Alsjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef tralalala het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Linsey er gewoon in blijft.
Stiekem vind ik die domheid wel leuk.quote:
Linsey is gewoon zo dom dat het niet meer leuk is. Maar hetgeen me het meest aan haar stoort is haar negativiteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die domheid wel leuk.
Over een paar weken doet iedereen netjes en is 2,5 uur per week veels te veel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Moofasah het volgende:
Linsey is gewoon zo dom dat het niet meer leuk is. Maar hetgeen me het meest aan haar stoort is haar negativiteit.
dat komt waarschijnlijk omdat je een Adblocker hebt, RTL moet toegang hebben tot netstat of Doubleclick. Tevens werkt RTL's Silverlight meestal niet in Google Chrome.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Fascination het volgende:Waarom doen de afleveringen het bij mij niet op rtl gemist? Die van vorig seizoen doen het wel.
Enge smoelquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind die Jennifer eigenlijk best grappig.
Die ga ik echt onthouden, ik moest hard lachen daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
"Zit ze op die luie koeienkut van der.".
Jenna.
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef zoem het volgende:
"Ik gebruik af en toe mijn dildo hoor, anders wordt een zo'n stoffig nestje daar beneden"
Welke browser gebruik je? In Dragon doet 'ie het ook niet bij mij, in IE wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Fascination het volgende:
Pfff, die neger die grappig probeert te zijn.Je bent het niet, stop trying.
Waarom doen de afleveringen het bij mij niet op rtl gemist? Die van vorig seizoen doen het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |