Nu lette ik weer op maar die lange post was echt beschamendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook niet, ik had net een woord van 4 letters, en er stond er niet een op de juiste plek
Ja, het woord cola zal nooit meer hetzelfde klinkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik hoor wel de stem erbij en dat is wel een extra dimensie
Mijn -normaal al niet doorsnee- stem was echt verrot dit weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het woord cola zal nooit meer hetzelfde klinken.
En baarden zijn nu helemaal niet meer te vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het woord cola zal nooit meer hetzelfde klinken.
Zelfs niet als ze heeeeeeeeeeel zacht zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
En baarden zijn nu helemaal niet meer te vertrouwen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
En baarden zijn nu helemaal niet meer te vertrouwen.
Dan ZEKER nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze heeeeeeeeeeel zacht zijn?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze heeeeeeeeeeel zacht zijn?
De eerste werkdag was prima, opgegeven na 4 uur werkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet ik nu weeeer iets verzinnen of slapen jullie nu echt??
Hoe ging de eerste werk/studiedag na de bijna slapeloze meet?? Wat dien jullie morgen>> Wat deden jullie na wij weg waren?? Hoeveel whiskey heeft KG nog gedronken?? Uhhh?
Trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
Vandaag kwam traag op gang, maar ging verder wel ok. Nu ga ik wel slapen, want morgen om 7 uur gaat de wekker weer...
Slaap lekker en tot morgenvroeg![]()
![]()
Had ik maar plannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:23 schreef Muck het volgende:
Morgen doe ik weinig
Een nieuwe rits in mijn broek zetten, formulieren ophalen bij de huisarts, boodschapjes, lekker rommelen en 's avonds oefenen met het orkest
En wat zijn jouw plannen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De eerste werkdag was prima, opgegeven na 4 uur werkMorgen weer werken, nadat jullie weg waren hebben we doorgedronken en ons om een uur of 4 discreet teruggetrokken, en ik heb de fles niet leeggemaakt
Dat is wel klote jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik maar plannen![]()
Moet wel nog vel doen wel: loop 2 jaar achter met administratie en moet belastingaangifte 2009 nog doen..
Maar ik kom nergens toe, tenzij het heeel leuk is of ik er echt niet omheen kan![]()
Noooou, strijken is ook mijn hobby niet hoor, er ligt een schandalige berg klaar om gestreken te worden, maar TJ pakt maar iets dat zo van de waslijn om zijn lijf kanquote:Ik wou dat ik zo handig was als jij.. Kan niet strijken en schrik zelfs enorm terug van maar een knoop aannaaien
41quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent weer terug
![]()
Stelletje drinkerds![]()
Vond het echt heel gezellig en ik vond dat je het echt super geregeld had![]()
Ben alleen nog ff benieuwd nar je leeftijd
Truste MPGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
Vandaag kwam traag op gang, maar ging verder wel ok. Nu ga ik wel slapen, want morgen om 7 uur gaat de wekker weer...
Slaap lekker en tot morgenvroeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja
[..]
Noooou, strijken is ook mijn hobby niet hoor, er ligt een schandalige berg klaar om gestreken te worden, maar TJ pakt maar iets dat zo van de waslijn om zijn lijf kan
En ik ben ook niet handig met alles hoor, het huis is op het moment ook best een puinhoop
kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Huis komt door verhuizing/"verbouwing"/verjaardag/ meet natuurlijk
Komt goed hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:31 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
alles staat nog overal, heeft nog geen vaste plek, is stoffig en is kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |