelijk mogelijk. Nieuwere generaties die in de toekomst gaan komen, die zijn voorgeprogrammeerd. Je mag tegenwoordig al blij zijn als je ook maar iets van een syntax zelf mag typen. Alle fun wordt eruit gehaald. Alles draait alleen nog maar om automatiseren. Waarom?
<southparkmode>They took our jobs!</southparkmode>
Er zit wel iets tussen maar dat mag nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was vroeger ook leuker. ICT vind ik dan ook 3 x niks. Heb ik het nog niet over de conjunctuurgevoeligheid van branch. Het is kapot hollen of op straat worden getrapt. Er zit niks tussen.
De poppenkast door managers en directeuren halen de branche helemaal onderuit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Er zit wel iets tussen maar dat mag niet'
Van mij mag het ook kapot, automatisering dan, uiteindelijk is niemand er mee geholpen. Uitgezonderd een paar maatpakjes die buikschuddend zitten te lachen.
Aan de ene kant vind ik het prachtig, aan de andere kant vind ik teveel onzin. Ik zal dan ook altijd wel rebels blijven, ik snap de noodzaak van computing ook al vind ik het in werkelijke essentie onzin, maar tegenwoordig is het echt helemaal gek.
What the hack? .. zeg maar![]()
En daarom MOET ik dus ook gewoon toegang hebben tot dat fucking schermpje in het OV..
Want dan kan ik het uitleggen, al zal men het waarschijnlijk nooit snappen.
Immers drie maal drie is negen, ieder zingt zijn eigen lied..
Ik ben niet gek, ik ben gewoon autistischkutzooi. Met een accent op de punt.
Dat is zeker interessant en ik zou dat ook graag willen. Maar momenteel is dat een lastige zaak omdat ik geen goede camera heb en geen auto, maar ik zou graag verslag uit willen brengen van uitrukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Zwaailichtautisme vind ik wel leuk![]()
Is 112 fotograaf iets voor je?
Ik vraag soms af waarom alles zo moeilijk moet zijn. Alles lijkt onbereikbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is zeker interessant en ik zou dat ook graag willen. Maar momenteel is dat een lastige zaak omdat ik geen goede camera heb en geen auto, maar ik zou graag verslag uit willen brengen van uitrukken.
Ook is er al een ploegje van fotografen die er hun werk van hebben gemaakt en daar pas ik niet echt tussen. Dat voelt ook een beetje als broodroof dan.
Maarja, ik doe het ook gewoon meer voor mijzelf. Ik moet er gewoon achteraan, als ik die dingen hoor of zie dan gaat er een knopje om en dan raak ik helemaal hyper en enthousiast, hetzelfde bij een grote melding. Want normale meldingen of de tig amburitjes die op een dag voorbijkomen die filter ik er inmiddels wel uit.
Ik zou wel een goede 112 verslaggever kunnen zijn, en er is ook de hele dag door werk, maar dan moet ik eerst investeren. Het is misschien wel iets voor later.
durf te dromen, zeg ik dan. Lijkt onbereikbaar. Maar het is geen kwestie van met je vingers knippen.. of met de hieltjes klikken.. Dorethyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag soms af waarom alles zo moeilijk moet zijn. Alles lijkt onbereikbaar.
Het is raar dat iedereen zich kapot moet vechten voor een plek in de samenleving. Dierlijke principes gelden ook voor mensen. Maatschappij is weinig geciviliseerd als je het mij vraagt.
Eensch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dromen geeft mij plezier in het leven.
Ik denk het wel, het is wel een goede vraag, ik stuiter nog te erg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Eensch.
Een oud Chinees gezegd luid:
Om gelukkig te zijn, heb je 3 factoren nodig:
-Iemand om van te houden ( je ouders bijvoorbeeld )
-iets zinvols te doen hebben (werk bv.)
-iets om op te hopen (dromen ook)
@auti
Kort door de bocht, naar stel je niet veel te veel (onhaalbare) doelen voor jezelf?
Morgen uitgebreid.
Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me trouwens goed dat er op TV nu tenminste echt nieuws te zien is, en niet allemaal pseudo-nieuws van in dorp xy is mientje van haar fiets gevallen.
Zeker op Shownieuwsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordig_!
Met dat lijkt probeerde ik ook hoop in te bouwen....Misschien ijdele hoop, maar zonder hoop geen leven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Auti het volgende:
[..]
durf te dromen, zeg ik dan. Lijkt onbereikbaar. Maar het is geen kwestie van met je vingers knippen.. of met de hieltjes klikken.. Dorethy(dat zegt mijn broer altijd)
Het is een beetje knoeien en het vergt veel tijd, maar er moet toch iets zijn? Dat lijkt mij wel![]()
Vrouwtje Theelepel; "de Gouden Lepel, hij moet er zijn maar wie verteld mij waar?"
Gewoon blijven zoeken, nét als Vrouwtje Theelepel... kinderachtig? Welnee, keiharde realiteit.
Hahaha!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordig_!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Hahaha!!Het zijn ook zo vaak echt van die rare mensen, en dan elke keer weer van dat vreselijke non nieuws. Ik zie regelmatig RTL Boulevard, tussen 6 en 8 staat de tv hier in de huiskamer altijd standaard op RTL4. Dat wil je niet meemaken als ik daar bij zit
![]()
Ook al dat mode gedoe en trends en hypes, begrijp mij niet verkeerd, ik hou ervan om er netjes uit te zien maar al dat overdreven gedoe of massaal ergens op flippen dat kan ik niet eens begrijpen. Bijvoorbeeld ook zoiets als accesoires.. wtf? Doe dan iets waar je wat aan hebt, nee..
neem nu Henk Jan Smits, die man heeft altijd een zonnebril in zijn haar. In zijn haar! wtf moet je met een zonnebril in je haar, zelfs als de zon niet schijnt of wat dan ook maar dan nog.. welke idioot doet er nu een zonnebril in zijn haar? Nou, Henk Jan Smits dus.
Ik zou een hele cabaret show kunnen schrijven over de TV en mode en al die troep op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |