Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar tochquote:
neeeeeeeeheeeeeee toen ging ik weg.. niet slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar toch
Helemaal knetter dan krijg je zulke situatiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je zelf hoor. 3 uur geleden weliswaar maar toch
Leukste vond ik die groene UI van je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke vinden jullie de ui leuker of stommer dan mijn oude?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke vinden jullie de ui leuker of stommer dan mijn oude?
quote:
mijn oude dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leukste vond ik die groene UI van je.
Blijkbaar ja.quote:
de oude knetter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
En dat in combinatie met de oude Knetter graag
Ja die kon zo lekker baggeren.quote:
sry no homoquote:
altijd als ik er niet ben is er gezeik. Blijkbaar durft niemand wat te zeggen als ik er ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en koelkast die boos werd..
en een heleboel gezeik in het topic..wasnie leuk
werd niet gewaardeerdquote:
Als je jezelf bent krijg je nou eenmaal gezeur en gezeik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werd niet gewaardeerden nu doe ik netter, maar krijg alleen maar nog meer gezeik
Donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga mijn oude ui doen.. maaaar dan moet iemand wel ff the riddle aanvragen
jij bent de enige die de oude knetter terug wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je jezelf bent krijg je nou eenmaal gezeur en gezeik.
Schijt aan hebben
Veul beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga mijn oude ui doen.. maaaar dan moet iemand wel ff the riddle aanvragen
Ik vond je toen we voor het eerst hier liepen te ouwehoeren wat minder euhm serieus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent de enige die de oude knetter terug wilheb er iig nog niemand over gehoord, volgens mij heeft niemand door dat ik veranderd ben
Rara wie dat heeft gedaan. Kutkoelkastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart is straks chagrijnig
lolz, dat komt omdat iedereen mij de laatste tijd moet hebben.. ben dr een beetje zat van eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond je toen we voor het eerst hier liepen te ouwehoeren wat minder euhm serieus....
Nu als er iets van gezeik is ren je meteen weg.
boterhamzakje kan het ook gedaan hebben hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rara wie dat heeft gedaan. Kutkoelkast
Is die ook caro fan danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boterhamzakje kan het ook gedaan hebben he
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef n8n het volgende:
Har the doors har riders on the storm coming up
zo klopt tie.. kweenie eigenlijkquote:
show van popje? nee hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Viro het volgende:
wtf heb een show van popje gemistNu ga ik dus niet meer kunnen slapen
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro gaat heel blij met jou zijn
Een haattopic op de dag van die meet ging (?) wel heel erg ver.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lolz, dat komt omdat iedereen mij de laatste tijd moet hebben.. ben dr een beetje zat van eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |