Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar tochquote:
neeeeeeeeheeeeeee toen ging ik weg.. niet slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar toch
Helemaal knetter dan krijg je zulke situatiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar toch
Leukste vond ik die groene UI van je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke vinden jullie de ui leuker of stommer dan mijn oude?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke vinden jullie de ui leuker of stommer dan mijn oude?
quote:
mijn oude dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leukste vond ik die groene UI van je.
Blijkbaar ja.quote:
de oude knetter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
En dat in combinatie met de oude Knetter graag
Ja die kon zo lekker baggeren.quote:
sry no homoquote:
altijd als ik er niet ben is er gezeik. Blijkbaar durft niemand wat te zeggen als ik er ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en koelkast die boos werd..
en een heleboel gezeik in het topic..wasnie leuk
werd niet gewaardeerdquote:
Als je jezelf bent krijg je nou eenmaal gezeur en gezeik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werd niet gewaardeerden nu doe ik netter, maar krijg alleen maar nog meer gezeik
Donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga mijn oude ui doen.. maaaar dan moet iemand wel ff the riddle aanvragen
jij bent de enige die de oude knetter terug wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je jezelf bent krijg je nou eenmaal gezeur en gezeik.
Schijt aan hebben
Veul beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga mijn oude ui doen.. maaaar dan moet iemand wel ff the riddle aanvragen
Ik vond je toen we voor het eerst hier liepen te ouwehoeren wat minder euhm serieus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent de enige die de oude knetter terug wilheb er iig nog niemand over gehoord, volgens mij heeft niemand door dat ik veranderd ben
Rara wie dat heeft gedaan. Kutkoelkastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart is straks chagrijnig
lolz, dat komt omdat iedereen mij de laatste tijd moet hebben.. ben dr een beetje zat van eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond je toen we voor het eerst hier liepen te ouwehoeren wat minder euhm serieus....
Nu als er iets van gezeik is ren je meteen weg.
boterhamzakje kan het ook gedaan hebben hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rara wie dat heeft gedaan. Kutkoelkast
Is die ook caro fan danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boterhamzakje kan het ook gedaan hebben he
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef n8n het volgende:
Har the doors har riders on the storm coming up
zo klopt tie.. kweenie eigenlijkquote:
show van popje? nee hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Viro het volgende:
wtf heb een show van popje gemistNu ga ik dus niet meer kunnen slapen
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro gaat heel blij met jou zijn
Een haattopic op de dag van die meet ging (?) wel heel erg ver.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lolz, dat komt omdat iedereen mij de laatste tijd moet hebben.. ben dr een beetje zat van eerlijk gezegd
maar ja.. je hebt ook gewoon goeden smaak * slijm slijm*quote:
Moet je jimi hendrix aanvragen met all along the watchtower.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro gaat heel blij met jou zijn
*slurp slurp*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ja.. je hebt ook gewoon goeden smaak * slijm slijm*
het waren er 2 op mijn jubileumquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een haattopic op de dag van die meet ging (?) wel heel erg ver.
Voorderest moet je je niet aanstellen.
Goeden smaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je jimi hendrix aanvragen met all along the watchtower.
las iets van dat popje show van koelkast bij elkaar zou praten, ben topics terug aan het lezenquote:
ow... pratenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
las iets van dat popje show van koelkast bij elkaar zou praten, ben topics terug aan het lezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het waren er 2 op mijn jubileum
en klopt papa stokstaart.. zal proberen om weer normaal te doen, oke?
kusje erop? of gelijk maar hete neuqseks?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef Viro het volgende:
zit nu te balen dat ik draakje niet eraf kan schoppen en hele avond jimi hendrix kan draaien
Ja, nee... Hij was alleen schor geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
las iets van dat popje show van koelkast bij elkaar zou praten, ben topics terug aan het lezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Niet zo direct hoor dan ga ik blozen
Dat doe je maar als je thuis bentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef Viro het volgende:
zit nu te balen dat ik draakje niet eraf kan schoppen en hele avond jimi hendrix kan draaien
Neequote:
godver.. had je me nou niet ff in die droom kunnen latenquote:
Uhm jaaaaa erg complimenteus weer hoor Knetter (denk ik)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
godver.. had je me nou niet ff in die droom kunnen latenik ga maar volledig pot worden.. als zelfs jij mij niet wilt
Wist ik wel echt waar heus ik meen het ja echtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
natuurlijk ook andere muziek
[..]
Ben ik ook
Het was bh zakjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uhm jaaaaa erg complimenteus weer hoor Knetter (denk ik)
Wat was ik?quote:
ik vroeg niet aan omdat stokstaart dan over de rooie gaat.. dus ben zooooooo blij dat jij het wel doetquote:
Ik zeg je gewoon straight in je face wat ik van je denk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alsof jij zo lekker complimenteus bent
Waarom ook altijd dit nummer. Maakt die hoer geen andere liedjes.quote:
het scheelt wel he, als je zelf denkt dat je gods gift to women bentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zeg je gewoon straight in je face wat ik van je denk.
Dat sommige mensen daar vervolgens niet mee kunnen omgaan is jammer voor hen.
jawel hele goeien zelfs.. alleen die staan niet in draakjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ook altijd dit nummer. Maakt die geweldige vrouw geen andere liedjes.
Whahaha hoe kom je daar nou weer bij????quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het scheelt wel he, als je zelf denkt dat je gods gift to women bent
Nou als die er nou eens inkomen kan de haat misschien wat wegvloeien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel hele goeien zelfs.. alleen die staan niet in draakje
ik krijg bij jou altijd de neiging om je slaan, puur omdat je overkomt alsof je jezelf heel wat vindtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whahaha hoe kom je daar nou weer bij????![]()
![]()
Wek ik echt die suggestie bij jou???
dat je emoticons gebruikt om je tekst wat op te fleurenquote:
Je username wellichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whahaha hoe kom je daar nou weer bij????![]()
![]()
Wek ik echt die suggestie bij jou???
ja ik kreeg toestemming van 2 bijzondere herenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:49 schreef n8n het volgende:
[..]
dat je emoticons gebruikt om je tekst wat op te fleuren
[..]
Je username wellicht
tegelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik kreeg toestemming van 2 bijzondere heren
Vergeleken met jou ben ik dat toch ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg bij jou altijd de neiging om je slaan, puur omdat je overkomt alsof je jezelf heel wat vindt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Wist ik wel echt waar heus ik meen het ja echt
Ze heeft al straf gehad vanavond omdat ze zich seksueel afreageerde in een chatroom.quote:
Hoe reageert iemand zich seksueel af in een chatroom?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft al straf gehad vanavond omdat ze zich seksueel afreageerde in een chatroom.
nee, ik ben beter, leuker, zeker liever en gwoonweg geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergeleken met jou ben ik dat toch ook?
Gebruik je fantasie als je durftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Hoe reageert iemand zich seksueel af in een chatroom?dat stuk heb ik gemist in mn opvoeding
Narcistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ik ben beter, leuker, zeker liever en gwoonweg geweldig
en jij bent een pissebed.. slaap lekkerquote:
Liever durf ik wel te wedden. De rest ook wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ik ben beter, leuker, zeker liever en gwoonweg geweldig
Lekker voor tijdens het schijten jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een mooi liedje is dit toch
Ewa waarom post jij kk smerige films met puistenquote:
Zelfs dat niet.quote:
het is heel simpel : alles wat ik mooi vind, vindt jij kutquote:
Belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is heel simpel : alles wat ik mooi vind, vindt jij kut
alles wat jij mooi vind, vindt ik kut
tevens
the riddle![]()
![]()
![]()
mijn oude ui is er al een poosje hequote:
Ik voel me knetterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Voel je je nou ook beter met je nieuwe UI?
oh ik zal de ketting even wat strakker doen.. je hebt teveel praatjesquote:
praatjes openen gaatjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik zal de ketting even wat strakker doen.. je hebt teveel praatjes
Nee, ik ben hoogstens een hoerenloper. Ik ga altijd naar die Surinaamse op het Zandpad.quote:
Mannenhatersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik zal de ketting even wat strakker doen.. je hebt teveel praatjes
Vrouwenhaters?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
O die kut Whiskers is er dan ga snel oprotten hier.
jij gaat heul niet wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
Krijg altijd ruzie met haar en dan ga jij weer weg en komt er weer gezeik van.quote:
te veel tekstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kattenhaters
Frustratie door katten (deel 3)
Zie je het is alweer begonnenquote:
maar ik ben er nog.. toe blijf.. anders ga ik mij vervelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg altijd ruzie met haar en dan ga jij weer weg en komt er weer gezeik van.
heb het niet zo met hoerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ben hoogstens een hoerenloper. Ik ga altijd naar die Surinaamse op het Zandpad.
Spiegel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar waar zijn die mannenhaters dan? heb nog geen vrouw gezien met een kort pittig kapsel, tuinbroek en het feministische blad onder de arm
ik zat erop te wachtenquote:
Nee, ik ga er ook niet heen hoor. Ze werken alleen voor me.quote:
Er staan echt bizarre dingen tussen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef guapo het volgende:
Een in braadvet gebakken spons doet ook wonderen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou op zeg![]()
Hoe denk je dat Hamsterke verwekt is?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op die kat waar Hamsterke op doelde: die zogenaamde "Poekie" dus.
Doe zelf normaal, ik deed niet rotquote:
Klopt. Ruzie maken is beter voor de sfeerquote:
mis de context, komt niet al te bizar overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staan echt bizarre dingen tussen.
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik wel.. zat je te plagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, ik deed niet rot
Niet op in gaan werkt beter voor iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt. Ruzie maken is beter voor de sfeer
Dat is voor zwakkelingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Niet op in gaan werkt beter voor iedereen
Vind het smerig hoe sommige mannen erop kunnen terwijl je weet dat er een andere man voor je is geweestquote:
oh ok dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook niet heen hoor. Ze werken alleen voor me.
door al dat geruzie en gezeik zijn er al veel luisteraars uit het topic gebleven.. dus je hebt wel een punt.. maar ruzie om te plagen kan wel tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Niet op in gaan werkt beter voor iedereen
Jij hebt een kelder vol maagden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind het smerig hoe sommige mannen erop kunnen terwijl je weet dat er een andere man voor je is geweest![]()
plagen kusjes vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door al dat geruzie en gezeik zijn er al veel luisteraars uit het topic gebleven.. dus je hebt wel een punt.. maar ruzie om te plagen kan wel toch
Keej danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik wel.. zat je te plagen
Het zijn kattenhaters vs kattenliefhebbers.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:04 schreef n8n het volgende:
[..]
mis de context, komt niet al te bizar over
Maagden zijn overratedquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gelukkig ook niet, het zou wat zijn zeg
Elke dag een versequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gelukkig ook niet, het zou wat zijn zeg
Topic kan beter over mensen gaan danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn kattenhaters vs kattenliefhebbers.
Die elkaar doodwensen en over en weer met suggesties komen hoe ze van die katten en andere dieren af kunnen komen.
Er is een gozer die rijdt elk jaar met een bestelbusje naar Frankrijk toe waar hij (in zijn ogen) irritante buurtkatten heenbrengt en ze dropt ergens op het platteland.
Zijn leuk, kan je helemaal naar je hand zettenquote:
uhmm dat gooi ik niet in het topicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk gehad?
Dus meer dan 100quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm dat gooi ik niet in het topic
meer of minder dan 50?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm dat gooi ik niet in het topic
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarvan waren dan die foto's die je mij liet zien? met die 15 blanke slavinnen?
quote:
Dat is ook niet mis, maar je word op een gegeven moment gekquote:
Zooooo vermoeiend, je moet ze alles lerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Zijn leuk, kan je helemaal naar je hand zetten
vanaf hoeveel tijd telt het als een vriendje?quote:
Sexquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf hoeveel tijd telt het als een vriendje?
dit dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zooooo vermoeiend, je moet ze alles leren
ik heb geen fok vriendjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen van FOK! tellen niet mee (behalve die van de meet)
ah, ervaringdeskundigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is ook niet mis, maar je word op een gegeven moment gek
levert genoeg op, heb een kosten/batenanalyse gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zooooo vermoeiend, je moet ze alles leren
umm alleen mannen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sex![]()
Mensen van FOK! tellen niet mee (behalve die van de meet)
Wat jij aanziet als vriendjes of vriendinnetjes.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef n8n het volgende:
[..]
ah, ervaringdeskundige![]()
[..]
levert genoeg op, heb een kosten/batenanalyse gemaakt
oh dus geen one night standsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij aanziet als vriendjes of vriendinnetjes.
Wellicht anders als je mannen opleidtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer een poging dan
mallerd hihiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus geen one night standswhahaha
quote:
als een vrouw iedere dag mannen ontmaagd is het natuurlijk feest. Andersom word je op een gegeven moment gek vanquote:
Want??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
als een vrouw iedere dag mannen ontmaagd is het natuurlijk feest. Andersom word je op een gegeven moment gek van
Vrouwen willen toch juist wat ervaringquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
als een vrouw iedere dag mannen ontmaagd is het natuurlijk feest. Andersom word je op een gegeven moment gek van
je hebt ervaring met beide wut?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil niet iedere vrouwelijke maagd onderwijzen in seksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch juist wat ervaring
Nee, ok, helder verhaal hoor.. Maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
schrale lul, moe en je moet geduld hebben bij maagden. Soms wil je als man 'm dr in raggen
Is geen straf toch. Maagden kun je nog mooi vormen. En zijn bovendien nog lekker strak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil niet iedere vrouwelijke maagd onderwijzen in seks
sletten zijn niet per defenitie wagenwijd hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen straf toch. Maagden kun je nog mooi vormen. En zijn bovendien nog lekker strak.![]()
Beter dan uitgewoonde sletten.
strobreed?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sletten zijn niet per defenitie wagenwijd hoor
dit dus, maar mijn ex en vriendin zijn geen slettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen ervaring dus... Flauwe clichésquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen straf toch. Maagden kun je nog mooi vormen. En zijn bovendien nog lekker strak.![]()
Beter dan uitgewoonde sletten.
Heb beiden gehad. Maagd vond ik fijner dan het meisje die al 300 jongens gehad had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maagd als in ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:18 schreef n8n het volgende:
Ik heb nu 4 jaar mijn eigen maagd, perfect afgericht
nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
elke vrouw is anders, de een wijder dan de ander, en als er eenmaal een kind uitgescheten is dan zijn ze vaak wijder
Als een meisje zich 1000x heeft uit laten wonen door negers met enorme penissen gaat het strakke er wel van af hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen ervaring dus... Flauwe clichés
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als een meisje zich 1000x heeft uit laten wonen door negers met enorme penissen gaat het strakke er wel van af hoor.
fisten allesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als een meisje zich 1000x heeft uit laten wonen door negers met enorme penissen gaat het strakke er wel van af hoor.
Klets niet zo domquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal wel.quote:
maar geen enkele man wil een vrouw die 300 piemels in dr heeft gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb beiden gehad. Maagd vond ik fijner dan het meisje die al 300 jongens gehad had.
Maar ieder zijn/haar hobby natuurlijk.
7quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal wel.
Hoeveel meisjes heb jij nou geneukt dat je daarover denkt te kunnen meepraten
Ook jij hebt geen penis dus kun je dat niet weten. Wij mannen voelen dat verschil wel degelijk.quote:
met je vingers en speeltjes voel je ook wel degelijk verschil hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook jij hebt geen penis dus kun je dat niet weten. Wij mannen voelen dat verschil wel degelijk.
Dus nu heb je plotseling een piemel?quote:
Denk je nu echt dat zo'n dom dun penisje een meisje/vrouw... Laat ook maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal wel.
Hoeveel meisjes heb jij nou geneukt dat je daarover denkt te kunnen meepraten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus nu heb je plotseling een piemel?
]quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met je vingers en speeltjes voel je ook wel degelijk verschil hoor
Het gaat niet om de lengte, niet om de dikte maar op de invalshoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zo'n dom dun penisje een meisje/vrouw... Laat ook maar
jij hebt minimaal een onderbeen nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zo'n dom dun penisje een meisje/vrouw... Laat ook maar
Andersquote:
goeie invalshoek jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, niet om de dikte maar op de invalshoek.
Misschien mis je de contextquote:
geloof ik bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ach mannen denken toch altijd dat vrouwen samen niet kunnen neuken
dat ookquote:en dat hun met hun piemeltje de hemel op aarde zijn
Pics?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ach mannen denken toch altijd dat vrouwen samen niet kunnen neuken en dat hun met hun piemeltje de hemel op aarde zijn
alsof ik die aan jou zou laten zien, dream onquote:
Alsof ik die van jou niet allang gezien en gedelete heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof ik die aan jou zou laten zien, dream on
tuurlijk schatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof ik die van jou niet allang gezien en gedelete heb.
let's doquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
omdat moment dat jij post hoor ik op de radio: Let's do it
![]()
![]()
Jaloers dat die van jou er zo lelijk bijhangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lelijke neptieten hoor.. Maar als je daarvan droomt
Pubertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaloers dat die van jou er zo lelijk bijhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welke planeet komt u?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gebraden kipfilet op een bedje groente... Smakelijk!!
dankzij deze ga ik zo ff Cardigans - My Favourite Game aanvragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aah pcies op tijd weer voor dit top nummer! aaah deze is super om keihard mee te zingen.. helaas kan ik dat nu niet
dan slaap ik denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
Ik ga tron legacy kijken, tot over een uurtje of 2.
enjoyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
Ik ga tron legacy kijken, tot over een uurtje of 2.
dat is een belediging voor de boeren he.. dat weet je?quote:
forensen beter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is een belediging voor de boeren he.. dat weet je?
zeg ff als de horror voorbij isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben diehard.. ik sla me hier gewoon doorheen.. al heb ik wel maar 1 oordopje in
Hier heb ik nog op 'gedanst' geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze valt wel mee trouwens, jullie kunnen weer luisteren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |