onz radio hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef TripleP het volgende:
Uit persoonlijke bronnen heb ik vernomen dat TC_Artemis een keer een setje zou willen droppen daar.
Als ik mijn geluidskaart heb ga ik misschien ook wel een keer.
gewoon in de ONZ radio-topic een tijd bespreken waarop je kan draaien. Technische details moet je daar verder bespeken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik wil best een keer een setje live op onz radio draaien hoor, kan dat dan?binnekort ook maar eens een demo brouwen..
Jaja hij is inderdaad erg lekker!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:54 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Zou in algemene toffe beats topic moeten (UK Funky beetje), maar het komt uit de UK en is echt onwijs tof.
Lekker hoor, phaelehquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef mr.flame het volgende:
Clubroot blijft me verbazen
P.S. Zijn er hier meer mensen die soms een enorme smile op hun bakkes gezicht kunnen krijgen van die 'typische dubstep klanken'. Zoals wobble-achtige beats of zware bass-geluiden? Kan soms echt harde lachkicks krijgen van wazige dubstep klanken![]()
(zonder wiet). Vies harde kicks/snares krijg ik sowieso een goed humeur van
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef TC_Artemis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
extreem lekkere track over een goed soundsystem
Ik vind er niks aanquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef TC_Artemis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()