En toch wonen er nog wel wat mensen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is geen normal work wat ze doen. Te hoog voor normaal werk wil niet zeggen dat je er niet even kunt vertoeven.
Tegenwoordig kun je ook prima rondlopen in Pripyat, echter er gaan wonen is niet geheel verstandig

Respectievelijk 'reactorvat' en 'veiligheidsbehuizing' in het NRC-plaatje. Waarom wel/niet is gepompt bij de verschillende units weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef capricia het volgende:
Volgens Tepco is er nu zeewater in de 'core' (bij 1, 2 en 3) en in de 'containment vessel' (bij 1) gepompt.
Wat is het verschil?

Dat plaatje is inmiddels al redelijk oud en wat voor de explosie van reactor 2 en de problemen bij reactor 4. De stralingswaarden zijn inmiddels al VEEL hoger. Reken op nog maar wat extra rood en eigenlijk zou er nog een extra kleur bij moeten voor gruwelijk foute boel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef capricia het volgende:
Hier ook nog een stukje over het koelwater:
[ afbeelding ]

Waar komen al die twitter berichten van jou vandaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef Heinekenfreak het volgende:
*Twitter*
TEPCO says it is likely to pour water into the No. 4 reactor at Fukushima Daiichi within two to three days.

Zeker, maar van die 3500 die destijds niet wilde evacueren leven er nog slechts een paar honderd zo uit mn blote hoofd. Dus geheel verstandig is dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
En toch wonen er nog wel wat mensen...

Ik denk van Twitter?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Waar komen al die twitter berichten van jou vandaan?

Om een post te verduidelijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef krullendoos het volgende:
mensen in op staan alle afbeeldingen,waarom alles dubbel posten?
computer wordt er traag van.

Oa bij Reuters komt het vandaan, waar die het vandaan halen? Geen idee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Waar komen al die twitter berichten van jou vandaan?

Deze is de meest recente die ik kan vinden, in elk geval van vanmiddag 13.00 uur daar:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef StM het volgende:
[..]
Dat plaatje is inmiddels al redelijk oud en wat voor de explosie van reactor 2 en de problemen bij reactor 4. De stralingswaarden zijn inmiddels al VEEL hoger. Reken op nog maar wat extra rood en eigenlijk zou er nog een extra kleur bij moeten voor gruwelijk foute boel...

Waarom twitteren 100den mensen exact hetzelfde bericht? Dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Heinekenfreak het volgende:
bron: twitter zelf zoeken op reactor 4, zie je 100en berichten met nieuws en eventueel bron
directe link zoek op reactor 4:
http://twitter.com/search?q=reactor%202#search?q=reactor%204

Tijd voor een nieuwe... computer dan wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef krullendoos het volgende:
mensen in op staan alle afbeeldingen,waarom alles dubbel posten?
computer wordt er traag van.

http://twitter.com/reutersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Heinekenfreak het volgende:
bron: twitter zelf zoeken op reactor 4, zie je 100en berichten met nieuws en eventueel bron

Dat plaatje is al 2 keer gepostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze is de meest recente die ik kan vinden, in elk geval van vanmiddag 13.00 uur daar:
[ afbeelding ]
Alle drie hebben zeewater in het reactorvat.

Dus elke idioot die wat roept is direct nieuws? Die vorige was namelijk op z'n zachtst gezegd al twijfelachtig. En ook de laatste slaat (zonder verduidelijking iig) nergens op. Ze gaan over twee dagen het koelwater wat nu verdampt aanvullen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Heinekenfreak het volgende:
directe link zoek op reactor 4:
http://twitter.com/search?q=reactor%202#search?q=reactor%204

Het komt van de Reuters twitter die is wel betrouwbaar lijkt mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus elke idioot die wat roept is direct nieuws? Die vorige was namelijk op z'n zachtst gezegd al twijfelachtig. En ook de laatste slaat (zonder verduidelijking iig) nergens op. Ze gaan over twee dagen het koelwater wat nu verdampt aanvullen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef Temlin het volgende:
[..]
http://twitter.com/reuters
FLASH: Radiation too high for normal work at control room of No.4 reactor of Fukushima Daiichi plant - Kyodo

Dat geldt wel voor meer berichten en plaatjes hier...lol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat plaatje is al 2 keer gepost

http://dl.dropbox.com/u/103709/permanent/quake/NIRSdocs1-3.pdfquote:Update 13:16 Het Japanse Nationale Instituut voor Radiologische Wetenschap heeft een document verspreid waarin staat wat te doen bij angst voor besmetting met radioactieve straling.

Als ze het daar daadwerkelijk hebben over exploderende reactors, lijkt me die betrouwbaarheid wel mee te vallen. Maar dan heb ik een linkje, daar kan ik wat mee. Dan kan ik kijken of er misschien iets is wat ik mis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het komt van de Reuters twitter die is wel betrouwbaar lijkt mij
[..]

Die knakker zal zich nu wel extra lullig voelenquote:Finally, Fallout 3 developer Emil Pagliarulo has stated that right now, Bethesda is working on some more downlaodable content for the game as well as “brewing up” some stuff for the next Fallout. He asks “What famous landmarks can we destroy? What landmarks in Japan can we destroy?” After the crowd laughed, and Pagliarulo says “I just realized how stupid it was of me to say that.” Will Fallout 4 take place in Japan? We can only hope.

!!
!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |