wow zeker vetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eleven Tigers?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Xa1pt het volgende:
Het kwartje van Clouds Are Mountains begint te vallen.
Wat een bazenmix weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef mr.flame het volgende:
http://soundcloud.com/solitude/solitude-ambient-dubstep-vol
Interessant, maar dan viert een goede vriend van me zijn verjaardag, gaat 'm dus niet worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef svenn99 het volgende:
7 mei 2011 in Lierop (Noord-Brabant) is er weer een Dubstep getint feestje.
Hier komen onder andere:
Boef en de Gelogeerde Aap (Fakkelteitgroep / TopNotch)
DJ Gomes (Dubstep)
Trolley Snatcha (Dub-Police)
Darkraver (Draait ouderwetse Happy Hardcore!!)
En nog vele andere artiesten.
Voor meer informatie kijk op www.Peteyfest.nl
Heb hem gehad, als in, je organiseert dubstance?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef dog_mask het volgende:
Phaeleh draait niet alleen hele rustige dingen hoor, heb hem zelf 2 keer op dubstance gehad waar hij vooral de tweede keer erg inspeelde op het publiek en behoorlijk hard tekeer ging. Kan alle kanten op, ligt aan het soort avond dus!
En nu wakker worden (anderhalf uur na m'n wekker, fok nog leren voor tentamen wat ik toch ga verneuken) met deze <3
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Heb hem gehad, als in, je organiseert dubstance?
2 april in Enschedequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef mr.flame het volgende:
Zou phaeleh inderdaad erg graag eens live zien. Top artiest!![]()
wie weet ga ik daarvoor een reisje afleggonquote:
Ah oke, leuk! Nog nooit geweest, helaas zo ver! wel jullie lineups voorbij zien komenquote:
doshyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:59 schreef dog_mask het volgende:
ja het is wel een dingetje, geen nacht ov ook, dus je moet echt zin hebben in een roadtrip eh.
had joe nog iets lievs te zeggen over ons?
die van jose james (niet die rmx) postte ik pas nog!quote:
Damn daar zit lekker donkere dubstep onder. Weet iemand de artiesten? Ben niet zo bekend met die donkere stijlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef MarsX het volgende:
is deze al een x langs geweest?
(maybe heb ik hem een keer gemist), vooral dat stukje vanaf 4:48 is interessant
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef dog_mask het volgende:
DMZ. het echte werk.
als je dat vet vindt moet je ook cyrus, pinch,wedge, tunnidge, kryptic minds en dingen als lx-one/joker D (dus niet gewoon joker) eens luisteren
Dus je gaat dubstep draaien op een studentenparty waar verder alleen maar electro wordt gedraaid?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef dog_mask het volgende:
ik vind m ook best wel sick ja, ookal is hij niet vernieuwend is het fijn om nieuw burial materiaal te horen
trouwens fok is toch best wel n utrecht bolwerk? aankomende donderdag draai ik in het cafe van de ekko, in de zaal is electro knallers gedoe studentenparty 0 euro maar dat draai ik niet
dus komt allen want het kost toch 0 en ik draai van 11 tot 1 muziek die jullie misschien bevalt
ofzo
ja ik draai in de lobby/cafe dus daar willen ze andere muziek dan binnen in de zaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus je gaat dubstep draaien op een studentenparty waar verder alleen maar electro wordt gedraaid?
Hoezo?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:35 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ga de nieuwe Burial zo lang mogelijk uitstellen
Achtentwintig inch vloeibare kristallen scherm scherp doe mn dans enne..goeiedag verderquote:Op zondag 27 maart 2011 13:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
ik laat 'm nog even rijpen als een glenfiddich
je weet hoe we rollen tochquote:Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef dog_mask het volgende:
[..]
Achtentwintig inch vloeibare kristallen scherm scherp doe mn dans enne..goeiedag verder
dan moet je hem laten liggen tot het weer herfst wordt, in de zomer ga je geen burial luisteren ofwel..
4 uur lang is wel bikkel trouwens
ik hoorde net wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |