Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan?quote:
Wel aangehad..... Ligt ergens in een hoek en komt er voorlopig niet meer uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
Ja sorry, had even geen inspiratie...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef pepper_961 het volgende:
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was."
Guido toont idd meer ruggegraat dan Faalex.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
Vind het sterk dat ze nog luisteren naar die verhalen van haar....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee.![]()
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je!![]()
Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Oh Joan, alweer whinen over d'r kleding natuurlijk.![]()
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi.![]()
Die Joanna moeten ze eens een week of twee bij het leger des heils laten slapen, dan weet ze wat voor kut wijf ze is. vies verwent kut kind is het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Oh Joan, alweer whinen over d'r kleding natuurlijk.![]()
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi.![]()
40 zelfs, ze had 120 kilo totaal maar ze mocht maar 80 meenemen dus de rest heeft d'r mama mee teruggenomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
Dan moet ze constant dom staan hinniken bij alles en iedereen om te zien of ze nog ergens contact kan maken......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
Dan begrijp ik wel dat ze niets meer heeft om te dragen........quote:
Alex is een zwakke schakel voor Gerard om hij niet betrouwbaar is. Gerard zei dat Alex het niet verder mocht vertellen dat hij voor Aafke had gedrukt, dat haar geheim een ongebouwde vent is. Uiteindelijk kwam het via Laura bij Guido terecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
Ik dacht effe dat dit helemaal de verkeerde kant op ging! Pfewquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee.![]()
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je!|:
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaaldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
Oja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
Door haar passieve houding en het feit dat ze bijna geen aansluiting heeft met de bewoners vormt ze geen gevaar meer voor de andere bewoners. Ik denk dat ze stomweg genomineerd gaat worden omdat ze een saaie doos is....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
Het ergste is nog dat als ze weer genomineerd zal worden, waarom het Nederlandse volk zo'n stijve hark die niets nada nopes doet er in wil houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Als hij mag blijven heeft Laura gelukt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oja, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik
Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zei Guido gisteren dat als hij Laura iets vroeg ze weg liep of een dom antwoord gaf.. En Laura zoekt hem op om te zeiken waarom Guido haar negeerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk
meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Ik kijk naar het bootje van Gerard yeeaaahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Weer een leuke brainstorm-sessie van Mo, Karim, Guidson en Lau.
Nah geeft niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja sorry, had even geen inspiratie...
Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Weer een leuke brainstorm-sessie van Mo, Karim, Guidson en Lau.
Is wel aardig vervormd volgens mij.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt?![]()
Flirten tijdens het ontbijt
15 maart om 10.47
Laura en Alex plagen elkaar.
De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
Ze doen allemaal goed mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?
Lijkt me weer veel te suggestief, natuurlijk laten ze weg dat Alex daar niet geslapen heeft enzo.quote:Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt?
15 maart om 10.47
De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
Ik heb niet hele ontbijt gekeken, grootste deel wel, zag alleen dat er wat tikjes over en weer werden gegeven, maar dat duurde nog geen 10 sec. De rest van de tijd hebben ze amper naar elkaar gekeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt?![]()
15 maart om 10.47
Laura doet nu haar best om te delen. Probeerd nu toch dan wel aansluiting te vinden bij Guido, Mo en Karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Het ligt blijkbaar teveel voor de hand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef D. het volgende:
Grappig dat ze denken dat er iemand aan slapeloosheid lijdt, maar dat ze nog geen idee hebben wie dat zou kunnen zijn. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik een maand naast iemand slaap en er niets van zou merken.
Laura is zo'n duffe doos waar niets mee te doen is qua spel. Die zie ik niet meer terugkomen in de groep. Ligt wat te luisteren wat de anderen te vertellen hebben, en weet als ze haar mond open doet er niet veel aan toe te voegen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag in het kijkcijfertopic dat er nog een geheime kamer is. Toen moest ik wel denken zou dat voor Alex en Laura zijn om 'elkaar in alle rust beter te leren kennen'.
Ze denken dat Joanna gewoon moelijk slaaptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Het ligt blijkbaar teveel voor de hand.![]()
![]()
Die reactie van Sofia toen het haar verteld werd was echt episch.
De "geheimen" zijn een beetje aan de simpele kant..... Vielen me eerlijk gezegd wat tegen toen ik ze hoorde. Lijkt me logisch dat ze het verder zoeken en zo moeite hebben geheimen te raden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef pepper_961 het volgende:
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar.
Ik vroeg me al af wat voor bootje hij maakt.. Zoiets dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard heeft het er maar druk mee
[ afbeelding ]
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef pepper_961 het volgende:
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
Monique toch?quote:
quote:
Ze hebben volgens mij geen van allen hun geheim zelf bedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer.
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag.quote:Poll
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ikquote:
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks.
[..]
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag.
Ja idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
Had ze zeker doorgekregen van Oma.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.
Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
Hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik
Ja zei ze zelf ookal, dat ze er altijd gewoon onder stond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik
Ze zijn tenminste wakker, ik vind het nog best intressant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Misiuuu het volgende:
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..
Tot straks!
Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:
S2000 van Mazda zegt Gerard nou?
Verspreking neem ik aan
Daar is vast ook internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iedereen is op het werk of school ofzo (ik ook)
Of een trucje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:
S2000 van Mazda zegt Gerard nou?
Verspreking neem ik aan
Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij!
Internetten is ook 'iets doen'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat sommige mensen ook echt iets moeten doen daar (ik niet)
Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |