quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Greg Jackson en Jon Jones hebben een auto dief gearresteerd vanmiddag
Verhaal zal binnen half uur wel op elke MMA website te lezen zijn.
Jackson sprint Greg voorbij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Double leg, armbar en leglock. Arme dief!![]()
Verslag van Jon Jones op z'n twitter
Actiefoto op: http://plixi.com/p/85308358
Humor trouwens: Volgens Jones was Mike Winklejohn de eerste die achter de dief aan rende, daarna Greg Jackson, Jones was even stomverbaasd en zette toen ook de achtervolging in.
Als je daarna die video bekijkt beschrijft Greg dat Jackson hun voorbij spurt (terwijl ze al een voorsprong hadden) en als eerste bij de dief is.
Denk dat Joe Rogan er tijdens de show nog wat over zal zeggen.
oeffff, die met dat korte rooie haar,nam ik toch doggyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Bas Rutten doet live verslag op z'n twitter van Ultimate Glory 12 waar hij de announcer is.
http://twitter.com/#!/BasRuttenMMA
En de live foto's:
http://www.yfrog.com/froggy.php?username=BasRuttenMMA
Koop je dan die PPV ? Of heb je een gratis stream? Of doelde je op de gratis facebook fights?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaan nog meer mensen doortrekken vanavond?
Ik was van plan het evenement vanavond eens live te kijken
Laatste twee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Koop je dan die PPV ? Of heb je een gratis stream? Of doelde je op de gratis facebook fights?
Commerciële zender zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe laat begint het vanavond? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat het vanavond live op tv is hier in Belgie.. Er staat UFC marathon gepland van 20:30 tot 04:00. Het begon met UFC 126, en UFC 127 is nu bezig.
Zou wel echt kicken zijn als ik het zometeen gewoon live kan kijken
Ja, Gunktv heet het, maar ik kan nergens vinden of UFC 128 straks live komt. Ik weet uit ervaring wel dat events in de week erna nog een aantal keer herhaald worden, maar het live kijken zou wel echt leuk zijn.quote:
Als straks 128 eventueel live zou worden uitgezonden dan is het zonder ondertiteling lijkt mequote:
De subs zijn gelukkig van betere kwaliteit dan die van RTL.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als straks 128 eventueel live zou worden uitgezonden dan is het zonder ondertiteling lijkt me
Mwah, niet echt hoor..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De subs zijn gelukkig van betere kwaliteit dan die van RTL.
Ugh, vreselijk altijd die nederlandse vertalingenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mwah, niet echt hoor..
"Read naked choke"
"Wurggreep achterlangs"
Misschien toch welquote:Voor het eerst is een Nederlandstalige zender erin geslaagd om UFC uitzendrechten te bemachtigen. Het gaat om de Belgisch-Vlaamse zender GUNKtv, die zich vooral richt op het game- en muziekgebeuren, maar nu dus ook op het UFC. De zender had al de rechten op het WWE en LFL en doet daar nu nog eens de exclusieve UFC rechten bovenop. Met deze rechten zal GUNKtv het komende jaar maar liefst 20 UFC evenementen live gaan uitzenden. Het eerste event zal het UFC 119 zijn tussen Frank Mir en Cro Cop in Indianapolis, USA. Elke dinsdagavond is er op GUNKtv ook eclusief de serie The Ultimate Fighter.
Mwah, bericht van Geo3kant geeft wel hoopquote:Op zondag 20 maart 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Om 4 uur is de UFC-marathon afgelopen, lijkt me niet dat 128 er dan nog achteraan komt.
Mwah, nog 3,5 uur te gaan, en UFC 128 is al begonnen. Main cards duren toch altijd ca. 2 uur?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Om 4 uur is de UFC-marathon afgelopen, lijkt me niet dat 128 er dan nog achteraan komt.
Huh? Wat zijn ze vroeg dit keer, normaal gesproken begint de main card pas om 4 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, nog 3,5 uur te gaan, en UFC 128 is al begonnen. Main cards duren toch altijd ca. 2 uur?
De Sherdog play-by-play is al bij het tweede gevecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Huh? Wat zijn ze vroeg dit keer, normaal gesproken begint de main card pas om 4 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |