Tsja wat had je dan verwacht op een maandagavond?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef TripleP het volgende:
Jammer dat het zo leeg was vanavond bij Kaputt. Er is echt vet gedraaid.
Nu slapen.
kusjes
maandag is de shit.. regelmatig staat de tent vol los te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja wat had je dan verwacht op een maandagavond?
quote for fucking truthquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
maandag is de shit.. regelmatig staat de tent vol los te gaan
Wauw, je lijkt net een echte studentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef TripleP het volgende:
Ik party vaker doordeweeks dan in het weekend hehe.
Je hebt nu op donderdag in het LVC donderdub. Die naam hehehe
auw die naamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef TripleP het volgende:
Ik party vaker doordeweeks dan in het weekend hehe.
Je hebt nu op donderdag in het LVC donderdub. Die naam hehehe
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef mr.flame het volgende:
Nog eentje van Consequence ter overtuiging. Damn wat maakt deze artiest een lekker donkere dubstep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kende iemand deze artiest al? (met andere woorden, weet iemand andere artiesten die soortgelijke dubstep maken?)
Ik ken namelijk maar weinig dubstep met zo'n 'zware bass/feeling'(bedoel dus dat er voortdurend van die lage tonen / veel bass aanwezig is, en toch vrij minimalistisch is)
Koop/download zijn album 'Live For Never'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
Woow... die Consequence vind ik ook wel hele dikke shitheerlijke 'droge' bass.. me like..
Ik wil meeeeer hiervan...
Ja Kryptic Minds kende ik al, die zijn wel enorm dikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |