Een oom van mij had zo'n auto in het lichtblauw. best bijzondere auto's tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen idee
Deze vond ik ook nog, is van een paar weken terug:
[ afbeelding ]
Was dat nou weer voor bullshit joh? zou wel tof zijn als iedereen dat deed, kon dit topic wel dichtquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:18 schreef PH-KCD het volgende:
Thanks!
ivm privacy weer weggehaald.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor bullshit joh? zou wel tof zijn als iedereen dat deed, kon dit topic wel dicht
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor bullshit joh? zou wel tof zijn als iedereen dat deed, kon dit topic wel dicht
Dat is dan jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie zo'n ding nou weer importeertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je nog sneuer dan je tot nu toe deed blijken, want je durft niet eens aan de eigenaar die je kent te vragen wat het is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Subaru Libero E12 4WD
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: september 2011
In België ook nog een Subaru FOrester pick up met dubbele cabine gespotmaar die er niet op gekregen
Ik vroeg eerst hoeveel pk er in zat, dat wist hij niet eens, dus toen dacht ik laat maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je nog sneuer dan je tot nu toe deed blijken, want je durft niet eens aan de eigenaar die je kent te vragen wat het is
26 pk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst hoeveel pk er in zat, dat wist hij niet eens, dus toen dacht ik laat maar.
zucht waarom post ik dit ook
http://www.lepatron.nl/shop/index.php?shopcat=pakket#quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef Klonk het volgende:
da's geen Jaguar, gewoon een Lomax, kitcar op basis van een 2cv
wel briljant ding trouwens, veel lol, weinig snelheid
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.lepatron.nl/shop/index.php?shopcat=pakket#
Pakket 4.1 een Patron (denk ik) dus.
Lomax ziet er anders uit op google..
Heeft m'n pa er twee van versleten, een luchtgekoelde en een watergekoelde. Jammer dat je ze zo weinig ziet tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Citroën Visa
Land van herkomst: België
Datum: 16 september 2011
Soms zie je ze nog maar het is een zeldzaamheid. Heb er zelf ook 1 gehad en je moet wel een echte citroen liefhebber zijn om dit op lange termijn rijdend te houden. Mooi van lelukheid zeg maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
toevallig, ik heb er ook 2 versleten, ook een lucht en waterkokerin NL zie je ze niet meer, in België nog 2 in actie gezien
Scheelt aardig wat ruimtequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
heb er nog steeds 2 in de garage staanbinnenkort eens te koop zetten bij de club
Ha, geweldig. Ik vind 't wel wat hebben, die youngtimers die eigenlijk spuuglelijk zijn, maar door hun zeldzaamheid toch érg cool.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Corolla
Datum: 18 september 2011
Look alike van de bassie en adriaan wagen volgens mij (aan de achterkant)?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Corolla
Datum: 18 september 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |