dat denkt ze helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef mYsca het volgende:
Je ziet Laura denken, wat moet ik met dit kut kind op schoot
Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef PinkDream het volgende:
[..]
dat denkt ze helemaal niet
ze zoekt hem zelf OOK steeds op
Juist, en het gaat hun om die ene keer dat het niet voor de groep is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? 9 van de 10 keer is het iets voor de groep ofso.. gisteren was hij er ook als eerst en liet hij Alex opnemen, dus onzin..
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
Ze vind Alex ook leuk dat heeft ze meerdere keren toegegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef mYsca het volgende:
[..]
Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.
Jij geef zelf ook commentaar.op hemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
een antwoord ja....en nu weer ontopicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jij geef zelf ook commentaar.op hem
Dit schrijf JIJ : Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Stability het volgende:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
[..]
een antwoord ja....en nu weer ontopic
Juistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef quentin77 het volgende:
laura zit alex nu ook te kriebelen. als ze ervan baalt dat hij daar ligt zou ze dat niet doen.
Jaja precies.. maar als ik van jou dingen lees als: ''Guido slaapt weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegenquote:
Ze heeft net een puist uitgezogen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegen![]()
heb ik iets gemist????
Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegen![]()
heb ik iets gemist????
en de boze mannetjes zijn er ook weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
Jullie???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jullie willen dingen zien die er niet zijn, nu niet, nooit niet...
laten we missen op een groot woord houden..,. maar vind die cap wel geniaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef mYsca het volgende:
[..]
Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.
Fight!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en de boze mannetjes zijn er ook weer
het word weer gezellig![]()
![]()
Hou nou eens je klep dichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en de boze mannetjes zijn er ook weer
het word weer gezellig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |