want wij bodybuilders blijven doorgaan en geven niet opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Chestbrah het volgende:
welk topic dan ook verliezen de dikzakken het, ze hebben wel geduld en blijven proberen maar uiteindelijk zwichten ze voor de hete lichamen
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
Elke dag full-body? Want dat is goed voor je?
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
De wereld zou een betere plek zijn als je gewoon fullbody gaat
wtf heb jij het over?! teveel steroiden in je harses gespoten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Chestbrah het volgende:
Waarom moet altijd iedereen benchen op maandag? Het is zo irritant dat iedereen borst wil doen dan, vaak zijn het ook curlbros die alleen bench en curls doen en 300 crunchs om af te sluiten![]()
De wereld zou een betere plek zijn als je gewoon fullbody gaat
HEY LEUKE ZWARTE JASSEN PEDOFIELE BABYNEUKERSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef MethClash het volgende:
Kanker nou gewoon op. Met je roid spieren. Ik pwn je verbaal
bomberjacken hondekoppequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HEY LEUKE ZWARTE JASSEN PEDOFIELE BABYNEUKERS
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef MethClash het volgende:
Kanker nou gewoon op. Met je roid spieren. Ik pwn je verbaal
diepe squats en zware deadliftsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef LasTeR het volgende:
Hoe train ik overigens de binnenkant van mijn borst?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef TWP het volgende:
Ah, weer een Chestbrah topic. Dit moet wel een kuttopic zijn. En een kutkloon.
al geprobeerd, waar kan die anders nog meer liggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Voorover buigen en kuchen, dat werkt meestal bij jou soort mensen.
Te ver doorgeschoten dus, ik zou het je gunnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Zyzz het volgende:
[..]
al geprobeerd, waar kan die anders nog meer liggen?
Helemaal niet, ik was al tot de conclusie gekomen dat je zusje het beter deed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Zyzz het volgende:
ik heb hem trouwens al, jouw vriendin was de filmpje aan het kijken van toen ik dr neukte![]()
u mad?
ik heb geen zusje brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik was al tot de conclusie gekomen dat je zusje het beter deed.
En ik geen vriendin.quote:
ja met sq en dl traine je alles brahquote:
dan neukte ik je moeder, u mad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef TWP het volgende:
[..]
En ik geen vriendin.
Nu ga ik slapen, moet morgen weer benchen. Vol lichaam, dode liften alles.
nee nog niet, ik ben nog bezig met whey-kuur, best heavy zooi brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
doe je ook aan zware kuren zoals creatine
ja was ik ook van plan man weet jij als fitness held trouwens of dit goed is om thuis bredt te worden? als extra workoutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee nog niet, ik ben nog bezig met whey-kuur, best heavy zooi brah
harde workoutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef amenth het volgende:
[..]
ja was ik ook van plan man weet jij als fitness held trouwens of dit goed is om thuis bredt te worden? als extra workout
aan zo'n workout moet je niet beginnen als je beginner bent brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef amenth het volgende:
[..]
ja was ik ook van plan man weet jij als fitness held trouwens of dit goed is om thuis bredt te worden? als extra workout
ah dacht ik al veel te hardcorequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
aan zo'n workout moet je niet beginnen als je beginner bent brah
nee dat zijn geen supplementen, kijk maar is wat er bij staat, er staat dat het voor spiergroei zorgt, whey en creatine zijn anabolenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef Skazminko het volgende:
Creatine-kuur? Whey kuur? wtfisthisshit.jpg
Dat zijn voedingsupplementen. Of zit je ook aan een kipfilet-met-rijst-kuur?
2 maanden whey-kuurtjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee nog niet, ik ben nog bezig met whey-kuur, best heavy zooi brah
Dit ga ik zeker ook proberen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef amenth het volgende:
[..]
echt hardcorequote:
waar troll ik dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds aan het trollen zie ik? Volharding heb je wel.
Jouw hele post geschiedenis is trollen, jochie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |