Volledig mee eens, zoals al gezegd in de CoS eerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Toverheks het volgende:
de meeste van jullie willen alleen maar een geschokte hysterische Sharon zien hier op de stream en op tv, echt ze zit in een spel en oke een tsunami overleven pppffttt heftig maar ze zit niet in therapie maar in een spel, er gebeuren meer nare dingen op de wereld maar ze hebben getekend en opgegeven dat wil ik wel horen, ze zitten er voor geld vrijwillig ingegaan
Straks waait er over een paar weken een radioactieve wolk over en zijn ze niet ingelichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:58 schreef Darklight het volgende:
9.0 gebeurd natuurlijk niet elke dag, een tsunami ook niet, en een mogelijke kernramp ook niet
Ik zeg vertellen, en laat ze wat beelden zien op tv
dat is dan pech hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef Noz het volgende:
[..]
Straks waait er over een paar weken een radioactieve wolk over en zijn ze niet ingelicht![]()
![]()
![]()
Best dom he ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Noz het volgende:
[..]
Had je maar niet aan een spelletje mee moeten doen![]()
Kijk, Heksie die snapt het tenminstequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Toverheks het volgende:
de meeste van jullie willen alleen maar een geschokte hysterische Sharon zien hier op de stream en op tv, echt ze zit in een spel en oke een tsunami overleven pppffttt heftig maar ze zit niet in therapie maar in een spel, er gebeuren meer nare dingen op de wereld maar ze hebben getekend en opgegeven dat wil ik wel horen, ze zitten er voor geld vrijwillig ingegaan
Idd, al zou er een radioactieve wolk rondom het huis wel mogelijk zijn lijkt dit mij zeker geen reden om overdreven te gaan doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef D. het volgende:
Ik lees nog geen goede argumenten waarom ze het zouden moeten weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |