abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94144563
L.S,

Hierbij verkoop ik een gloednieuw scheerapparaat inclusief een Jet Clean System. Dit systeem houdt in dat je het scheerapparaat in een dockingstation zet welke het scheerapparaat reinigt en ook droogt.

Reden voor de verkoop is dat ik dit scheerapparaat dubbel heb. Dit vanwege een fout van mijn kant bij BVA Auctions. Ik denk dat ik 1 bieding vergeten ben en alsnog heb geboden op een ander. Helaas heb ik er dan nu ook 2.
Scheerapparaat is nog nooit gebruikt samen met het dockingstation.

Nieuwprijs van de hele set is rond de ¤180 a ¤190. Volgens internet waar ik heb gezocht. Ik gebruik persoonlijk nu de andere en is echt een super apparaat. Voor het Jet clean systeem is uitermate handig.
Gekocht voor 150 euro. De bon hiervan is aanwezig. Ik hoef er geen winst op te maken.
Dus ergens een bedrag tussen de 140/150 gaat deze voor weg.
Verzendkosten zijn 6.95. Mag worden opgehaald indien gewenst.

Groet,

kebabkever
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_94186402
Niemand? Verlaagd naar 130
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_94234267
Kick :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')