Bij deze bied ik het volgende aan ter verkoop:
DS Lite Een tijdje geleden begon het spelen van de cartridges steeds moeilijker te gaan. Ik heb zelf 'Slot-1' vervangen, maar terwijl ik dit deed brak de powerknop af. Hij is handmatig nog aan te zetten, maar het knopje van de case werkt niet meer. Dit is ook het geval bij de volumeknop. De zwarte case is dus enigszins beschadigd.
Wellicht interessant voor mensen die een of beide schermpjes of het moederbord kapot hebben. Schermen zijn ook niet beschadigd of iets dergelijks en werken nog prima!
In ieder geval: voor onderdelen dus of iemand die een andere powerknop/volumeknop kan verzinnen. Hij doet het namelijk nog wel. Ikzelf ben echter niet technisch genoeg om alternatieven voor de knoppen te verzinnen.
Even voor de duidelijkheid: het moederbord is niet beschadigd. De knoppen van de Case bij volume en power zijn kapot. Ik krijg de case er bij het vervangen van de Slot-1 niet goed af namelijk, er was een schroefje lam. Dit resulteerde erin dat er wat van de case brak, waardoor de knopjes niet meer pasten... Heb tijdens het vervangen van de Slot-1 nog wel even getest of hij werkte en dit was het geval!
Paar (crappy iPhone) pics:
![10y2d6w.jpg]()
![zjtgm0.jpg]()
¤35PS3:Rock Band ¤10
Xbox 360:Red Alert 3 ¤7,50
Sega Superstars Tennis ¤7,50
Kameo: Elements of Power (Classic hoesje) ¤7,50
Viva Pinata (Uit dubbelhoesje met Forza 2. Deze is echter kapot, dus zit er niet bij) ¤7,50
[ Bericht 7% gewijzigd door Peter_Aragorn op 16-03-2011 08:47:14 ]