abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94154830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^

toevoeging: Als Sharon daardoor uit haar rol valt vanwege een enorm traumatische ervaring is dat begrijpelijk en mag ze verder met een nieuw geheim. Ik vind dat ze dit nieuws moeten krijgen, en niet over twee maanden!
Als ze het niet doen vanwegen Sharon's geheim zou het wel echt te triest zijn
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94154901
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef Flashbox het volgende:
Als de bewoners er geen Familie hebben wonen of op vakantie zijn, vind ik het geen toegevoegde waarde dat ze het zouden moeten weten.

Waarom ze het misschien wel zouden moeten weten.

1: Als ze Familie daar hebben wonen of op vakantie zijn.
2: Of ze moeten het als Clue voor Sharon willen gebruiken, wat ik persoonlijk ziek zou vinden.
3: Of het moet veel dichterbij zijn gebeurd (Europa) dan Japan wat best wel ver weg ligt.
Well said. ^O^
pi_94154915
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Als ze het niet doen vanwegen Sharon's geheim zou het wel echt te triest zijn
Niks aan toe te voegen !
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_94167132
De meesten zullen zich er niet zo druk om maken. Of ooooooooh wat erg roepen, omdat het zo hoort. Maar het lijkt me stiekum wel boeiend om te zien hoe ze reageren.
pi_94167920
Ik denk trouwens dat als het echt mis gaat met die reactoren dat het dan wel wordt gemeld
pi_94168069
Ik snap dat het een lastig besluit moet wezen, als ze het zouden overwegen het te vertellen.
De bewoners zouden het mogelijk als clue opvangen en dat is dan weer ten onrechte van Sharon.
Sharon zou ook emotioneel geraakt worden, wat ook weer z'n nadelen meebrengt.
al met al, alleen maar nadelig voor Sharon. Overigens hebben ze nu al een maand niks mee gekregen van het nieuws. En zijn ze al 'wereldvreemd' geworden.
Hmm.. Lastig besluit.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:36:43 #32
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_94169653
ik vind dat de bewoners het wel moeten weten, maar ik zou het dan wel beter vinden als men
Sharon eerst even apart roepen en het haar als eerste, zonder de medebewoners, vertellen.
Zo kan zij dan misschien de eerste schok verwerken en zich herstellen....
ik vind in elk geval dat ze het niet zomaar ineens in de groep MET Sharon mogen vertellen,
je weet niet hoe zij hierop zal reageren
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 22:47:06 #33
18653 crew  D.
pi_94170534
Heeft geen enkel nut om ze in te lichten.

En 9/11 was een aanval, geen natuurramp, dus niet te vergelijken.
pi_94174509
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef D. het volgende:
Heeft geen enkel nut om ze in te lichten.

En 9/11 was een aanval, geen natuurramp, dus niet te vergelijken.
Misschien juist daarom ? Nou ik zou het willen weten als zoiets gebeurt iig.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94178567
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Lesterr het volgende:
Ik snap dat het een lastig besluit moet wezen, als ze het zouden overwegen het te vertellen.
De bewoners zouden het mogelijk als clue opvangen en dat is dan weer ten onrechte van Sharon.
Sharon zou ook emotioneel geraakt worden, wat ook weer z'n nadelen meebrengt.
al met al, alleen maar nadelig voor Sharon. Overigens hebben ze nu al een maand niks mee gekregen van het nieuws. En zijn ze al 'wereldvreemd' geworden.
Hmm.. Lastig besluit.
Wat er zich afspeelt is geen spelletje imo
pi_94178811
tja je zal maar naar buiten komen na 2 maand en de halve wereld is dood door evt explosies in die kerncentrales! En niemand die iets zei, kan toch niet? of wel?
Ik twijfel.
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:29:39 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_94178963
De bemoeizucht alleen al....
Ze wisten toch waar ze aan begonnen? Waarom zou je willen bemoeien met de keuzes die de bewoners reeds gemaakt hebben. Zij hebben zelf lijstjes ingeleverd over welke zaken ze ingelicht willen worden.
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 08:02:14 #38
18653 crew  D.
pi_94179967
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien juist daarom ? Nou ik zou het willen weten als zoiets gebeurt iig.
Ik zou het ook willen weten. Maar ik zou wel meer willen, dus ik zou nooit meedoen. Feit is dat ze er niet mee opschieten wanneer ze het weten.
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 08:04:24 #39
18653 crew  D.
pi_94179982
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef schurk65 het volgende:
tja je zal maar naar buiten komen na 2 maand en de halve wereld is dood door evt explosies in die kerncentrales! En niemand die iets zei, kan toch niet? of wel?
Ik twijfel.
Zodra ze bij een kwart van de wereldbevolking aan zijn gekomen zullen ze het de bewoners vast gaan vertellen :Y
pi_94181072
Misschien hebben ze het Sharon al lang verteld......
pi_94185325
Waarom zou Sharon speciaal ingelicht moeten worden hierover?
Ja ze heeft een tsunami overleefd en ze zit nu in Portugal niet in Japan.

Ik kan mij voorstellen dat als kandidaten familie of vrienden in Japan hebben zitten, dat je ze inlicht.
Ze wisten waar ze aan begonnen./
pi_94185644
Gewoon iedereen in het huis inlichten aub. Ik wil juist zien hoe Sharon daar op gaat reageren in de groep. Dat is echte TV !

Bovendien als ze bij anderen clou's er in gooien die eigenlijk niks aan de verbeelding over laten waarom zouden ze Sharon moeten sparen? En zij heeft dan nog een keus. Houd zij zichzelf groot en laat ze niks merken of gaat ze janken wat nog steeds niks hoeft te betekenen aangezien er wel meer in tranen kunnen uitbarsten. Anderen hadden die keus niet toen hun clou het huis in kwam.

Als ze het echt niet meer trekt is daar altijd nog de psycholoog.

[ Bericht 27% gewijzigd door terrestrial op 16-03-2011 12:06:24 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:32:03 #43
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_94187059
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat ze daar recht op hebben. De hele wereld is in rep en roer en zij maken zich druk om het behang enzo
Waar woon jij? Hier is het vrij rustig en maken mensen zich nog druk over wat zullen we eten vanavond :') Een beetje hetzelfde als in Secret Story dus...
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:33:48 #44
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_94187116
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens dat als het echt mis gaat met die reactoren dat het dan wel wordt gemeld
Ik hoop dat de zooi uit Japan rechtstreeks richting dat huis vliegt.. :')
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_94187182
Ik vind dat ze het nu moeten horen.

De shock is alleen maar des te groter wanneer ze het over 2 maanden horen....

Maar hoe staat het met de kijkcijfers dan? Misschien zijn ze er al over een paar weken uit... :{
What comes around, Go's around
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:38:27 #46
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_94187265
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef Equites het volgende:

[..]

Waar woon jij? Hier is het vrij rustig en maken mensen zich nog druk over wat zullen we eten vanavond :') Een beetje hetzelfde als in Secret Story dus...
Lijkt me niet dat het te maken heeft met waar je woont, maar hoe je in de wereld staat. Hoe kleiner je wereld, hoe verder het van je bed zal zijn.....

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
8)7 :'(
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_94187538
wat vind Zenderbaas Alphons Martens hier van?
ik kan niets vinden hier over.
pi_94188845
Ik vind dat ze het moeten weten, dus gooi het nieuws er maar in.

Toen met 9/11 hebben ze ook niet gekeken of er wel of geen fam of wat dan ook van de bewoners daar waren.
pi_94188956
Japan vergelijken met 9/11 :') De enige overeenkomst is dat er doden bij zijn gevallen.
pi_94189156
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef muzas het volgende:
Japan vergelijken met 9/11 :') De enige overeenkomst is dat er doden bij zijn gevallen.
Ik bedoelde ermee dat het al erg genoeg is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')