Verstandigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het altijd voor het pakken liggen![]()
Handig, dan hoef je ook niet vaak nieuwe kleren te kopen, je hebt ze alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Verstandig
Bij mijn ouders is er niet zoveel ruimte voor kleding helaas (ik heb een gigantische boekenkast) dus ik moet altijd switchen tussen zomer- en winterkleding
Ach, zo lijkt het elk jaar weer alsof ik nieuwe kleren heb
" oh ja, dat heb ik ook nog"
Altijd in huisquote:
Ich habe mit offen jacke auf fahrrad gereitetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
Ich habe von Morgen auch mein Somerjacke aus den Kast gepackt. Es wahr herlich auf meinem Fahrrad durch die dunen zu Reiten.
Dat is ook wel leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Verstandig
Bij mijn ouders is er niet zoveel ruimte voor kleding helaas (ik heb een gigantische boekenkast) dus ik moet altijd switchen tussen zomer- en winterkleding
Ach, zo lijkt het elk jaar weer alsof ik nieuwe kleren heb
" oh ja, dat heb ik ook nog"
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, dan hoef je ook niet vaak nieuwe kleren te kopen, je hebt ze al.
Bloemetjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet vinden
[..]
ja
wel met bloemetjes erop
Af en toe de stapel omdraaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk. bij mij ligt het dan ergens onder aan de stapel
Ik ook heel veelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Altijd in huis
[..]
Ich habe mit offen jacke auf fahrrad gereitet
of weet ik veel
Ik heb eigenlijk heel de winter door mijn zomerjas aangehad. En een fleecetrui eronder. Aleen in Hongarije had ik een winterjas aan. Maar daar was het ook losjes -17ºC of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
Ich habe von Morgen auch mein Somerjacke aus den Kast gepackt. Es wahr herlich auf meinem Fahrrad durch die dunen zu Reiten.
Ik als ik de kans heb ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook heel veelis zo lekker en zelf ook hier rond om het huis loop ik op blote voeten
Wil ik schoenen aan hebben in het water dan moet het heel erg zijn met de ondergrondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik als ik de kans heb ook
Sterker nog, ik loop gerust op blote voeten naar het water om daar surfschoenen aan te trekken
Het is hier heel erg met de ondergrondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil ik schoenen aan hebben in het water dan moet het heel erg zijn met de ondergrond
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. oent jetz mal wieder an das Werk.Genoeg Kaffee gehabt
Of dat erg is verschild heel erg per persoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier heel erg met de ondergrond
Voormalige steenfabriek en keiveel mosselen
True, true....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of dat erg is verschild heel erg per persoon
Netjesquote:
Is goed want zwemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
True, true....
Kom een keertje zwemmen dan
Niet verkeerd voor een ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |