Als we dat geld nu eens in de staatsschuld doen en gewoon grond uitgeven als kavels voor particulieren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als ze al dat geld, dat nu weggegooid wordt in landen als Ierland, Griekenland en Portugal, nou eens in subsidies voor starters zouden steken, ja, dan zou de huizenmarkt wellicht wel weer op gang geholpen kunnen worden.
is dat dan ter vervanging of bovenop die 40% die er de afgelopen drie jaar al jaarlijks zouden afgaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
Als we dat geld nu eens in de staatsschuld doen en gewoon grond uitgeven als kavels voor particulieren.
Onvoorstelbaar he, ik zie er nu dit jaar dik 15% afgaan en misschien zijn we dan weer in balans met de markt
[ afbeelding ]
Dat geld steken ze indirect in hun eigen banken en de pensioenfondsen. Jammer dat de helft van Nederland het spelletje niet door heeft..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als ze al dat geld, dat nu weggegooid wordt in landen als Ierland, Griekenland en Portugal, nou eens in subsidies voor starters zouden steken, ja, dan zou de huizenmarkt wellicht wel weer op gang geholpen kunnen worden.
Jazeker... maar dan kan je tenminste nog roepen: "eigen volk eerst"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En dat is geen weggegooid geld.![]()
![]()
![]()
Jez..s wat leven wij toch in een land vol leenkneusjes en subsidie slurpers....
Je bedoelt die 40% minder verkopen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dat dan ter vervanging of bovenop die 40% die er de afgelopen drie jaar al jaarlijks zouden afgaan?
228.572 huizen te koopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
Ze hebben bij Funda hard gewerkt vannacht
neen, ik bedoel de beloofde prijsdalingen. http://forum.fok.nl/user/history/60079quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt die 40% minder verkopen?
Natuurlijk is dat ook weggegooid geld. Ik wilde de leenkneusjes alleen maar even een handreiking doen, uit medelijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En dat is geen weggegooid geld.![]()
![]()
![]()
Jez..s wat leven wij toch in een land vol leenkneusjes en subsidie slurpers....
jij hebt de door ons betaalde loonbelasting al ontvangen via de HRAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
neen, ik bedoel de beloofde prijsdalingen. http://forum.fok.nl/user/history/60079
Ik wil m'n geld terug, Xeno
Alles moet mee voor de openhuizendag van morgen. Eerst zaaien, dan oogsten. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
Ze hebben bij Funda hard gewerkt vannacht
We zullen zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Alles moet mee voor de openhuizendag van morgen. Eerst zaaien, dan oogsten. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.
Verkopen van woningen, in dit economisch klimaat, helaas ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Bayswater het volgende:
.. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.
In 2010 steeg het aantal te koop staande woningen sterker NA de openhuizendag van maart 2010 dan ervoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Istrilyin het volgende:
Tuurlijk wordt het een deceptie. Maar fundameter kijkers krijgen denk ik ook een kleine teleurstelling. Vlak voor zo'n open dag gaat de teller altijd keihard omhoog, maar erna loopt het niet zo'n vaart meer... Dus minder spektakel in het vooruitzicht
Ik heb gehoord dat makelaars geen woningen met een absurde vraagprijs meer accepteren, als er niet een reele kans op verkoop isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Verkopen van woningen, in dit economisch klimaat, helaas ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef meth77 het volgende:
Ik heb gehoord dat makelaars geen woningen met een absurde vraagprijs meer accepteren, als er niet een reele kans op verkoop is
Als je echt verkopen wil dan moet je 20.000 onder een vergelijkbare woning zitten
Inderdaadquote:
dat is ook wel een hele mooie woning als je het mij vraagt. qua oppervlakte voor die buurt volgens mij een groot appartement.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
....
Aangekocht in 2004 voor 340.000 en de vraagprijs nu is 499.000, zou er soms olie onder het gebouw gevonden zijn in de laatste zeven jaar?
uiteraard zeggen ze dat toe, als je het ook daadwerkelijk krijgt is een tweedequote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef xenobinol het volgende:
Mijn broer vertelde mij gisteren nog hoe hij zonder enige vraag van de bank zijn huis + k.k. + 20k kon laten financieren. Dat lijkt mij heden ten dagen niet meer zo eenvoudig
Het is zeker een mooie woning, maar je hebt echt bijna geen enkele privacy met de gordijntjes open zo lijkt het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef florisje het volgende:
[..]
dat is ook wel een hele mooie woning als je het mij vraagt. qua oppervlakte voor die buurt volgens mij een groot appartement.
alleen al met inflatie (8 jaar 3 %) zou het nu 430.000 waard zijn en volgens mij zijn die keuken en badkamer geen acht jaar oud dus vast een flinke verbouwing in gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |