abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94132325

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:32:37 #2
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94132332
:r Dat doen we helemaal niet
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:33:05 #3
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94132340
Treinen heb ik niks tegen, maar het OV is kut.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:33:23 #4
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94132346
O+ Jeuj, ik was 5 minuten binnen en kreeg al complimenten over mijn schoenen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_94132369
En puzzelen :7
pi_94132372
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto? :)

Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
pi_94132394
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto? :)

Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
Het ligt er wel aan hoe lang je moet wachten als je je aansluiting mist :P Als je trein twee keer per uur gaat is het wel een tikje zuur. Die van mij gaat gelukkig overdag om het kwartier.
Tap tap tap
pi_94132397
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Nonsens!

Je overdrijft de problemen enorm, daarbij wordt ook nog een deel ervan door jezelf veroorzaakt.
pi_94132398
Ik ben twee keer naar Limburg gereisd met de trein. Twee keer had ik vertraging: 5 uur onderweg ipv 2,5 uur. Ik had een Peuter bij me. Ik wil maar zeggen: het kan altijd erger. ;(
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:36:14 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_94132408
Socios-topic.
For great justice!
pi_94132426
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
pi_94132428
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben twee keer naar Limburg gereisd met de trein. Twee keer had ik vertraging: 5 uur onderweg ipv 2,5 uur. Ik had een Peuter bij me. Ik wil maar zeggen: het kan altijd erger. ;(
Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:37:35 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_94132442
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Treinen heb ik niks tegen, maar het OV is kut.
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg. :').

Oplossing: nog minder naar mn ouders gaan. 8-)
For great justice!
pi_94132456
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis. :)
pi_94132460
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bij mij gaat het vaak fout met de bus. Die hoort dan zes keer per uur te gaan en dan staat er doodleuk +15 op het bordje. Dan proberen drie ladingen aan treinen zich in die ene vertraagde bus te frotten :D
Tap tap tap
pi_94132470
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.
En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo. ;(
pi_94132486
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg. :').

Oplossingsgericht denken, zo hoort het! :7
pi_94132487
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef L-E het volgende:

[..]

En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo. ;(
Inentingen halen, vingerafdrukken controleren, controleren op enge ziektes. Al is dat laatste meer iets voor op de terugweg.
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:39:14 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94132491
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Bussen zijn ook kut, hier tenminste.
Was 1 van mijn grootste ergernissen toen ik nog op school zat.
Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:40:37 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_94132526
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
De buslijn bij mn ouders in de buurt heeft een 'upgrade gehad'. Gevolgen:

- Sneldienst via de snelweg is opgeheven
- Langzaamdienst via de provinciale weg rijdt nu vaker maar met enorme omwegen buiten de dorpen om en via 10 extra rotondes (geen pretje met gelede bussen)
- Aansluitingen aan beide kanten (Apeldoorn en Zwolle) zijn compleet verkut

Dat heeft dan 8 miljoen gekost. Wat een upgrade. :'). Niet zo raar dat alle reizigers weglopen.
For great justice!
pi_94132532
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus. :)
pi_94132594
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus. :)
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.
Niet dus :') Ik haal hem in ieder geval nooit. En kan dan een half uur wachten. Gelukkig is het maar drie kwartier lopen.
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:45:07 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94132612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis. :)
Hier ook. Het komt met periodes. Maar de meest recente vertragingen die ik heb gehad, waren niet de schuld van de NS. :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:45:32 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94132620
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.
Niet dus :') Ik haal hem in ieder geval nooit. En kan dan een half uur wachten. Gelukkig is het maar drie kwartier lopen.
De bus in Wageningn wacht nooit op de trein, geen enkele :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_94132628
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nonsens!

Je overdrijft de problemen enorm, daarbij wordt ook nog een deel ervan door jezelf veroorzaakt.
Hoezo wordt t door mezelf veroorzaakt? :D

@L-E, ik heb er gisteren een en bijna zelfs 2 afspraken door gemist, ruim anderhalf uur vertraging. Gisteren kon ik niet meer thuis komen, dus vandaag ben ik ook een groot deel van mn dag kwijt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')