En dan verwacht je zeker ook nog dat ik je straatje kom vegenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Whuzz het volgende:
Xeno, does nieuw huizemarkt topic openen. Ik ben er te lui voor.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_dalen__.html?p=28,1quote:ma 21 mrt 2011, 09:56
Prijzen koopwoningen blijven dalen
DEN HAAG (AFN) - Verkochte bestaande koopwoningen waren in februari gemiddeld 1,5 procent goedkoper dan in dezelfde maand een jaar eerder. De prijsdaling is groter dan in januari, toen de verkoopprijzen 1,1 procent lager waren dan het jaar daarvoor. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Kadaster maandag hebben gepresenteerd.
Alle woningtypen waren in februari goedkoper dan een jaar eerder. Vrijstaande woningen daalden met 3,4 procent het meest in prijs. De prijsdaling voor hoekwoningen en appartementen was met 0,8 procent het kleinst.
nou er komen er meer op de markt dat is duidelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
Je bedoelt dat er weer meer woningen verkocht worden?
Of die staat er morgen weer met "sinds 1 dag" opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
226.714 huizen te koop. ER IS ER 1 VERKOCHT!!!!
Binnekort komt de omvangrijke onroerend-goedportefeuille van Bertje Heemskerk op funda. Dus maak je maar niet zo druk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Of die staat er morgen weer met "sinds 1 dag" op
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.![]()
Nu ben ik even HRA-profiteur én scheefhuurder tegelijk!
Gefeliciteerd! Bereid je alvast voor op een stortvloed aan zure afgunstigheid van werkloze webloggers, fundaverslaafden en wanbetalende huurders op dit forumquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.![]()
Nu ben ik even HRA-profiteur én scheefhuurder tegelijk!
Zo ziet dat er in de grafiek uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef LXIV het volgende:
Een aantal anderen wil wel verkopen:
227.251 huizen te koop
Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe rol als grootschuldbezitter gelukkige huiseigenaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bereid je alvast voor op een stortvloed aan zure afgunstigheid van werkloze webloggers, fundaverslaafden en wanbetalende huurders op dit forum
Misschien zijn er 100.000 verkocht, maar weer 100.001 te koop gezet. Conclusies trekken op basis van cijfers is altijd risicovol als je niet weet wat de cijfers inhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Yep.... 'de familie' wil geld zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Binnekort komt de omvangrijke onroerend-goedportefeuille van Bertje Heemskerk op funda. Dus maak je maar niet zo druk.
Dat is toch wel een bevoorrechte positiequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe rol als grootschuldbezitter gelukkige huiseigenaar.
Gelukkig ben ik even koper en huurder tegelijk. Dan kan beide kanten op schelden.
Omdat corporaties, verzekeraars en babyboomers meer willen verkopen en de starters niet meer kunnen startenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Misschien zijn er 100.000 verkocht, maar weer 100.001 te koop gezet. Conclusies trekken op basis van cijfers is altijd risicovol als je niet weet wat de cijfers inhouden
Enige juiste conclusie is dat er meer te koop komt te staan c.q. staat dan dat er verkocht wordt.
Precies dat maak je direct op uit de cijfers waar we naar staren op dagelijkse basis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef meth77 het volgende:
[..]
Omdat corporaties, verzekeraars en babyboomers meer willen verkopen en de starters niet meer kunnen starten
Dank je, eindelijk begripquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Precies dat maak je direct op uit de cijfers waar we naar staren op dagelijkse basis.
Goed verhaal, vooral je begin is erg sterk
Dus als je binnen vijf jaar je huis kan verkopen, is dat geen zekerheid voor huizenbezitter?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk begrip
Maar de corporaties hebben een directe link met een bank en geven 5 jaar terugkoopgarantie, dat is niet zekerheid voor de koper, maar voor de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |