TS wordt normaliter met commando's geroepen en is nu in de warquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Chestbrah het volgende:
Sinds gisteren hebben de buren een nieuwe hond, allemaal leuk en aardig maar ze hebben die hond dezelfde naam gegeven als mij. Wat moet ik hier nu mee? Steeds hoor ik 'Bruno, Bruno' in de tuin en ik denk dat ik geroepen wordt.
Zie je, jij denkt er ook zo over, dus is het waar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef PeZu het volgende:
mensen die bruno heten, dan heb je dus echt ene hondennaam_!
Minoesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
Leer er mee leven ik heb ook een honden en katten naam
Taartjeh heet Snuffel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
Hoi spikequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
What is meant to be, will be.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef Taartjeh het volgende:
[..]En dan kijk jij natuurlijk iedere keer omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
Irritant wel.
Nee dan denk ik wtf niet alweer. Confrontatie is kut hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan kijk jij natuurlijk iedere keer om
Irritant wel.
aldus Lizzyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Taartjeh het volgende:
Maar bruno is ook wel echt een hondennaam
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes MarokkaantjesKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Het zijn wel altijd van die maffe schoothondjes die Lizzy hetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee dan denk ik wtf niet alweer. Confrontatie is kut hoor
Ja of van die knaagdieren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd van die maffe schoothondjes die Lizzy heten
ja gelukkig leven we daar ook hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
aldus Lizzy
Bruno is een normale naam in Zuid Europa
Ik ken wel Teen Lizzy.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef gamezz het volgende:
Het zijn wel altijd van die maffe schoothondjes die Lizzy heten
Ik ken geen enkele kat of hond die Lizzy heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
Max vind ik dan wel weer een echte hondennaam. Ouders die hun kind Max noemen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |