Slumdog Millionairequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke mag niet drinken met haar antibiotica, ik zeg... DRANK IN HET HUIS!!!! NUUUU!!!
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
ja daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
bijsluiter van aafes antibiotica volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Nobodies het volgende:
Wat staat er op dat Secret Story kaartje dat Guido in z'n handen heeft? Had net de streams ff uitstaan.
Zou een leuke zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of gewoon die film met karim er in aanzetten
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.quote:
lol, en karim die weer zenuwachtig rondjes gaat rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou een leuke zijn....
Niemand die dat als geheim ziet, maar zien ze allemaal alleen maar als clue...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Nadrukelijk vertellen dat het geen clue isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
ik zeg doorsturen naar de redactiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
doen ze niet, gaat sharon huilen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Zijn er cleus van Sharon in huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Doen ze niet, zou behoorlijk ongepast zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |