Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Het ligt er wel aan hoe lang je moet wachten als je je aansluiting mistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?
Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
Nonsens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?
Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben twee keer naar Limburg gereisd met de trein. Twee keer had ik vertraging: 5 uur onderweg ipv 2,5 uur. Ik had een Peuter bij me. Ik wil maar zeggen: het kan altijd erger.
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Treinen heb ik niks tegen, maar het OV is kut.
Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
Bij mij gaat het vaak fout met de bus. Die hoort dan zes keer per uur te gaan en dan staat er doodleuk +15 op het bordje. Dan proberen drie ladingen aan treinen zich in die ene vertraagde bus te frottenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.
Oplossingsgericht denken, zo hoort het!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg..
Oplossing: nog minder naar mn ouders gaan.
Inentingen halen, vingerafdrukken controleren, controleren op enge ziektes. Al is dat laatste meer iets voor op de terugweg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo.
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg..
Oplossing: nog minder naar mn ouders gaan.
De buslijn bij mn ouders in de buurt heeft een 'upgrade gehad'. Gevolgen:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.
Was 1 van mijn grootste ergernissen toen ik nog op school zat.
Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.
Was 1 van mijn grootste ergernissen toen ik nog op school zat.
Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus.
Hier ook. Het komt met periodes. Maar de meest recente vertragingen die ik heb gehad, waren niet de schuld van de NS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis.
De bus in Wageningn wacht nooit op de trein, geen enkelequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.
Niet dusIk haal hem in ieder geval nooit. En kan dan een half uur wachten. Gelukkig is het maar drie kwartier lopen.
Hoezo wordt t door mezelf veroorzaakt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens!
Je overdrijft de problemen enorm, daarbij wordt ook nog een deel ervan door jezelf veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |