Goa etc kan wel, rest van het land zou ik gewoon ter plekke iets kopen. Genoeg luchtig spul te koop.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Is het eigenlijk een beetje geaccepteerd als je daar als man in korte broek loopt als toerist zijnde. Anders worden het toch van die hippie pants ofzo. Een spijkerbroek lijkt me ook niks.
altijd gedaan, zolang je broek maar net iets over je knieën valt, dan kun je zelfs nog in tempels enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Is het eigenlijk een beetje geaccepteerd als je daar als man in korte broek loopt als toerist zijnde. Anders worden het toch van die hippie pants ofzo. Een spijkerbroek lijkt me ook niks.
Ja, of zo'n katoenen zomerbroek die je hier ook bij de H&M kan kopen bijvoorbeekld. Heel goed te doen. Als ie slim is koopt ie hem in India aangezien ze daar vandaan komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
altijd gedaan, zolang je broek maar net iets over je knieën valt, dan kun je zelfs nog in tempels enzo.
en anders doe je een afritsbroek. Dan heb je allebei
Voor een man is dat niet echt handig he, een shalwar kameezquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:21 schreef Farenji het volgende:
Je kan ook een shalwar kameez kopen maar dan word je wellicht door de lokale bevolking raar aangekeken: wel veel geld hebben maar de kleding van een pauper dragen...
Een shalwar kameez is hartstikke unisex. Bin Laden droeg er een, dat was toch wel een echte vent?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:29 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Voor een man is dat niet echt handig he, een shalwar kameezDe mensen hierboven gingen hadden het in principe over mannenkleding
In India dragen ze dat niet op een enkeling na bij wijze van, maar ja vooral onder de moslimbevoking kan je het tegen komen ja. Bijvoorbeeld in Kashmir. In Pakistan/Afghanistan dragen ze dat (zoals jij natuurlijk heel goed weet). Als je dat in India draagt wordt je inderdaad als pauper gezien ja omdat je dan op een Pakistaan lijktquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een shalwar kameez is hartstikke unisex. Bin Laden droeg er een, dat was toch wel een echte vent?
hippiekleding *riltquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
Met een blank gezicht wordt je niet zo snel als pauper gezien, wat voor hippiekleding je ook aan hebt. Zo snel als ik aankom heb ik m'n hippie outfit al klaar.
Lijkt me leuk om te zien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef Farenji het volgende:
De hogere sociale klasse wil echt een nette pantalon en een overhemd dragen. Gewoon om te laten zien dat ze smaak (en geld) hebben. Als je dan als veel rijkere westerling in pauper-/werkkleding komt dan staat dat raar. Moet je voorstellen dat een Indiase toerist hier in NL in boerenkiel en klompen gaat rondlopen...
Dat stukje heb ik ook gedaan! Maar dan nog met Agra en Pune er bij, en een tijdje in Goa. Ik wil ook terugquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:32 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik ben net terug uit India, sinds vorige week vrijdag... het is mijn geboorteland, ik was er voor de 2e keer en ben in Mumbai gestart, daar kom ik vandaan, toen met de trein naar Ahmedabad, toen met de bus naar Udaipur, Jodhpur, Ajmer, Pushkar, toen naar Delhi daarvandaan met de trein in 14 uur naar Varanasi en toen weer terug naar Mumbai...
Ik heb nu alweer heimwee.. geweldig land!
Ik ben op een langere reis, dus vlieg vanaf Colombo (Sri Lanka) naar Chennai voor 50 eurootjes, wel om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:06 schreef Miss_paraplu het volgende:
vlieg je rechtstreeks MCH ? Geweldig, want ik ben nog nooit in Chennai geweest, maar ben heel benieuwd naar wat voor stad dat is...
MCH, kom maar eens met een update als je wilt. Ik ben benieuwd wat je in Chennai en daarna gedaan hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:22 schreef MCH het volgende:
Dat was dus ook de goedkoopste optie en we hadden eigenlijk het idee om daar zsm weer weg te gaan, is toch niet veel te zien?
Wat is het trouwens lastig om je uberhaupt te registeren voor een website om treinkaarten te kopen zeg. Iemand daar ook slechte ervaringen mee?
Dat is inderdaad een goeie om in de gaten te houden! En de goedkoopste tickets zijn het leukst of zo? En kom je aan een kaartje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ben net terug uit Chennai, wat willen jullie weten?
Ik kan je wel alvast 1 tip geven, mochten jullie op een dezer data in Chennai zijn: aanrader. Koop de goedkoopste tickets
http://www.chennaisuperkings.com/fixtures/fixtures.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |