Jawelmaar ik vind gerard gewoon een misselijke ventquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het spel niet
Ja maar dat is nu toch ook z'n missie om dat te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jawelmaar ik vind gerard gewoon een misselijke vent
Juistem!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu toch ook z'n missie om dat te zijn
ja maar vond hem dat sowieso alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu toch ook z'n missie om dat te zijn
Dat heeft ie ook wel verdiend! Ik hoop wel dat ie hem dan deelt met Karim en Sharon!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
Hoop wel dat Gerard als enige die clue van Aafke mag zien.
Dan kan die hem delen met wie hij wil
uuuh..nice argument?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja maar vond hem dat sowieso al
dus nu sterkt het alleen maar mijn gevoel
Tot nu toe gaat het wel die kant op jahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel verdiend! Ik hoop wel dat ie hem dan deelt met Karim en Sharon!
Krijgt geertje een clue over aafke.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef Krambo het volgende:
Wat gebeurd er als ze het niet eens worden? (ff gemist)
Servio heeft niks nodig om kwaad te worden die griezel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef kaatje50 het volgende:
geweldig dit hoor![]()
al hoop ik dat Gerard deze opdracht wint, toch snap ik de reaktie van Servio wel hoor,
zou ook zo pissig reageren als ik daar had gezeten....er wordt duidelijk tegengewerkt
en dat maakt je boos
Dan komt de clue van Aafke, als ze het wel eens zijn van Gerardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef Krambo het volgende:
Wat gebeurd er als ze het niet eens worden? (ff gemist)
Kan ze ook niet begrijpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef muzas het volgende:
Aaf begrijpt niet, dat ze met die houding, juist een clue van haar aan gerard gaat geven:D:D
jij zit nog in de eerste week van sst?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij ontvang ik de streams later dan jullie
ik dacht dat die pisnicht naar de slaapkamer wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Servio heeft niks nodig om kwaad te worden die griezel.
Ze kunnen hun lach bijna niet inhoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Tamaartje het volgende:
Karim: Ik vind jou niet saai hoor Alex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |