mij niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik speel trompet, dus met een beugel zou dat een tijd niet kunnen, of heel moeizaam gaan en daar had ik ook geen zin in
Daarbij zijn die scheve tandjes nog nooit iemand opgevallen, dus
Muck is onlinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik hen een hele maffe versie van MSN
Geen smilies meer, en ik kan mensen die offline zijn niet benaderen...
Stille hint Muck
Met @planet.nl gaat blijkbaar ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kun je ook op MSN zonder hotmail-account??
bij mij niet...quote:
ja, alle mail adressenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
ja hoor, ik gebruik mijn FOK!-mailadres ervoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, dat kan, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
2011-versie zuigtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de oudere versie van msn weerVond de 2011-versie zo irritant dat ik maar systeemherstel gedaan had
![]()
Nou, dat vond ik dus ookquote:
quote:
Ben jij zo geduldig dan?? Ik niet kennelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij zo geduldig dan?? Ik niet kennelijk![]()
Ik snap het a": we moeten een onderwerp hebben!!
Hadden jullie ook vóór je eertse meet dat je een bpald persoon voor je zag bij posts?
En gingen jullie dat beeld ook vergelijken met de echte persoon na/tijdens een meet??
slaap ze rockyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen te slapen![]()
Tot later vandaag
Truste Nijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen te slapen![]()
Tot later vandaag
nee maar ik hoor wel de stem erbij en dat is wel een extra dimensiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij zo geduldig dan?? Ik niet kennelijk![]()
Ik snap het a": we moeten een onderwerp hebben!!
Hadden jullie ook vóór je eertse meet dat je een bpald persoon voor je zag bij posts?
En gingen jullie dat beeld ook vergelijken met de echte persoon na/tijdens een meet??
Ik zie de gezichten erbij nu als ik wil, maar ik merk dat ik iedereen hier op internet toch snel weer zo zie/"voel" als eerst.. Ik vind het toch echt heel anders, op de chat of irl.. Maar beiden hebben hun zeer grote charmequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik hoor wel de stem erbij en dat is wel een extra dimensie
mijne ook niet, ik had net een woord van 4 letters, en er stond er niet een op de juiste plekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo mijn typen is ook niet meer wat het was geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |