Arme jijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef Levitation het volgende:
Ik ben hier!
Maar ik ga nu offline, moet naar school.
Nog maar 9 lessen en "even" afstuderen en ik ben hier voorgoed weg.quote:
Nu ben ik hierrrrrrquote:
Ik ben het... r8alityquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef ColtZ40 het volgende:
oh, krijg je dat weer, ik ben het... moppie.
ik ben daar!quote:
Niks mis met je, je bent nog steeds onvriendelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef -moppie- het volgende:
Bovenstaande reactie is op de laatste post van artic
Whehehe, niet naar jou toe toch?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mis met je, je bent nog steeds onvriendelijk
En als ie hert reequote:
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Whehehe, niet naar jou toe toch?!
Althans niet naar je artic account
wonen jullie samen?quote:
okayquote:
je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven.quote:
Schiet maar in als incident, dan kijk ik er binnenkort wel naar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven.
Hebben we al een SLA?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schiet maar in als incident, dan kijk ik er binnenkort wel naar.
Bah, verplichtingenquote:
Wanneer denk je dan aan mijn incident toe te zijn, zonder sla weet ik toch niets?quote:
Ik zal hem ff escalerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wanneer denk je dan aan mijn incident toe te zijn, zonder sla weet ik toch niets?
zie je, zo moeilijk was het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal hem ff escaleren
*cc't SQ's baas*
*PANIEK*
Het antwoord is nee
das best knapquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef ArTiC het volgende:
Mail 1 vanmorgen: Bij klant x staat een verkeerd wachtwoord in de ftp scripts want het IP adres is gewijzigd.
Wtf moet je hiermee?
Kloptquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef FUFR het volgende:
We hadden weer een binnenbrandje in het gebouw
Iemand die broodjes bakte en er niets van bakte
ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat dit alleen mijn bestelling was.:)quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef -moppie- het volgende:
Voor the whole family of voor buik Fufr?
grote buik = grote trek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat dit alleen mijn bestelling was.:)
Was tenslotte maar 1 friet bij he
Fillings I needquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:22 schreef Inu het volgende:
Ik mag in juni naar Barcelona voor mn werk
En ik heb een roddel en ik ben slecht in geheimen houden, maar vind het niet netjes om het hier op werk te vertellen, dus post ik het ff hier, ben ik er vanaf
Zag gisteren een mannelijke single collega lopen in Dordrecht, terwijl hij ergens anders woont, dus ik ging even hoi zeggen, bleek hij bij een vrouwelijke single collega te gaan eten. Toen ik vroeg of hij wist hoe hij moest lopen beaamde hij dit... Maar toen ik vanochtend dus op het station zat te wachten op de trein kwamen ze ineens samen voorbij lopen
Vraag het ze!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:27 schreef Inu het volgende:
Het hoeft idd niks te betekenen en dat weet ik natuurlijk ook niet, maar als ik het hier vertel trekt iedereen zn conclusies natuurlijk
je wilde onze mening toch ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:27 schreef Inu het volgende:
Het hoeft idd niks te betekenen en dat weet ik natuurlijk ook niet, maar als ik het hier vertel trekt iedereen zn conclusies natuurlijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wilde onze mening toch ook
hebben jullie geen "wist je dat..." rubriekje op het intranet?
begin er dan eentje!
"lollen met Lotte" vind ik wel een goede naam
Nog 6 uurtjes en dan heb ik weekend.quote:
Ik wilde jullie mening helemaal niet, ik wilde het gewoon vertellen zodat ik er vanaf wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wilde onze mening toch ook
hebben jullie geen "wist je dat..." rubriekje op het intranet?
begin er dan eentje!
"lollen met Lotte" vind ik wel een goede naam
en hielp het?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde jullie mening helemaal niet, ik wilde het gewoon vertellen zodat ik er vanaf was
Net college gegeven, maar volgens mij vonden ze het redelijk saai
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
Ja, hielp wel een beetje
Net mn ticket en hotel geboekt voor Barcelona
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
Ja, hielp wel een beetje
Net mn ticket en hotel geboekt voor Barcelona
jawel, je zei sorry! Wie a zegt moet ook b zeggen.quote:
Is het een torrent of staat ie op Soundcloud?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:48 schreef FUFR het volgende:
Febs, ken je de DJ Kicks cd van Apparat al?
Errug relaxed
nee, maar wie goed zoekt kan m wel vinden online..quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef febster het volgende:
[..]
Is het een torrent of staat ie op Soundcloud?
Ik ben verslaafd aan dit nr:
Maar das wel dubbbstepp
Jamie XXquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, maar wie goed zoekt kan m wel vinden online..
wat een kutnummer..
doe mij die maar:
skip naar 2:30
klein verschil...227 zou ook wel erg gigantisch zijn, dan zie je echt niet meer wat er beneden gebeurdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Tering, in Atlanta hebben ze een stadion van 227 meter hoog.
Dat is een stadion, ja een stadion die 2 keer zo hoog is als de admirant.
Oh, ik was niet aan het luisteren, en de ondertitelaar van NG vertaalde 227 feet naar 227 meter.
Als er maar een 737 in pastquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het al redelijk debiel. Al weet je nooit met die gekke amerikanen.
Stadion of Starship Enterprise?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef bleiblei het volgende:
Dit is trouwens ook wel een aardig achterlijk stadion:
[ afbeelding ]
Nee, want Brandevoort is geen Helmondquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef bleiblei het volgende:
Gewoon bovenop de Rijpelberg plempen.
Die wijk is een en al criminaliteit.
Goed idee, duwen al dat tuig in S&B neerquote:
Woont al tuig zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed idee, duwen al dat tuig in S&B neer
ja, daar in die libellebuurt iddquote:
zou ik ook niet doen als ik hem was...hij gebruikt handdoeken als kledingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef bleiblei het volgende:
Die kerel @ tv.
Ja Khaddafi kan natuurlijk helder nadenken en de handdoek in de ring gooien..... maar zo zit hij niet in elkaar.
Hij draagt ook wel eens effen voddenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef bleiblei het volgende:
Theedoeken. Of heb jij handdoeken met zoon printje.
PSV heeft trouwens wel goed gemazzeld vandaag. Prutsers. ipv. ff doorduwen en zege veiligstellen gaan ze zoals PSV betaamd in de marge fucken.
Maargoed, Ajax ligt eruit, dus ach....
Schade Amsterdam... Alles ist vorbei.
Rangers hadden wel 2x moeten scoren dus was nog wel marge.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef bleiblei het volgende:
Theedoeken. Of heb jij handdoeken met zoon printje.
PSV heeft trouwens wel goed gemazzeld vandaag. Prutsers. ipv. ff doorduwen en zege veiligstellen gaan ze zoals PSV betaamd in de marge fucken.
Maargoed, Ajax ligt eruit, dus ach....
Schade Amsterdam... Alles ist vorbei.
PSV kon in de tweede helft nog geen 30sec balbezit houden, als de 1-1 was gevallen waren de Rangers nog harder gaan stormen en had die 2-1 ook nog wel gevallen,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Rangers hadden wel 2x moeten scoren dus was nog wel marge.
Al heb ik niets gezien dus ik weet er verder niets van.
Europees telt alleen het resultaat. Je kunt geweldig voetballen, maar het resultaat telt. Zie Ajax.. thuis speelde ze Spartak van de mat, krijgen wel een goal tegen en in Russia hebben ze waarschijnlijk die knikker amper geraakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het echt serieus kutvoetbal. Gaan voor een puntje en dan in de verdediging schieten.
Rutten doet dat af met effectief voetbal en "het gaat erom dat je wint", maar het is wel relaxt voor de achterban als je eerst laat zien wat je kan, voor veiligheid gaat en dan achterover gaat zitten.
Als ik GT5 speel ga ik ook niet 3m voor nummer 2 rijden maar doorrijden tot ik minimaal 2 rondes voor nummer 2 zit en dan relaxt rijden. Dat moet PSV ook minimaal doen. Doorgassen tot 3 a 4 punten in de plus en dan op safe.
Nee, je zit in Voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Juup© het volgende:
Heej, verkeerde link merk ik. Ik zit in Sport blijkbaar.
doeiquote:
Hey, das wel een echte vintage doos he!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef ArTiC het volgende:
bb, heb je de doos van je PS3 nog?
[TK] Games en accessoires.
20 euro voor een lege doos vragen
Gast, ben je eerder op internet geweest?quote:
Zie wel vaker bagger maar dit is toch wel weer iets nieuws..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gast, ben je eerder op internet geweest?
Het staat hier on the intern0tz vol met zolderkamer-bagger.
Sterker nog, als je af en toe XFM luistert wordt je minimaal elk uur geconfronteerd met dergelijke magic musicmaker meuk.
Het wordt tijd om de tv uit te zettenquote:Bel zei, ze zijn stout en lekker!
Stout, sexy en heel gewillig!
Bel en laat je verwennen!
0906 8482
Nee, dat is niet nieuw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zie wel vaker bagger maar dit is toch wel weer iets nieuws..
Of ja, zal het anders verwoorden meneer BB.quote:
Wat ik al zei meneer BM. Welkom op the internotz waar je dagelijks iets nieuws ziet wat je al kent. Het is niet grappig, het is niet leuk, het is niet imponerend en het is ook niet shockerend. Kortom, als je op zoek bent naar filmpjes die aan voorgaande punten voldoen kan ik je wel een jaar of 10 aan youtube materiaal sturen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of ja, zal het anders verwoorden meneer BB.
Deze zie ik voor het eerst.
Neuh dankje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik al zei meneer BM. Welkom op the internotz waar je dagelijks iets nieuws ziet wat je al kent. Het is niet grappig, het is niet leuk, het is niet imponerend en het is ook niet shockerend. Kortom, als je op zoek bent naar filmpjes die aan voorgaande punten voldoen kan ik je wel een jaar of 10 aan youtube materiaal sturen?
bij een paardenslager!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
Waar kan je paardenvlees kopen hiero ergens?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef FUFR het volgende:
Misschien door beter te lezen?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zo_onschuldig.html
Dumpert is nog steeds niet HTML5quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef FUFR het volgende:
Misschien door beter te lezen?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zo_onschuldig.html
nee boven je eigen bericht!quote:
Ik heb vandaag mijn "vrije" dagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neuh dankje.
Excuuuuuuuse me dat ik het noemde.
Moet jij niet slapen en morgen vroeg op ?
Heb je een twitterfeest georganiseerd daarvoor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef febster het volgende:
*hatsjoe*
Hooikoortsseizoen is weer in full swing, bah!
Ik zit vandaag twee jaar op twitter.
Heb je geen uitnodiging gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je een twitterfeest georganiseerd daarvoor?
ja, mijn collega's wilden naar de kantine, maar er was alleen maar plaats aan de bar, en ik zit op de hoek naast de introverte excuusneger, dus dan ga je maar fokkenquote:
Hoe laat komen jullie morgen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, mijn collega's wilden naar de kantine, maar er was alleen maar plaats aan de bar, en ik zit op de hoek naast de introverte excuusneger, dus dan ga je maar fokken
quote:
* matras in gang legtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uurtje of half negen doen?
Mag je alweer zuipen?
Dat is goed! Ik ga nog niet zuipen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uurtje of half negen doen?
Mag je alweer zuipen?
Dat wordt bier voor SQ en BB! gok ik zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is goed! Ik ga nog niet zuipen!
Gullie bier of wijn?
en paardenvlees!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat wordt bier voor SQ en BB! gok ik zo
dat zei ikquote:
jaquote:
Het had veel slechter gekunnen.quote:
lekkah! Paardenrookvlees is toch trouwens ook gewoon bij de supermarkt te koop?quote:
ja maar zo dun wil ik mijn biefstuk niet gesneden hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Inu het volgende:
Hoor net van een collega dat er gisteren een boel mensen medelijden met me hadden omdat ik zenuwachtig klonk, maar ik was mn stem aan het kwijtraken doordat ik al de hele dag had moeten praten![]()
Vandaar dus het harde applaus
[..]
lekkah! Paardenrookvlees is toch trouwens ook gewoon bij de supermarkt te koop?
Ach, koop je toch 10 pakjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar zo dun wil ik mijn biefstuk niet gesneden hebben!
Bier =/= koffiequote:
nee dan gaat ze daar slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef -moppie- het volgende:
En dan krijgen jullie een hond?
Labradoedel?
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
sq- papa en mama krijgen een puppieieieieie! Newfoundlanderdoedel!
Dot (de kat) viel Sem (de grote collie) aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de newfie pup.
En op mijn verjaardag komt ie mee hierheen. Wordt lachen met 3 gestresste katten.
En Helmond Sport met Real Madridquote:
Vanavond Eindhoven - Helmond Sportquote:
Appeltje, eitje, 0-3quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot (de kat) viel Sem (de grote collie) aan![]()
Erg komisch, zo'n grote hond die bibberend in een hoekje van de bank vliegt voor een poes
Ja, ik val graag in herhalingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
die discussie hebben we al eens gevoerd. Het beest kijkt geniepig uit z'n ogen!
CC'ed Artic's baasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
Lekker weekend...uurtje later begonnen...uurtje eerder stoppen, moet kunnen
cc ook ff mijn overuren van deze week doorquote:
Neh, dat is niet leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
cc ook ff mijn overuren van deze week door
Hij stopt toch vroeger? Dan is het toch vroeger stoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh, dat is niet leuk
Maar dan is het toch niet vroeger stoppen als je overuren hebt gemaakt? Dat heet compenseren
Ja, maar als je eerder in de week uren hebt opgebouwd door meer te werken is het legaal eerder stoppen en dat noem ik compenserenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij stopt toch vroeger? Dan is het toch vroeger stoppen.
Bij ons kijken ze niet zo nauw zolang je gewoon goed doet wat je moet doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar als je eerder in de week uren hebt opgebouwd door meer te werken is het legaal eerder stoppen en dat noem ik compenseren
Lente...rokjesdagenquote:
ze zijn er wel. Maar ze dragen er een lange broek onderquote:
Waarom gaat ie weg? Wat komt er voor terug?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef -moppie- het volgende:
Eten bijna klaar komt er weer iemand naar mijn auto kijken
Sterker nog, het stikt er vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze zijn er wel. Maar ze dragen er een lange broek onder
Ik wil iets groters!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom gaat ie weg? Wat komt er voor terug?
ik ben aan het sparen voor die jagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
Je kan niet meer dan 20.000.000 Cr hebben in GT5
zal ik nou een F1 van 12,5M kopen of de Ferrari 330 P4 voor 20M
Een Skoda Octavia!!!111!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga ik nu over nadenken want ik heb geen auto meer!
Die XJ13? Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben aan het sparen voor die jag. Heb je gelijk de cheapo trophy.
Veel plezier bij de paardjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:28 schreef Inu het volgende:
Wat een fijne dag idd
Ik ga vandaag een beetje opruimen, wassen en dan richting de paardjes
Staan jullie nog niet op de campingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:20 schreef FUFR het volgende:
Caravan ophalen
caravan stallen in loods
en dat was het wel voor vandaag .
Goed bezig, zal zo ook eens gaan beginnen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Dekbed buiten opgehangen? Check.
Was in de wasmachine? Check.
Gedouched en aangekleed? Check.
Normaal doe ik nooit zoveel voor twaalven.
seizoen begint een april pas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Staan jullie nog niet op de camping
Bezweken aan de faamquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2472189/ijsbeer-knut-overleden.html
Pannenkoeken zijn altijd lekkerquote:
Als ik ze zelf bak zijn ze niet te vreten, en dat geldt voor al het koken dat ik dus niet doequote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef -moppie- het volgende:
Laten bakken!? Je doet iets beter dan ik
Doordat ik geen boodschappen had gedaan hebben we gisteren pannenkoeken moeten eten op het terras... Zo vervelendquote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn altijd lekker. Binnenkort ook maar weer eens laten bakken hier!
Wat een onzin, je kunt alles leren door te oefenen. Dat je geen zin hebt om te koken is wat anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik ze zelf bak zijn ze niet te vreten, en dat geldt voor al het koken dat ik dus niet doe.
dat heeft helaas met popi zijn weinig te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
da's de prijs van het populair zijn fufr
+1 voor mezelfquote:Op maandag 21 maart 2011 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
da's de prijs van het populair zijn fufr
dat hebben ze mij ook een keer gelapt ja, had ik zwemles, pleurden ze ineens mijn B-diploma in het water toen ik ging duikenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:36 schreef FUFR het volgende:
vandaag laatste zwemles van S.
Ze heeft het nog niet door, maar afgelopen maandag geslaagd voor dr ZV3, dus de les van vandaag
en het exaams van vrijdag zijn fake
wehehe das ook een manier..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hebben ze mij ook een keer gelapt ja, had ik zwemles, pleurden ze ineens mijn B-diploma in het water toen ik ging duiken
ik heb jarenlang zwemles gehad omdat ik enorme watervrees had, maar toen mijn vader me eenmaal over mijn drempel had geduwd had ik ineens 2 diploma's in 2 weken
(ik ging dan samen met papa schuin het diepe over, mocht ik op zijn rug hangen. Ineens duwt ie me opzij en zwemt keihard weg. Toen kon ik ineens zwemmen)
ik wilde het niet zeggenquote:
no panics, joe has protekzionquote:
ze wrath of ze StormQueens will come over joesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
no panics, joe has protekzion
[ afbeelding ]
I iz readyquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze wrath of ze StormQueens will come over joes
je hebt niet gewerkt, je hebt bijgepraat met je collega'squote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja zeg... Ik was toen nog heul niet dikjullie kwetsen mijn kinderziel
your toiletpaper iz runnings with joequote:
en gelijk had ie, zwemmen kunnen is een must.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
toch was mijn vaders militare opvoedkunde best efficientniet mauwen, zwemmen zal je!
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad veel gepraat enzo, maar de meesten nog niet gehad!
Iedere dag weer Fufrt
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
hij zei ook dat ie het zwembadabonnement zou stopzetten als ik niet van de lage duikplank ging. Dus toen ging ik maar van de hoge, want meer credits. Pa schrok wel, vooral van mijn landing (benen wijd)
Tja, met die (ongewilde) wapenleveranties van ons aan Libië.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
België is wel gevraagd om onschuldige burgers uit te moorden te helpen in Libië en Nederland niet
Doek heel defensie maar op, we zijn het lachertje van Europa
Nu weten ze wel iig dat ze moet schieten als ze een Nederlandse helicopter zien vliegenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, met die (ongewilde) wapenleveranties van ons aan Libië.
Denk dat het efficiënter vecht als wij er ons verre van houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |