quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Momenteel ziet ie eruit als een ouwe man met levervlekken
quote:
Mwoah, ben ik ook weleensquote:
Koud->Trek wat warms aanquote:
Ja, dat is ie ook. Da's niet minder charmant. Chico is een allercharmantste ouwe heer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou, lekker charmant over mijn liefste baby, ik lach die bullen toch ook niet uit
![]()
Chico is nou eenmaal een oude man met levervlekken
Nou Pagan lacht m uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook. Da's niet minder charmant. Chico is een allercharmantste ouwe heer.
Ik heb alleen de TT maar uitgelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou, lekker charmant over mijn liefste baby, ik lach die bullen toch ook niet uit
![]()
Chico is nou eenmaal een oude man met levervlekken
Hier volop. En ik heb al bijen, hommels en een heel leger aan lieveheersbeestjes gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit idd ook te wachten op het voorjaarszonnetje.
Tis hier nog frisjes
Goed he, gisteren hadden ze ff een minder dagje wat aankomen betreft, maar dat komt wss omdat ze eindelijk na bijna elke voeding ook schijtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah lieve foto's in het oude topic van jouw honden en de pups.
En ze zijn weer goed aangekomen zeg
Men, hier is het koud en minder dan 1500 meter zicht. Brrrr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier volop. En ik heb al bijen, hommels en een heel leger aan lieveheersbeestjes gezien.
DAT DEED IK NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Moeten ze elke week verdubbelen of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewichtjes van de pups vorige week dinsdag Noche 310 gram, Diaz 303 gram.
Vandaag Noche 419 gram, Diaz 448
Mooi, ik ga na de koffie mezelf eens wassen en scheren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het echt schitterend weer, stralende zon
![]()
![]()
Ik ga es een paar chinezen scheren en wassen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
DAT DEED IK NIET!God straft met mist en kouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ze moeten zsm je weegschaal op OVER krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moeten ze elke week verdubbelen of zo
Psies!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan sta ik er goed op; prachtig weer hier
Dan toch zeker de Godin/Gaya.quote:
De Valor gaat tot 30kg, maar als je wilt, kunnen we tot 2.500kgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ze moeten zsm je weegschaal op OVER krijgen![]()
Heb je dr ook een die tot 100 kilo kan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kLant, ik las kantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Percyyyyyyyyyyy, dat werd es tijd![]()
Zo, Billy is geschoren en gewassen, zo maar meteen beginnen aan de lastige klant
Dat vind ik niet verrassendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Percy
En die honden op een rijtje in de zon
Ben weer thuis van mijn werk, en de mannen gaan nu een eindje lopen. Christan verveelt zich
Ze zag dus wel dat je zwanger wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
De pups groeien hard zeg
Net in de winkel zei de kassamevrouw dat mag je eigenlijk niet meer doen he zware dingen tillen.
En de kattenbak mag je al helemaal niet meer doen.
Toen vroeg ze hoe ver ik was keek naar mijn buik die is nog niet zo groot he?
Uh nee dat klopt wel.
Het is hier echt warm jammer dat ik mij niet goed genoeg voel anders was ik gaan fietsen.
Billy ruikt nu naar cocos, American Cream en banaan van de Gumback Expressquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet verrassendgaat het wel beter inmiddels?
Grees, P. ruikt ook altijd heel lekkeralsof hij een flesje aftershave voor honden in zijn bench heeft liggen.
Oeh, tastyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy ruikt nu naar cocos, American Cream en banaan van de Gumback Express
Sjonnepon gaat zo in de Snowfairy en de R&Bquote:
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ohh Duits gebakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee ik ook nietBen blij dat ze even lekker naar buiten zijn nu. Morgen neem ik hem mee de stad in als we naar de huidarts zijn geweest (is in het centrum). Gaan we even de speelgoedwinkels langs en zo. En iets lekkers eten bij een van de vele bakkers
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh?AaaaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Fiep ruikt ook lekker die zal dan wel een parfummetje in d'r hemelbed hebben liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees, P. ruikt ook altijd heel lekkeralsof hij een flesje aftershave voor honden in zijn bench heeft liggen.
Ik vind het toch wel een prettig idee er thuis een te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Je baby bedoel je, f_r? Dat hoef je niet zelf te doen hoor. Dat doen ze bij het consultatiebureau en als het nodig is, kun je daar gewoon elke week heen om te wegen. Maar als je kindje gewoon gezond is en goed groeit heb je genoeg aan de reguliere controles
Normaal gesproken is dat echt niet nodig, zeker niet na elke voeding. Als je kindje goed groeit en bij de controles op het CB netjes aankomt, hoef je zelf niet extra te wegen. Ik zou het niet doen, je gaat je dan misschien alleen maar voor niets ongerust maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het toch wel een prettig idee er thuis een te hebben.
Ik wil bv geven en dan kan ik na het voeden wegen om te zien of hij/zij is aangekomen
Sufkut, daar heb je niks aan voor een pup en je had de mijnes mogen lenenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al zon draagdoek besteld oh-oh. Volgens mij dezelfde die jij hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sufkut, daar heb je niks aan voor een pup en je had de mijnes mogen lenen![]()
Strega, wat een stress voor jullie
Oei Strega wat angstig, maar ik snap eigenlijk niet dat de dokter jullie niet even naar het ziekenhuis stuurt voor een controle aan de monitor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
Wat weer een heerlijke puppen foto's!![]()
Wat is Percy toch een schatje!![]()
F-R![]()
We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug. Tegen 18.00 gisteravond kreeg Pagan ineens een hele rare bloeddruk 110/130 en vreselijke snelle hartslag 130. Na een paar uur nog niet over, bloeddruk bleef vreemd, hartslag 160. Toch maar met de dokterstelefoon gebeld, extra medicijnen ingenomen. Niets hielp . 01.30 toch maar naar bed gegaan, honden voor een keertje in de achtertuin laten gaan i.p.v. laatste rondje. Beiden konden we natuurlijk niet slapen, tegen 06.00 uur vanmorgen voelde z'n hart ineens weer een beetje normaal. Dokter vanmorgen, tja is niet te zeggen, hoe dat nu kan. Nawerking operaties? Pas na 3 maanden valt er iets zinnigs uit op te maken. Als het weer zou gebeuren moet de cardioloog waarschijnlijk nog weer medicijnen bij voorschrijven. Blll, het was al met al een angstig nachtje. Pagan voelt zich nu weer vrij normaal, alleen zo moe alsof hij een marathon gelopen heeft. Ik hoop niet dat dit nog vaak gebeurd.
Ze leren wel snel bij jou hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik help het je hopen!
Hij heeft vandaag zn eerste blowjob gehad![]()
Vind je? Ze zijn al 10 dagen oud hoorquote:
Jij komt wel altijd lekker binnen vallen hequote:
Ik ben ook nog twee Sjon en Kees filmpjes aan het uppenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
En Billy
![]()
![]()
De oortjes zien er nu ook anders uit van de pups
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
F-R![]()
We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug. Tegen 18.00 gisteravond kreeg Pagan ineens een hele rare bloeddruk 110/130 en vreselijke snelle hartslag 130. Na een paar uur nog niet over, bloeddruk bleef vreemd, hartslag 160. Toch maar met de dokterstelefoon gebeld, extra medicijnen ingenomen. Niets hielp . 01.30 toch maar naar bed gegaan, honden voor een keertje in de achtertuin laten gaan i.p.v. laatste rondje. Beiden konden we natuurlijk niet slapen, tegen 06.00 uur vanmorgen voelde z'n hart ineens weer een beetje normaal. Dokter vanmorgen, tja is niet te zeggen, hoe dat nu kan. Nawerking operaties? Pas na 3 maanden valt er iets zinnigs uit op te maken. Als het weer zou gebeuren moet de cardioloog waarschijnlijk nog weer medicijnen bij voorschrijven. Blll, het was al met al een angstig nachtje. Pagan voelt zich nu weer vrij normaal, alleen zo moe alsof hij een marathon gelopen heeft. Ik hoop niet dat dit nog vaak gebeurd.
Dat is het hele punt, eerste hulp heeft weinig zin, de eerste drie maanden na de operatie kunnen ze niks doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Strega, dat is wel schrikken zegVolgende keer (hoop niet dat die komt natuurlijk) misschien toch maar gelijk naar de eerste hulp? Gelukkig dat Pagan zich nu weer beter voelt.
Heb je dat laatste voorgedaan? dan snap ik wel waarom jij niet goed kunt lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
En Bill deed mal na zijn bad, maar toen hij zichzelf een bj ging geven stopte ik maar met filmen![]()
Nee, ik kan mezelf echt geen bj gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je dat laatste voorgedaan? dan snap ik wel waarom jij niet goed kunt lopen.
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het loopt hier toch wreed in 't honderd ze.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt wel altijd lekker binnen vallen he
Ik hoop het niet, ik ben dol op aapjes!quote:
Je kunt jezelf ook gek maken met dat soort dingen he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een prettig idee er thuis een te hebben.
Ik wil bv geven en dan kan ik na het voeden wegen om te zien of hij/zij is aangekomen
Jeetje, ik slik zelf medicijnen voor een hoge hartslag i.c.m overslagen en ik vind dat al zo eng voelen. Voorzichtig doen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
F-R![]()
Jij wel natuurlijkquote:
Jezusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Strega het volgende:
We hebben hier een rot avond/nacht achter de rug.
[KNIP]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik ben dol op aapjes!
Tip van de dag, noem je honden niet naar figuren uit de film Flodder, dan krijg je dit![]()
Ben je niet zo lenig dan?quote:
Er ontbreekt een onderdeeltjequote:
Oh jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er ontbreekt een onderdeeltjeLenig is ze natuurlijk wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Nee nog niets bekend, hij moest om half 4 er zijn en zou het me laten weten als hij terug was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Muis006 het volgende:
Strega is dat schrikken! Gelukkig doet alles nu weer enigzins normaal. Ik hoop dat het zo blijft!
Oognip, al iets over je vader bekend?
Ja, daar gaan we vooralsnog wel van uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezus
Ik hoop voor jullie dat de drie maanden rap omzijn en dat het zich gewoon netjes stabiliseert
Psies, jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er ontbreekt een onderdeeltjeLenig is ze natuurlijk wel
![]()
Ik hoop dat ze erachter komen wat er aan de hand is met je vaderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee nog niets bekend, hij moest om half 4 er zijn en zou het me laten weten als hij terug was.
Thanks for asking!
Jeetje Strega, wat schrikkenecht extreem hoge waarden, bah! Frustrerend dat jullie er niks aan kunnen doen. Hopelijk gebeurt het niet nog een keer. Beterschap voor Pagan!
Ja dat vind ik ook zo fijn van dit forumquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we vooralsnog wel van uit.
Maar het is al fijn dat je het hier even kwijt kunt.
Ja, dat is.... Snetver... even telefoon pakken :pquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Jeetje zeg wat een schrik P+S en frustrerend dat ze niks kunnen doen. Hopelijk blijft zijn hart nu stabiel.
@oonip nog niks gehoord?
@senes ik weet dat ik mezelf gek kan maken. Ik wil nu eenmaal graag controle hebben. Weet je al welke medicatie je nichtje krijgt?
Dat eerstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
lief oh-oh! Sjon lijkt me ook wel liefIk heb al een tijdje niet meer gehoord dat ie binnen plast he? Is het gewoon zo standaard geworden dat het het vermelden niet meer waard is of is het al een tijdje niet meer gebeurt?
Die moet je horen ploffen als je ze laat vallen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef vamperotica het volgende:
P en S.. Pff.. schrikken hoor!
Oognip al nieuws?
f_r... Als je te weinig voedingsstoffen in je bv hebt, kun je wegen wat je wilt natuurlijk....
Om te kijken of je kindje straks genoeg binnen krijgt ( aan hoeveelheid dan) zijn natte luiers in de gaten houden ook een goede manier
Ik zat me van de week te bedenken... Ik heb jullie toch ooit palmzaadjes of zo gestuurd? (Ja toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, heb je al iets van je vader gehoord?
Zo, even een rondje tuin gestrompeldTuin staat er goed bij, de meeste dingen die we aangeplant hebben doen het
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes het heeft bij mij een oorzaak en daar mag ik helaas niets anders voor hebben dan de primperan en emesafene die ik dus braaf inneem. En eigenlijk ben ik er een beetje boos om tijdens mijn 2e opname hebben ze mij gezegd dat mijn schildklier verstoord was. De volgende dag is er toen overleg geweest tussen de arts-assistente en dienstdoende gyn en die vond dat het binnen de marges van de zwangerschap viel. Al die weken heb ik dus hoop gehouden dat het over zou gaan. En nu ik weet dat het niet stopt kan ik het een beetje naast me neerleggen
We hebben ze gekregenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef senesta het volgende:
Ik zat me van de week te bedenken... Ik heb jullie toch ooit palmzaadjes of zo gestuurd? (Ja toch?) Zijn die ooit nog opgekomen?
Misschien doen ze gelijk een aantal onderzoeken. Of het spreekuur loopt uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
Nee ik heb nog niks van mijn vader gehoordIk vind het nu wel een beetje lang duren en begin me zorgen te maken
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien doen ze gelijk een aantal onderzoeken. Of het spreekuur loopt uit
Ah dat is wel jammer...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben ze gekregenmaar ze hebben niks gedaan helaas
aldus qltel
Dat kan ik me voorstellen ja. Word het wel minder of blijft het net zo hevig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het niet ik denk dat ze wellicht ook de hoop hadden dat het zou stoppen
Ja i khou dit tot het einde. Nu kan ik tenminste uitleggen aan mensen wat ik heb.
Want de opmerkingen
-het hoort erbij
-het stopt wel
-is het nu nog niet over?
-doe je het niet zelf?
ben ik wel zat
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Dat bierflesje komt je tandenborstel in?
Nee het ziet er al top uit Q!![]()
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin
Tof!quote:
Vooral die laatste is grofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het niet ik denk dat ze wellicht ook de hoop hadden dat het zou stoppen
Ja i khou dit tot het einde. Nu kan ik tenminste uitleggen aan mensen wat ik heb.
Want de opmerkingen
-het hoort erbij
-het stopt wel
-is het nu nog niet over?
-doe je het niet zelf?
ben ik wel zat
Oh ik loop achter met de PM's jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Reageer eerst nog even op mijn PM van gister, dan mag je gaan!![]()
Ik heb gelukkig al eten in huis, maar stiekem heb ik zin in pizza ofzo. Maar dat kan ik maar beter niet doen met het aankomende sauna bezoek. En het bikini seizoen wat voor de deur staat! *slik*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Nopequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
SlijmjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Mooi! En wat een subtiel detail, dat bierflesjequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
Hond en baasje worden herenigd in Japan..
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/mastedogreunitedjapan.jpg]afbeelding[/url] ]
Geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/mastedogreunitedjapan.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
Nee, overmorgen maar ineens doet er niks meer zeer maar zal toch aan de bak(kes) moeten maar nu-ff-niet-ja. Kijken want mijn kanjer-tandarts zegt (al versta ik die belg nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
Lottekoekieben je vandaag naar de tandarts geweest, en wat zei hij?
Slijmbox, ik draag geen jurken, heb te lelijke potenquote:
Klinkt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee wacht, die falafel met sla en ui en knoflooksaus doe ik morgen wel, na de fysio
Mooi geschreven hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik sta in de krant ( de internetversie dan)![]()
http://www.wuz.nl/artikel(...)%20hun%20kracht.html
Bammen met pindakaas zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk moet ik het gewoon wel vreten ook, ze is altijd boterhammen met pindakaas aan het eten terwijl ik mijn oefeningen doe
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi geschreven hoor![]()
Ik ben die topics zo'n beetje aan het lezen over de aardbeving en die kerncentrale.
Het lijkt wel of het niet ophoudt daar elk uur een nieuwe complicatie
Niet als iemand anders ze eet en over je heen staat te ademenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Bammen met pindakaas zijn ook erg lekker
Whahaha, arme ziel en niemand die een bam kaas of zo voor je smeertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als iemand anders ze eet en over je heen staat te ademen
Oh, dat klinkt lekker, smakelijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef indaha het volgende:
Ik ga lekker eten, mijn man heeft tortellini met geroosterde groenten en roomkaas gemaakttot later
Damn, dat klinkt nog lekkerder, smakelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Strega het volgende:
De buurman, die kok is, komt zo een schaal bitterballen, door hem zelf gemaakt van het vlees van Schotse Hooglanders, langsbrengen.Als ze net zo lekker zijn als z'n aspergebitterballen
Uh nee, niet als ik bij de fysio ben en mn oefeningen doe, dan hoef ik zelf geen boterhammen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Whahaha, arme ziel en niemand die een bam kaas of zo voor je smeert
Volgens mij snap je totaal niet waar ik het over hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-Oh, nou wordt er goed voor je gezorgd en nóg ben je zielig
Is het ook, en dan duurt het allemaal nog zo lang hè? Ik hoop van harte dat het mee gaat vallen maar hou jezelf ook goed in de gaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
De eerste inschatting van de internist was iets pfeifferachtigs (goed zo Indaha). Er is bloed afgenomen en er is een longfoto gemaakt. Halverwege april krijgt hij een echo van de buik/lever en een week erna de uitslag. Als er uit de longfoto en bloedonderzoek iets verontrustends komen dan kan ie eerder terecht.
Ik vind het best eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ze waren idd lekker! Jammer, dat je zo ver weg bent. Anders had ik je wat gebracht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwak dr maar een pizza in![]()
Ik had ook nog babyaardappeltjes en lamskoteletjes en rode kool, maar das me te veel werk nu
Stuur je je buurman toch, met een warmhoud-zakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze waren idd lekker! Jammer, dat je zo ver weg bent. Anders had ik je wat gebracht.
Ik denk niet dat Oh-Oh zichzelf zielig vind hoor, dat voelen de meeste mensen hier zich gelukkig niet de hele tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij snap je totaal niet waar ik het over had![]()
Wél (of wellicht heulemaal niet)
Maar lees hier af en toe mee, mis vaak de touch maar hoe dan ook vindt ik je best beetje zielig met je strompelpoot en al dat geweld met de puppies. maar als ik een clou mis is dat omdat ik je niet 24/7 volg. zou niet dúrven![]()
maar het volledige verhaal en alle inns en outs ken ik idd niet maar soit, zolang ik het maar goed bedoel hoeden de vraagtekens me vannacht wel wakker en kluun ik heel de SC af om het te snappen![]()
Er word nu gelukkig grondig naar gekeken, en voor de restquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
De eerste inschatting van de internist was iets pfeifferachtigs (goed zo Indaha). Er is bloed afgenomen en er is een longfoto gemaakt. Halverwege april krijgt hij een echo van de buik/lever en een week erna de uitslag. Als er uit de longfoto en bloedonderzoek iets verontrustends komen dan kan ie eerder terecht.
Ik vind het best eng.
Ik vind Oh-oh ook niet zielig hoor, ze heeft het best voor elkaar, was meer met een knipoog bedoeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oh-Oh zichzelf zielig vind hoor, dat voelen de meeste mensen hier zich gelukkig niet de hele tijd.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea , nice!
En feli, tis nationale Hoerendag vandaag![]()
Ow die foto Greys![]()
Ik ga fallafel eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
hebben we mooi de hele dag aan elkaar gedacht, op onze dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag hetik moest gelijk aan je denken
Hoe eea bedoeld is blijft raden voor de buitenstaander maar hij is leukquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hebben we mooi de hele dag aan elkaar gedacht, op onze dag
Jaquote:
WC papier was op?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
WTF, wat is dít nu weer
Ik had een handdoek even in de hoek van de keuken op de grond gegooid, zo van 'die moet straks in de was, dus niet weer ophangen'. Even boodschappen gedaan, kom ik terug, handdoek weg. Ligt ie in de overdekte kattenbak van Boor. Die heeft hij daar dus heen gesleept en door het luikje gepropt.
WHY?
Ik denk het jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
WTF, wat is dít nu weer
Ik had een handdoek even in de hoek van de keuken op de grond gegooid, zo van 'die moet straks in de was, dus niet weer ophangen'. Even boodschappen gedaan, kom ik terug, handdoek weg. Ligt ie in de overdekte kattenbak van Boor. Die heeft hij daar dus heen gesleept en door het luikje gepropt.
WHY?
Ja afwachten is nooit leuk, maar goed dat nu gekeken wordt wat het is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het best eng.
Het blijft toch een apart gevalquote:
Gekke beesten ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ja![]()
![]()
Hij zat er ook heel trots naast. Zo van, afblijven, van mij nu!
Mooi hoe ze kunnen kijken dan. Boorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ja![]()
![]()
Hij zat er ook heel trots naast. Zo van, afblijven, van mij nu!
Haha ik kan het me voorstellen dat je het zielig voor hem vindt, maar als die doek helemaal onder de poep en pies zit is dat ook best zielig voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het blijft toch een apart geval
Ik vind het nu dus zielig () om die doek weer uit die bak te halen, omdat hij er zoveel moeite voor gedaan moet hebben om hem er in te krijgen. Bwehehehe.
Wat een rare manier, olie op de eieren smerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Gekke beesten ook![]()
![]()
Hij dacht waarschijnlijk dat je hem niet meer wilde
Dit is vlak bij mij (en Q's nieuwe huis)
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n+Helder+door+ganzen
Gelukkig is het een heel schone kattenbak, net schoon gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik kan het me voorstellen dat je het zielig voor hem vindt, maar als die doek helemaal onder de poep en pies zit is dat ook best zielig voor jou
Ik bedoel als hij er bovenop gaat ontlastenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig is het een heel schone kattenbak, net schoon gemaakt
Ik vis hem er straks wel uit, als hij niet kijkt
Oh, dan ga ik kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
New Kids Nitro
En volgend jaar New Kids naar het songfestival!
het schijnt dat ze dan gewoon weer nieuwe leggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een rare manier, olie op de eieren smeren
Dat wist ik helemaal niet dat dat zo ging/kon.
Ik vind het altijd wat sneu, dat soort dingen. Want soms broeden die beesten zich dan helemaal kapot omdat er maar niets uit die eieren komt. Kunnen ze ze dan niet beter gewoon meteen weghalen, die eieren?
schattigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
WTF, wat is dít nu weer
WHY?
Echt waar? Wat toevallig! Zei ze vanavond weer iets soortegelijks?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
navond
mn vriendinnetje van vorige week, is het niet gelukt om dr een eind aan te maken....
had dr vanavond weer
geloof dat ik een dinsdagavonddate heb
ow en vandaag een of andere vent die me maar schatje en lieverd bleef noemen
Baafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Yns, je praat weer vage praat, met wie ga je neuken vanaaf?
Ik snap het helemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
ja ik deze keer ook,quote:
Ynske had vorige week op haar werk een klant aan de telefoon die aan het einde van het gesprek zei dat ze zelfmoord ging plegen en toen hing ze op. Nu had ze haar weer aan de lijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ml het ook zou snappen![]()
Maar ze doet het (nog) niet, dus dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat had ze ook wel zelf kunnen vertellen trouwens
Iets met blaffende honden, niet bijten, en aandachtsh**r*nquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ynske had vorige week op haar werk een klant aan de telefoon die aan het einde van het gesprek zei dat ze zelfmoord ging plegen en toen hing ze op. Nu had ze haar weer aan de lijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
dezelfde persoon met dezelfde zelfmoordneigingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt waar? Wat toevallig! Zei ze vanavond weer iets soortegelijks?
kan wel wezen, maar t hakt er echt enorm in de eerste keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met blaffende honden, niet bijten, en aandachtsh**r*n
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waar Yns nou precies werkt (DM, Yns?) dat je zulke telefoontjes krijgt!
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan wel wezen, maar t hakt er echt enorm in de eerste keer
Ze is in elk geval consequentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
dezelfde persoon met dezelfde zelfmoordneiging
Ik snap het ook niet helemaal. Ik weet waar je werkt, maar ik snap niet zo goed dat mensen daar naar toe bellen met een zelfmoordneiging. Ik bedoel, je werkt toch niet bij een of andere sociale telefoonlijn?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze is in elk geval consequentHeb je al een afspraak voor volgende week gemaakt met 'r?
Nja, zielig geval natuurlijk
Ik hoop voor je dat het nu snel overgaat, met Elies d'r wonderpleistersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Ynske het volgende:
ow en vinger is opengesneden, deel van ontsteking eruit
rest zit er nog in, nog aankkijken met spoelen tot vrijdag, is hij dan nog niet dunner, en minder rood, terug naar dokter
quote:
neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Ik weet waar je werkt, maar ik snap niet zo goed dat mensen daar naar toe bellen met een zelfmoordneiging. Ik bedoel, je werkt toch niet bij een of andere sociale telefoonlijn?
Die zelfmoord telefoontjes.quote:
Misschien kun je haar de volgende keer het telefoonnummer van de politie geven?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
bel dan de politie/ambu/112/psych/dok of hap oid
Snelle jongens hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
De pups gaan ineens alletwee tegelijk de mand uit en aan de wandel
nee, werkt niet, dan slaat ze helemaal doorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je haar de volgende keer het telefoonnummer van de politie geven?
Wat had er onder een spoiler gemoeten dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Spoilers worden hier echt verkeerd gebruikt. Een spoiler wanneer de tekst prima gewoon in het forum kan, geen spoiler als het wel had gemogen
mn vinger?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Spoilers worden hier echt verkeerd gebruikt. Een spoiler wanneer de tekst prima gewoon in het forum kan, geen spoiler als het wel had gemogen
Schakelen jullie dan niet maatschappelijk werk in of zo? Hulpverlening op een of andere manier?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
zoiets ja
heb nu dr telefoonnummer iig wel
same time same day same place ofzo
t is heel zielig, vooral ook omdat je weet dat je dr niet kan helpen maar ja dan moet je toch op een gegeven moment voor zelfbescherming gaan kiezen
Nee want die staan voor d'r deur dan. Ze wil gewoon aandacht, precies dit wss; dat mensen over dr lullen. Het hakt er in, dat snap ik. Maar ik zou denk ik als het even bezonken is toch zoiets hebben van 'nou succes danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
bel dan de politie/ambu/112/psych/dok of hap oid
Ja, ik kan daar echt heel slecht tegen. My badquote:
politie word gecontracteerd en die gaan langsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schakelen jullie dan niet maatschappelijk werk in of zo? Hulpverlening op een of andere manier?
ik zei laatst al,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want die staan voor d'r deur dan. Ze wil gewoon aandacht, precies dit wss; dat mensen over dr lullen. Het hakt er in, dat snap ik. Maar ik zou denk ik als het even bezonken is toch zoiets hebben van 'nou succes dan' als iemand zoiets roept en dan de tel er op pleurt
sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar echt heel slecht tegen. My bad
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
politie word gecontracteerd en die gaan langs
Hoe was je Oud en Nieuw ?quote:
Die gaat gewoon een snel behendigheid hondje wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ze hebben rondgewandeld ( ze proberen echt al te lopen ipv te kruipen , zoooo cute, en dan flikkeren ze op hun rug en zijn ze boos) met de ogen dicht
![]()
Noche is slim, die blijft op het warme kleed en als ie dr af gaat gaat ie meteen terug erop.
Diaz die gaat gewoon de hele kamer door over de laminaat
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hoe was je Oud en Nieuw ?![]()
Nou oh-oh ik ga ze vanaaf afkijken hoor, we gaan het meemakenheb zelfs drank meegenomen !
Ja echt, hij heeft het in zichquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een snel behendigheid hondje worden
Fijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Hee CatHad je gisteren nog gelezen dat je post was aangekomen?
Tnx!
quote:
Hee stranger!quote:
doet eens een plaatje van Juulquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules heeft vandaag een kattenspeeltje gevonden, een of ander muisje. Heel trots nam ze het mee naar huis. Hele wandeling vastgehouden
Had jij nu al door dat JJH's pakketje binnen is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik had ook Hee strangler kunnen zeggen.quote:
Ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Tombo haar tentamen is gegaan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had ook Hee strangler kunnen zeggen.
Je meent het.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Had jij nu al door dat JJH's pakketje binnen is?ik zag m'n pm's net jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Maak jij nou van die leuke flosstouwtjes?quote:
Hoeveel had je er?quote:
Goed denk ikquote:
quote:
Leuk hè?quote:
Ik ben echt ZO blij als ik hem echt gehaald hebquote:
quote:
Gaat het goed zwab?quote:
Dan weet je meteen wie je vrienden zijn.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben echt ZO blij als ik hem echt gehaald heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Voor een Bef Job? Welneequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh... had je voor een bj geen piem0l nodig
Die zij in dr bek heeft niet hoor, maar ik maak wel flostouwtjes ja met fleece.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Maak jij nou van die leuke flosstouwtjes?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie je vrienden zijn.
[..]
Kan ik me voorstellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Druk bestaan heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was helemaal vergeten dat ik na het werk naar de kapper moest.Dacht er onderweg aan (maar dus te laat weggegaan en toen was ik te laat en kapper een beetje boos teleurgesteld.
)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nu heeft ze je kaalgeschoren als straf?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Druk bestaan heb je.![]()
Ik was helemaal vergeten dat ik na het werk naar de kapper moest.Dacht er onderweg aan (maar dus te laat weggegaan en toen was ik te laat en kapper een beetje boos teleurgesteld.
)
Dan blij ik met je meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben echt ZO blij als ik hem echt gehaald heb
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu heeft ze je kaalgeschoren als straf?
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook te gebruiken na een overheerlijke maaltijd van ravioli en champignons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |