Lijkt me niet toch, gewoon vroeg bij de winkel zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef AMDB het volgende:
Hmm, weet iemand of die RSD single te reserveren is?
Die mogelijkheid heb ik waarschijnlijk niet die dag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch, gewoon vroeg bij de winkel zijn.
Trouwens, B-sides
Ben je me weer een 5 seconden voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys op Lowlands.
En bevestigt: http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_723
"Stiekem" hopen op wat samenspelquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef Aisumasen het volgende:
Nog de grootste verrassing dat Miles er toch staat, ja!
Dat zou toch wat zijn hequote:
Maarja het zal nu sowieso anders zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopen dat het niet weer zo'n optreden wordt als in 2009 dat ze bijna alleen nieuw materiaal spelen op Werchter en Lowlands.
Nou, je hoeft niet te verwachten dat ze zich ineens gaan conformerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopen dat het niet weer zo'n optreden wordt als in 2009 dat ze bijna alleen nieuw materiaal spelen op Werchter en Lowlands.
Dit verwacht ik inderdaad ook wel, ze hebben bepaalde nummers nu al zo lang niet meer gespeeld.quote:Als ik dit jaar niet in ieder geval de terugkeer van één van de live-favorieten heb meegemaakt, zou ik zeer verbaasd zijn.
Arctic Monkeys announce Lowlands Festival performance. Tickets on sale now http://www.lowlands.nlquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dit verwacht ik inderdaad ook wel, ze hebben bepaalde nummers nu al zo lang niet meer gespeeld.
Op een gegeven moment wil je die zelf ook wel weer spelen lijkt me: Mardy Bum, Fake Tales![]()
Wat ik wel opvallend vind is dat ze zelf nog helemaal niks hebben gemeld over Lowlands, bij de andere festivals stond het meteen op hun facebook en site, terwijl het nu nog nergens te bekennen is..
Heeft te maken met dat ze het niet willen ondersneeuwen, na dezelfde dag al de single-aankondiging, en het nieuws over Record Store Day. Totaal niet urgent ook, het festival is al uitverkocht. Al denkt de Twitter-feed daar anders over, zoals hierboven gepostquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dit verwacht ik inderdaad ook wel, ze hebben bepaalde nummers nu al zo lang niet meer gespeeld.
Op een gegeven moment wil je die zelf ook wel weer spelen lijkt me: Mardy Bum, Fake Tales![]()
Wat ik wel opvallend vind is dat ze zelf nog helemaal niks hebben gemeld over Lowlands, bij de andere festivals stond het meteen op hun facebook en site, terwijl het nu nog nergens te bekennen is..
Jah inderdaad, wel grappig trouwens dat tickets on sale now, dat stond ook al bij Milesquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heeft te maken met dat ze het niet willen ondersneeuwen, na dezelfde dag al de single-aankondiging, en het nieuws over Record Store Day. Totaal niet urgent ook, het festival is al uitverkocht. Al denkt de Twitter-feed daar anders over, zoals hierboven gepost.
Haha, viel me ook al op. Zou me niets verbazen als ze nu beide bij hetzelfde management zitten. Vind nu Miles Kane zich definitief solo bewezen heeft het alleen maar slim dat ze zo veel dingen aan elkaar koppelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Jah inderdaad, wel grappig trouwens dat tickets on sale now, dat stond ook al bij Miles
Ik zeg Miles als standaard voorprogrammaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, viel me ook al op. Zou me niets verbazen als ze nu beide bij hetzelfde management zitten. Vind nu Miles Kane zich definitief solo bewezen heeft het alleen maar slim dat ze zo veel dingen aan elkaar koppelen.
Dat gaat me dan weer veel te ver...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zeg Miles als standaard voorprogramma
Hmm weet het niet, vind het wel een beetje gemakkelijk..quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, viel me ook al op. Zou me niets verbazen als ze nu beide bij hetzelfde management zitten. Vind nu Miles Kane zich definitief solo bewezen heeft het alleen maar slim dat ze zo veel dingen aan elkaar koppelen.
Zolang je het maar kunt waarmaken zie ik geen probleem. Moet hij dan wegblijven bij alles wat met Arctic Monkeys te maken heeft?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm weet het niet, vind het wel een beetje gemakkelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |