zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeitequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Moet ik je beschermen huisbaas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Laat gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Ik snap het jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Oh ga dat ook even lekker op jezelf betrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Even wat voor jezelf doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
Een leger minnaarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.
Mja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen. Het maakt je inderdaad niet ghandi maar het is een stap.
niet op Tally's manierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?
En soms met een B er voorquote:
wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
Je moet het toch echt zelf doen. Als je jezelf niet kietelt, doet niemand 't!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Chaa k dowquote:
email, msn, sms, bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
Ik heb heul gene dm in fok mobile.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
/jaloersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Over kietelen gesproken: Ik heb de kamasutra geoefend met mijn buurvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |