Het leuke van Record Store Day is dat de platenzaken zelf ook niet weten hoe veel platen er worden gedistribueerd, en hoe veel ze er zelf binnenkrijgen, áls elke release al in Nederland wordt verspreid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef AMDB het volgende:
Hmm, weet iemand of die RSD single te reserveren is?
Hé, tot zover mijn plan om op 21 april, exact vijf jaar na release, hier een opmerking over te makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Geinig trouwens, had net "Who the fuck are Arctic Monkey's" opstaan. De zin "In five years time it will be who the fuck's arctic monkey's" gaat niet echt op, gelukkig maar
Haha! Nee hoor, ik had exact hetzelfde idee, moest er deze maand aan denken toen ik weer eens wat Arctic Monkeys draaide, dit nummer voorbij kwam, en ik mij besefte dat het daadwerkelijk 5 jaar geleden was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Arn0 het volgende:
Hehe, mij corrigeren maar dan zelf ook eerst de datum fout hebben
Nachtmerrie dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef Merkie het volgende:
Ik had gedroomd dat AM op 6 juni in HMH stond.
De single (inclusief B-kanten) komt pas 2 weken voor de release van het album uit. De Record Store Day 7" bevat "Brick By Brick" als B-kant. Of bedoel je iets anders?quote:
Enorm gaaf inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 17:11 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dominorecordco.us/artists/arctic-monkeys
Enorm interessant interview betreffende het vierde album
Uhuh.quote:Alex: the only thing we knew we were going to have three I wanna rock and rolls, cos one rock and roll is funny, two rock and rolls is a bit funnier but three is just fucking awesome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |