Precies, wat anti-geluid van apple bezitters is welkom na al dat gehaleluja.quote:
Even niet om het een of ander hoor, maar als je zo tevreden bent over je Iphone, waarom ligt er dan een Blackberry op je bureau?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 maanden terug wilde ik eigenlijk een iPad kopen, dit omdat ik mijn iPhone superfijn vond werken, maar het scherm te klein vond.
Ik ben tevreden over mijn iPhone
Ooh daar heb ik de foto mee gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat doet je blackberry daar dan op tafel? Afbeelding met je iPhone was mooier geweest.
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disclaimer: hou het Apple vs. de rest een beetje binnen de perkjes a.u.b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een beetje wikken en wegen is het wel geluk ja, maar ik kreeg eerst steeds een of andere foutmelding die ik zelfs niet op kon zoeken met google.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef HumphreyBogart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan, geen VLC te installeren?
Dit geld vaak ook voor mac-gebruikers jegens Windows.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik snap je frustratie, je snapt gewoon niet hoe het werkt
Hoe kun je in godsnaam installaties op OS X verneuken. Het is in 90% van de gevallen slepen naar Applications en anders moet je een installer doorlopen waar je alleen je password moet ingeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na een beetje wikken en wegen is het wel geluk ja, maar ik kreeg eerst steeds een of andere foutmelding die ik zelfs niet op kon zoeken met google.
Apple kan niet niet alle soorten partities lezen, net zomin als Windows dat kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
• De helft van mijn USB-sticks en HDD's wordt gewoon niet herkend.
Zou je denken he? Zelfde geldt overigens voor de meeste Windows installaties maar ook dat weten mensen te verneuken. Dit zijn dat vooral de zogenaamde proffesionals die iets met techniek doen en daarom denken dat ze er alles van snappen en geen hulp nodig hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam installaties op OS X verneuken. Het is in 90% van de gevallen slepen naar Applications en anders moet je een installer doorlopen waar je alleen je password moet ingeven.
Ik herken de klacht wel. Ik draai nu al anderhalf jaar Apple en wil niet meer terug. Maar de eerste 2 maanden waren vooral terugschalen en ergeren. Dingen werken op de mac zó simpel dat ik zelf te complex (teveel windows) dacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam installaties op OS X verneuken. Het is in 90% van de gevallen slepen naar Applications en anders moet je een installer doorlopen waar je alleen je password moet ingeven.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Jij woont echt op een zolderkamertje he
True, maar voor Mac-gebruikers went dit gewoon nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit geld vaak ook voor mac-gebruikers jegens Windows.
Ik ben bezig met het kopen van een huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Jij woont echt op een zolderkamertje he
Gast, tijdens het proces van installeren (het lopende procesbalkje) geeft hij een foutmelding, wat kan ik daar aan doen ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef pipojansen het volgende:
trouwens, die bolle aquarium, ga je daar nog goudvissen in doen of wat?
Kom op zeg. Als je als Mac-gebruiker Windows niet snapt heb je echt het IQ van een platgestampte ooievaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
True, maar voor Mac-gebruikers went dit gewoon niet![]()
[ afbeelding ]
Nee ik verkoop hem niet, ga een nieuw bureau kopen met daarnaast een Windows systeempje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef nattermann het volgende:
Hey SSB,
[..]
Akkoord? Kom hem vandaag nog ophalen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik verkoop hem niet, ga een nieuw bureau kopen met daarnaast een Windows systeempje.
Da ga ik die iMac alleen blijven gebruiken om een beetje te browsen, en video's en films te bewerken, daar is hij geschikt voor.
Ik vraag me af hoe vanzelf sprekend met Windows werken is als je er niet mee bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef Emery het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je als Mac-gebruiker Windows niet snapt heb je echt het IQ van een platgestampte ooievaar.
Zonde zeg, alleen omdat je niet weet hoe die werktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik verkoop hem niet, ga een nieuw bureau kopen met daarnaast een Windows systeempje.
Da ga ik die iMac alleen blijven gebruiken om een beetje te browsen, en video's en films te bewerken, daar is hij geschikt voor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
True, maar voor Mac-gebruikers went dit gewoon niet![]()
[ afbeelding ]
Ja mooi plaatje, die ziet vrijwel niemandquote:
Een BSOD heb je immers wel bijna elk uur.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja mooi plaatje, die ziet vrijwel niemand![]()
Ik heb nu 5 jaar een Mac en alleen op m'n witte macbook twee keer gehad.
Overigens @Ts; je kunt eenvoudig je status behouden, gebruik bootcamp, installeer windows, doe er een OsX thema op en zo heb je een imac (=status) met windows (=lame, maarja, je bent immers systeembeheerder!!)![]()
no flame intended
Nu niet meer neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef Emery het volgende:
[..]
Een BSOD heb je immers wel bijna elk uur.
Oh, dan heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nu niet meer neemaar m'n vriendin haar nieuwe werklaptop (HP Elitebook) geeft momenteel dagelijks BSOD's.. IRQL less or equal, zo uit de doos. Het gebeurt nog steeds structureel.
Zo, dan heb je daar wel echt een oog voor. Ik denk dat verder niemand dat aan zag komen na de openingspostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Id_do_her het volgende:
Ik voel hier de faaldiscussie alweer aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |