Beetje voor de buhne denk ik. Handiger als hij de groep laat zien dat hij Gerard ook onder druk kan zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard had toch ook al gezegd dat hij hem zou delen?
Wat zegt hij dan verkeerd? Niks toch? En hij had het ook niet nodig, gewoon een beetje sparren. Hij hoefde als enige er niet mee eens te zijn, dus geen support nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb net een stuk terug gekeken, als ze het spel eerlijk willen spelen, moeten ze nu de Clue van Gerard in het huis gooien. Er wordt gezegd dat hij er met niemand over mag spreken, maar voor dat ze op de rode bank moeten gaan zitten, heeft Gerard al tegen Karim, Maik en Sharon gezegd dat ze het met hem eens moeten zijn.
Ik heb niks tegen Gerard, maar dit is wel één van de personen die ik bedoel dat hem een hand boven het hoofd wordt gehouden door het hokje.
Tja tuurlijk ze moesten unaniem zijn, dat moest hij verstoren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die drie
Ja en, hij kan er mee wegkomen omdat ie het goed speelt en mensen hem vertrouwen, doet ie juist goed. Tegenovergestelde was Laura's liefdesliedjes missie, die was gewoon doomed to fail.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die drie
echt vreselijk ! en wat is hij toch jaloersquote:
quote:
En Geer heeft als voordeel dat hij stoïcijns kan blijven, Karim wordt altijd een enorme flapdrol (quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan verkeerd? Niks toch? En hij had het ook niet nodig, gewoon een beetje sparren. Hij hoefde als enige er niet mee eens te zijn, dus geen support nodig.
Geer begrijpt het spel, samen met Karim, het beste. De rest is clueless.
quote:
Hij heeft gezegd ;"als ik deze niet mag delen, dan deel ik de volgende"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Perfect!
Zoveel onzekerheid dat Gerard de clue zelfs voor zichzelf kan houden en dan kan zeggen dat hij er niets over mag vertellen.....
De ultieme mindfuck!
en niemanddieweetdat het omdeclue van gerard geheimblijftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Perfect!
Zoveel onzekerheid dat Gerard de clue zelfs voor zichzelf kan houden en dan kan zeggen dat hij er niets over mag vertellen.....
De ultieme mindfuck!
Nee lijkt me sterk..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef djockey het volgende:
is er in dat huis nog iemand die servio wel mag?
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Dus als iemand tegen jou zegt 'je moet het met me eens zijn!' dan weet jij precies waar dat verder over gaat, waarom het is en je hebt geen enkele andere keuze dan als een schaapje achter diegene aan lopen?
Die blijft niet geheim, maar komt later in het spelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en niemanddieweetdat het omdeclue van gerard geheimblijft
Ja echt erg en wat Karim zei toen hij de telefoon oppakte spring in het water binnen 10 sec. sprong iedereen voor dominante Servio erin. Toen wisten ze nog niet dat het om eten en alcohol ging. Voor ALCOHOL doen ze alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Stability het volgende:
[..]
echt vreselijk ! en wat is hij toch jaloers
Nee echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
En Geer heeft als voordeel dat hij stoïcijns kan blijven, Karim wordt altijd een enorme flapdrol () als hij een missie heeft. Die kan niet goed liegen
Die zenuwen met dat eerste bollywood dansje, dat hij deed alsof hij niet wist waar die muziek vandaan kwam. En die missie met die andere dansjes, ook weer zo nerveus
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ja, dat vind dus het grappige aan Karim.
Ja daar moet ie mee kappen, want een onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef delfse het volgende:
Karim praat zich nu weer tegen. Het is toch een spel? Maar als het van Aafke is wordt die boos?
Bwehehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef bollokus het volgende:
og eventjes een stootje van geer,
ik nheem de telefoon voorlopig niet meer op.... *kijkt flipke aan*
Krijgt ze Bulletje aan de lijn en die zegt WaFWaF.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
Joan; "hij zal toch nog wel een keer bellen?"
Ik hoop het niet laat ze maar lekker buiten zitten die twee. Dag en nacht en als ze dan naar binnen gaan de telefoon laten gaan en een ander hem pakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
Joan; "hij zal toch nog wel een keer bellen?"
ik zeg doen.... fons je leest toch wel mee he!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het niet laat ze maar lekker buiten zitten die twee. Dag en nacht en als ze dan naar binnen gaan de telefoon laten gaan en een ander hem pakt.
Jaloezie laat het ware karakter zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
Iemand vraagt aan Gerard of hij lid is van een partij.
Servio: Ja, van de PVV van Almere.
echt zielige opmerkingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
hij riep karim naar de kvdw ipv gerardquote:
karim ipv grad zeggen en daarna verbeterenquote:
Absoluut!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
Servio klaagt nog wat tegen Flip en eindigt met " Maarja, wie ben ik? "![]()
Spijker op z'n kop.
OMG, wat een sneuneus die Servioquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
Servio een een hele valse nicht en stinkend jaloers als een ander een keer iets krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
Servio klaagt nog wat tegen Flip en eindigt met " Maarja, wie ben ik? "![]()
Spijker op z'n kop.
http://www.secretstory.nl/nieuwsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou leuk kom net binnen ,heb alles gemist !! watskebeurt ? iemand ? in een paar stappen ?
thanx !!quote:[imgp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws
Laura heeft em door, netjes.![]()
wat eenschatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |