Helemaal goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Mensen! ik kom net binnen en ik zie actie!![]()
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Mensen! ik kom net binnen en ik zie actie!![]()
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
quote:
Ze moeten het niet eens zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Waarom zeggen zie niet gewoon dat Gerard mag kiezen en iedereen stemt gewoon mee in. maarja moeten ze het natuurlijk wel weten
voor aaf wordhet wel weereens tijd voor een tipje van desluierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Flashbox het volgende:
Het boeit mij geen bal wie die clue nu wel of niet krijgt, maar het is wel duidelijk dat er een paar personen in het huis een hele grote hand boven hun hoofd wordt gehouden door het hokje
Ze zijn het niet met Gerard eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Waarom zeggen zie niet gewoon dat Gerard mag kiezen en iedereen stemt gewoon mee in. maarja moeten ze het natuurlijk wel weten
Eensch!quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Flashbox het volgende:
Het boeit mij geen bal wie die clue nu wel of niet krijgt, maar het is wel duidelijk dat er een paar personen in het huis een hele grote hand boven hun hoofd wordt gehouden door het hokje
en daar is grad het dus niet mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg wat ik in mijn vorige bericht zeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
voor aaf wordhet wel weereens tijd voor een tipje van desluier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |