Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
En ja, ik heb dus 4 jaar gewoond in een huis met niet sluitende ramen en met amper een keuken en badkamer. Valt best mee qua high maintenance he:P
Dat is wel heel Spartaans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
En ja, ik heb dus 4 jaar gewoond in een huis met niet sluitende ramen en met amper een keuken en badkamer. Valt best mee qua high maintenance he:P
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel Spartaans.
Toen ik mijn huis kocht bleken een aantal ramen dichtgekit te zijn. Bizarre vorige bewoner, had ook overal dubbele tochtstrips enzo. Hij schijnt in dat huis overleden te zijn, ik vermoed omdat hij het gas heeft opengezet, alle ramen waren toch al dicht.
CL postquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Daar gaat mijn colaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.
Elektra klopt helemaal niks meer van, alles is heel provosorisch gemaakt.
En het is heel oud en slecht geisoleerd.
Zit nog heel veel werk aan.
En daar hebben ze een tijdje met een gezin met twee kinderen in gewoond.
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar gaat mijn cola
Misschien zaten ze wel zo vast dat ze alleen met een uiterste krachtsinspanning te verwijderen waren...Dat kan vlekken geven...
De wc is apart van de douchequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik wil weg bij t mobile en ga terug naar KPN denk ik. Of Vodafonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...
Of ze heeft veel bloedverlies en daardoor zetten ze extreem uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Dan is het toch niet gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.
Toen ik er in kwam sprong er elke keer een groep uit, ik ga zoeken, ligt er gewoon een stekkerdoos buiten in het water.
Dat soort achterlijke dingen.
Dit is om te internetten. En ik gebruik het zelden natuurlijk omdat ik thuis kabel heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Het is lentequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.
Nee dat is ook niet direct gevaarlijk, maar dat soort achterlijke dingen kom ik dus overal tegen, bijna alle elektra ligt gewoon los.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gevaarlijk?
Het werkt zoals het zou moeten. Water en baf de groep er uit. Zou pas gevaarlijk zijn als hij er niet uitklapt of als hij de hoofdschakelaar er uit laat klappen.
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lente![]()
Rokjes zonder ondergoed dus. Als je niest > splash op straat dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |