nice onequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
You never walk alone broeder! Hoewel je nu sowieso niet echt loopt denk ik...
Sorry flauw grapje love you nh
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dan stapt ie in ieder geval niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee niet meer opties op de telefoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Meer opties dan met een HTC Desire?Volgens mij hou je er dan weinig over.
Ik heb zelf een HTC Wildfire, een budget Desire zeg maar. Is net iets kleiner en een beetje langzamer, maar heeft dezelfde functies en is zo'n 300 euro goedkoper
Ga vanavond wel even de stad in kijken wat ze hebben. Volgens mij hebben ze op dit moment niet veel boeiende telefoons naast de htc. Blackberry moet ik niet, faal telefoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Doh, dat was dom van me![]()
Nouja, je kunt iig de wildfire als optie overwegen. Ben er zelf erg tevreden mee
Bozz heeft de Torchquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef dreamzk het volgende:
Blackberryalleen dan niet dat breezer ding dat iedereen heeft (vooral in het wit
) Torch is de nieuwste en zie je nog vrij weinig, touchscreen maar kan je open schuiven voor geheel qwerty toetsenbord. Word mijn volgende iig
Hahahaha, Blackberry.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef dreamzk het volgende:
Blackberryalleen dan niet dat breezer ding dat iedereen heeft (vooral in het wit
) Torch is de nieuwste en zie je nog vrij weinig, touchscreen maar kan je open schuiven voor geheel qwerty toetsenbord. Word mijn volgende iig
Daarom zeg ik niet de breezer telefoon. Ik heb nu de bold 8900 of 9000 en daar zie je alleen maar zakenmensen meequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef kutkabouter het volgende:
blackberry
Dat trekt gewoon dit soort figuren aan:![]()
iPhonequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Parvus het volgende:
Ben geen Apple fanboy maar vind de iPhone toch wel lekker werken hoor
Nokia heeft toch een beetje de boot gemist met smartphones? Iedereen heeft het over Samsung Galaxy S, HTC, iPhone of BB.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
iPhone, Nokia
.
Mensen zeggen Nokia is niet omdat Symbian, maar ik vind het gewoon een stabiele telefoon.
Wat betreft jongeren wel ja. Ik weet niet hoe het met ouderen zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nokia heeft toch een beetje de boot gemist met smartphones? Iedereen heeft het over Samsung Galaxy S, HTC, iPhone of BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |