Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
Flip noemt Geer een paardenlul. Wat laat hij zich kennen zeg.
haha als er iemand interessant is is het gerard wel misschien moet servio eerst eens naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Stervio die zegt dat Geer niet interessant is?
Ja Flip de gek aansteken..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
houdoe en bedankt ole ole zou die dan moeten zingen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.
Lijkt mij ook inderdaad. Vooral omdat Geer iedereen steeds weer de verkeerde kant op weet te sturen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef diditje64 het volgende:
[..]
haha als er iemand interessant is is het gerard wel misschien moet servio eerst eens naar zichzelf kijken.
Hij baalt dat hij de telefoon niet op kon nemen en Geer wel. Zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef muzas het volgende:
Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.
Nou 'zi'n ware aard komt boven, getver...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
Flip noemt Geer een paardenlul. Wat laat hij zich kennen zeg.
Nou laat hem maar weer een petje opzetten zodat hij eruit ziet zoals hij zich gedraagd, als pietje pukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij de telefoon niet op kon nemen en Geer wel. Zo kinderachtig.
Ik denk terug aan Stervio, die Guido wegtrapte bij de telefoon?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou 'zi'n ware aard komt boven, getver...
En dan nog zeggen, 11 mensen zeggen dat ik het meest de telefoon opneem, nou dan gaat er bij zijn eigen geen belletje rinkelen dat dat dus zo is![]()
En zijn argument wie het er eerst bij is, klopt niet he, want hij beukt iedereen uit de weg.
Ik vind hem met dit irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |