Doet het hier gewoon.quote:
In de stijl van 3FM. Rock, dance en alles er tussen in.quote:
Ok, ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In de stijl van 3FM. Rock, dance en alles er tussen in.
U riep?quote:
Er zit een kras op de plaat bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilt U zich aan meer mensen openbaren.
Laat de Heilige Geest hun harten vervullen van U.
Amen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:50 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Welke moet ik downloaden? Zoveel keus.Die met de meeste replies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Dat topic zit vol met vage dronken crackhoeren.quote:
Die autisten hebben me verbannen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef porsche1 het volgende:
http://irc.fok.nl/Penisbaard
Kom allemaal hier heen.
Oef.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een achtergrond muziekje, maar ik hoorde niks achter je
Al een kwartierquote:
quote:
Kankerhomo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef porsche1 het volgende:
Kom allemaal hier heen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef porsche1 het volgende:
Kom allemaal hier heen.
ik bespeur jaloeziequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Die autisten hebben me verbannen.
Idd het zal je maar gezegd wordenquote:
Uhuquote:
Je hebt gelijk!quote:
Tuurlijk niet. Hij heeft toch altijd pechquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Maar 131 past beter bij hem
KNETTER!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goede muziek om mee binnen te komen
Vind je avatar keistoer bij dit nummerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goede muziek om mee binnen te komen
mijn ui is soberso keistoerquote:
The riddlequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Zullen we d'r even eentje speciaal voor Knetter draaien?
tss voor un x mag datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef n8n het volgende:
wordt wel een beetje SkyRadio zo met 3 keer per dag hetzelfde nummer
Zo niet grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
De Japanners hebben een nieuwe auto ontworpen: de VW Tsunami. Hij is "iets" groter dan een Golf.
kan er niet echt om lachen... sorry....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
De Japanners hebben een nieuwe auto ontworpen: de VW Tsunami. Hij is "iets" groter dan een Golf.
hoezo zou jij dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef dockx het volgende:
Soms denk ik wel eens, kon ik dat wat robdriessen doet maar..
(ik weet vooraf al dat ik dat niet kan)
Heel makkelijk. Doen alsof je weet wat je doetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef dockx het volgende:
Soms denk ik wel eens, kon ik dat wat robdriessen doet maar..
(ik weet vooraf al dat ik dat niet kan)
Word het niet eens tijd voor een nieuwe? Ik hoor je vaak haten op je laptopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aah mijn laptop gaat verder met pestknetterdag
Weet niet, zelfkennis..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo zou jij dat niet kunnen?
Sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan er niet echt om lachen... sorry....
ja dat wordt het, heb nog een ander liggen, die morgen maar eens testen... maar helemaal een nieuwe zit er niet in voor mij.. arme student enzow hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een nieuwe? Ik hoor je vaak haten op je laptop
Ik ben lui, wil niet op het rooster kijken. Ga jij nog draaien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een nieuwe? Ik hoor je vaak haten op je laptop
Nee, ik sta er niet op , en vanavond/vannacht gaat het ook niet lukken helaasch. Pa en ma gaan op vakantie vannacht, dus ben ook half bezig om de PC vanavond naar beneden te sjouwen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben lui, wil niet op het rooster kijken. Ga jij nog draaien?
Nais!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik sta er niet op , en vanavond/vannacht gaat het ook niet lukken helaasch. Pa en ma gaan op vakantie vannacht, dus ben ook half bezig om de PC vanavond naar beneden te sjouwen enzo
Lan party organiseren.
Winnen hoop ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |