abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94156107
Lang verhaal kort...

Ik ben sinds kort weer aan het meetrainen met voetbal. Ik heb al deze mensen al 5 jaar amper meer gezien of gesproken, sommige niet. In zo'n vriendengroep wordt er veel gelachen en veel gedold met elkaar, als nieuweling in die groep kan je daar natuurlijk niet direct aan meedoen en sta je meestal een beetje van de zijlijn mee te kijken ( figuurlijk ;) ). Maar natuurlijk zien ze mij ook wel staan en de nodige grappen gaan dan ook over mij. Ik weet niet zo goed hoe ik met deze mensen om moet gaan of hoe ik moet reageren als iemand een grap over me maakt, ik weet dat het natuurlijk niet gemeend is, maar om helemaal stil te blijven is ook niets. Meestal ga ik een beetje stomweg mee lachen over mezelf :? In ieder geval, hoe kan ik me het beste gedragen in een groep jongens die erg luidruchtig zijn en elkaar al jaren kennen?
  Forum Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 19:45:17 #2
35723 crew  GGMM
pi_94156171
Een paar mooie goals maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:48:44 #3
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_94156393
Het moet niet ten koste gaan van jezelf.

Als er dingen worden gezegd die jij vervelend vindt, vuur dan terug.

Voor de rest is het vooral een geval van een tijdje met ze omgaan. Je hoort er vanzelf meer bij. Geef het tijd.
There is a long line down from heaven.
pi_94156796
Ervaring leert dat als je aardig kunt voetballen, je er wel bij komt. Kun je dat niet, dan blijf je een buitenbeentje en kun je beter een team lager gaan voetballen.

Ook weleens na een verhuizing me aangemeld bij een voetbalclub. Kwam ik terecht bij 'n team van jongens die al 15 jaar samen voetbalden. Gelukkig kon ik goed mee, dus al vrij snel waren het behalve teamgenoten ook gasten met wie ik weleens op stap ging.
pi_94157057
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef LostInSpace het volgende:
Het moet niet ten koste gaan van jezelf.

Als er dingen worden gezegd die jij vervelend vindt, vuur dan terug.

Voor de rest is het vooral een geval van een tijdje met ze omgaan. Je hoort er vanzelf meer bij. Geef het tijd.
Het gaat ook niet 'echt' ten koste van mij, het zijn gewoon flauwe grapjes die ze ook over de rest maken, maar die kunnen net zo hard terug schreeuwen omdat ze elkaar al kennen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
Ervaring leert dat als je aardig kunt voetballen, je er wel bij komt. Kun je dat niet, dan blijf je een buitenbeentje en kun je beter een team lager gaan voetballen.

Ook weleens na een verhuizing me aangemeld bij een voetbalclub. Kwam ik terecht bij 'n team van jongens die al 15 jaar samen voetbalden. Gelukkig kon ik goed mee, dus al vrij snel waren het behalve teamgenoten ook gasten met wie ik weleens op stap ging.
Ik heb al 5 jaar niet meer gevoetbald, dus ik loop wel achter inderdaad, maar ik kon het vroeger wel redelijk en ik denk dat ik na een tijde spelen wel op niveau kan komen met ze
pi_94157148
Als die gasten al een tijd met elkaar voetballen dan duurt het wel evenvoor je daar tussenkomt! Gewoon lekker mee trappen, en afwachten, meer zit er helaas niet in op het moment
S. 2014
J. 2016
pi_94157246
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef Dae1337 het volgende:

Ik heb al 5 jaar niet meer gevoetbald, dus ik loop wel achter inderdaad, maar ik kon het vroeger wel redelijk en ik denk dat ik na een tijde spelen wel op niveau kan komen met ze
Weet niet over wat voor niveau we het hebben, maar techniek en inzicht raak je niet zo snel kwijt. Kwestie van weer even wennen en dan lukt dat allemaal wel weer. Conditie kun je ook zelf wat aan doen door bv. 's avonds zelf wat te lopen.
pi_94157727
Lines biten van nico dijkshoorn en daarmee grappig proberen te doen in de kleedkamer
pi_94157777
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Weet niet over wat voor niveau we het hebben, maar techniek en inzicht raak je niet zo snel kwijt. Kwestie van weer even wennen en dan lukt dat allemaal wel weer. Conditie kun je ook zelf wat aan doen door bv. 's avonds zelf wat te lopen.
Hardlopen doe ik sinds een tijdje ook idd, gewoon om weer op niveau te komen. Maar de aggresiviteit en wat wel mag en wat niet mag is weer even wennen. Het is namelijk heel vriendschappelijk dus ik weet niet tot hoe ver ik mag gaan qua tackels en duwen/trekken. Bovendien durf ik ik niet veel aan te geven omdat ik weet dat ik meer kans heb het te verprutsen dan anderen, meestal doe ik ook niets anders dan aannemen en weer afgeven zodat de anderen het kunnen afmaken.
pi_94157862
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Dae1337 het volgende:

[..]

Hardlopen doe ik sinds een tijdje ook idd, gewoon om weer op niveau te komen. Maar de aggresiviteit en wat wel mag en wat niet mag is weer even wennen. Het is namelijk heel vriendschappelijk dus ik weet niet tot hoe ver ik mag gaan qua tackels en duwen/trekken. Bovendien durf ik ik niet veel aan te geven omdat ik weet dat ik meer kans heb het te verprutsen dan anderen, meestal doe ik ook niets anders dan aannemen en weer afgeven zodat de anderen het kunnen afmaken.
Dat is een kwestie van het eventjes aan kijken. Dan zie je snel genoeg hoe die gasten in de wedstrijd zitten. Ik zou ook gewoon je eigen spelletje spelen. Ga je er graag stevig in, dan moet je dan gewoon doen. Elk team heeft wel een paar jongens die er stevig op klappen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:27:34 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94159026
Beetje zelfspot helpt wel, iig niet janken om grapjes
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:29:55 #12
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_94159215
je moet hun liefde gewoon kopen. Bijvoorbeeld standaard wat coke mee nemen naar de training. Kun je in ieder geval een deel van de mensen mee paaien. Verder moet je zorgen dat je een mooi voetbal broekje/ shirtje hebt in de juiste kleuren.
En lekker de bal naar je teamgenootje overspelen zodat ze niet denen dat je zelf alle gaols wil maken. Na de training voor iedereen bier halen. En gewoon lekker mee doen onder de douches (daar gaat groepsport toch eigenlijk om)
Dan lukt het wel! Beetje geduld natuurlijk opgenomen worden in een groep kan even duren.
pi_94165694
Mijn opa zei altijd:

De eerste klap is een daalder waard.

Geef er eentje een rake op zn oog en dan heb je je positie in 1 klap verworven

dan ben je "one of them"

werkt altijd
pi_94170540
Oh trouwens wat ik ook zat te denken, zouden ze over me te zitten roddelen hoe slecht ik wel niet ben? Ja, het zijn pubers.
En ik ben best stil de hele training, ik ben niet zo'n grote schreeuwer van aanleg maar omdat ik ze niet of amper ken zeg ik dus heel weinig, dit is toch gewoon een normale opstelling als nieuweling? Het komt vanzelf steeds meer lijkt me.
pi_94170628
coke meenemen is ook een goeie!
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:35:51 #16
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94183523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Dae1337 het volgende:
Lang verhaal kort...

Ik ben sinds kort weer aan het meetrainen met voetbal. Ik heb al deze mensen al 5 jaar amper meer gezien of gesproken, sommige niet. In zo'n vriendengroep wordt er veel gelachen en veel gedold met elkaar, als nieuweling in die groep kan je daar natuurlijk niet direct aan meedoen en sta je meestal een beetje van de zijlijn mee te kijken ( figuurlijk ;) ). Maar natuurlijk zien ze mij ook wel staan en de nodige grappen gaan dan ook over mij. Ik weet niet zo goed hoe ik met deze mensen om moet gaan of hoe ik moet reageren als iemand een grap over me maakt, ik weet dat het natuurlijk niet gemeend is, maar om helemaal stil te blijven is ook niets. Meestal ga ik een beetje stomweg mee lachen over mezelf :? In ieder geval, hoe kan ik me het beste gedragen in een groep jongens die erg luidruchtig zijn en elkaar al jaren kennen?
Vooral jezelf zijn lijkt me een goede start.
pi_94187046
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef Dae1337 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet 'echt' ten koste van mij, het zijn gewoon flauwe grapjes die ze ook over de rest maken, maar die kunnen net zo hard terug schreeuwen omdat ze elkaar al kennen.

[..]

Juist omdat je ze niet kent moet je nog harder terugschreeuwen, zo dwing je respect af je weet toch

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef Dae1337 het volgende:
Oh trouwens wat ik ook zat te denken, zouden ze over me te zitten roddelen hoe slecht ik wel niet ben? Ja, het zijn pubers.
En ik ben best stil de hele training, ik ben niet zo'n grote schreeuwer van aanleg maar omdat ik ze niet of amper ken zeg ik dus heel weinig, dit is toch gewoon een normale opstelling als nieuweling? Het komt vanzelf steeds meer lijkt me.
Ik zou dan eerder zeggen dat jij sowieso stil bent, ik hou me niet echt stil in een nieuwe groep
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:35:28 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94187187
Gewoon jezelf zijn. Dat werkt het beste :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 29 april 2011 @ 05:54:40 #19
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_96124129
ben je inmiddels weer aan de groep gewend?
pi_96126378
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zoiets zelf ook meegemaakt en nu, na 5 jaar zijn het mn beste maten. :7
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:26 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96128604
Gewoon op schouders gaan stompen en over vieze sex-ervaringen gaan vertellen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96168044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:54 schreef borbit het volgende:
ben je inmiddels weer aan de groep gewend?
Nog niet helemaal. Maar het lukt wel steeds meer! Ook met het voetbal durf ik meer. Ik denk dat het wel goed komt. Je hebt natuurlijk altijd die gasten die erg kunnen kankeren op het veld en daarna nog een beetje sagerijnig zijn, maar in de 3e helft opeens heel aardig kunnen zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')