Mijne doet het nu weer.. wel van FF naar IE geswitchedquote:Op zondag 20 maart 2011 04:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Mn stream kapt er mee
Ik ben weer naar de oude stream gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijne doet het nu weer.. wel van FF naar IE geswitched
Jup, bij die dingen tap ik ook vrijwel meteen, of er nou echt druk gezet wordt of niet. Dan ben ik maar een pussy, maar wel een pussy die op eigen kracht weg kan lopenquote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind BJJ erg mooi maar wat ik echt eng vind zijn de leglocks etc.. kneebars, brrrrrr
Als je naar oude footage van bijv Ken Shamrock kijkt of ook Bas Rutten.. vooral Shamrock die gewoon doordraait en je been naar de klote helpt.. brrrquote:Op zondag 20 maart 2011 04:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup, bij die dingen tap ik ook vrijwel meteen, of er nou echt druk gezet wordt of niet. Dan ben ik maar een pussy, maar wel een pussy die op eigen kracht weg kan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cardizlle, heb je al een stream?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |