Ik speel geen spelletjes. Maar zo werk ik wel eens vanaf de bank.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Ja, Bejeweled of een ander wijvenspel
Ik niet, heb al veel teveel last van RSI.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes. Maar zo werk ik wel eens vanaf de bank.
moeje vaker bewegen tussendoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, heb al veel teveel last van RSI.
of dat ontzettend leuke programmaatje downloaden! dat je midden in een zin zit en de boel wordt geblokkeerdquote:
Workpacequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of dat ontzettend leuke programmaatje downloaden! dat je midden in een zin zit en de boel wordt geblokkeerd
Ik game best wel veel, maar zit onbewust toch altijd een beetje te denken aan dat stigma dat gamers levenloze figuren zijn en voel me dan toch een beetje slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik game al maanden niet meer, maar voorheen deed ik het wel vanaf de bank, gewoon met de xboxcontroller aan mijn PC, of op de Xbox/Ps3 zelf natuurlijk.
Ik heb ook wel PC gegamed, maar ben het achter mijn bureau zitten gewoon zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik game best wel veel, maar zit onbewust toch altijd een beetje te denken aan dat stigma dat gamers levenloze figuren zijn en voel me dan toch een beetje slecht.
Altijd vanaf de bank trouwens, ben geen PC-gamer.
En dood aan Workpace. Met je micropauzes.
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ik me voel?
Hoe ik me VOEL?!
HOE IK ME VOEL?!?!!!
Fokking verwaarloosd omdat het zo lang duurde voordta dit topic er kwam!!!! En toen zat ik ook nog eens in een raar fout topic van Tijnbrein!!!! En nou is ie er... is ie er zonder OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZO VOEL IK ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You have NO idea!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijn.
Zeikwijfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ik me voel?
Hoe ik me VOEL?!
HOE IK ME VOEL?!?!!!
Fokking verwaarloosd omdat het zo lang duurde voordta dit topic er kwam!!!! En toen zat ik ook nog eens in een raar fout topic van Tijnbrein!!!! En nou is ie er... is ie er zonder OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZO VOEL IK ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, wel een beetje somsquote:
Nee, je zegt net dat je je dubbel voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
Voel mezelf eigenlijk een beetje dubbel.
Op zich voel ik me best goed, maar er zijn wel wat dingen die wat minder lopen en waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet.
Laten we het er maar op houden dat ik me neutraal voel.
Het was een garpjequote:
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
Voel mezelf eigenlijk een beetje dubbel.
Op zich voel ik me best goed, maar er zijn wel wat dingen die wat minder lopen en waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet.
Laten we het er maar op houden dat ik me neutraal voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |