Kan je daar ook lekker douchen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef ramakandra het volgende:
in duitsland hebben ze nu werk kampen voor dikkerds en het werkt nog ook!! iedereen komt als anorexia patientje terug!!
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef ramakandra het volgende:
[..]
weet ik niet, ben nog niemand tegen gekomen die in dat kamp heeft gedouched
Bijna zo erg als mensen die in de bus vis eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik eet altijd frietjes Sate in de treinmaar ik mag dat want ik ben slank
Of manderijntjes... Veel mensen vinden dat dan niet stinken, maar ik heb er echt HAAT aan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bijna zo erg als mensen die in de bus vis eten.
Die geur blijft er nog 2 uur nadat jij weg bent hangen.
Gadverdamme wat asociaal.
Ik snap het sowieso niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Oerbeer het volgende:
Daar moet echt (op dikke bolle mensen hun belastingscenten) een soort van speciaal vervoer komen.
Extra grote banden,met verstevigde vloer, dubbel zo breed, en toch net iets te kleine stoelen als
stimulans om af te vallen...
We noemen het dan : O.O.V.
Obesitas Openbaar Vervoer...
Probleem opgelost...
dit dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef Stuurver het volgende:
En sowieso ik gal altijd aan de binnenkant zitten en leg mijn tas naast mij neer, als iemand vraagt of ze naast me mogen zitten en het is geen smatje dan zeg ik altijd nee, vaak durven ze niks terug te zeggen en die buschauffeur gaat mij echt niet de bus uitzetten
Ik denk wel dat na de rokers, de vetkleppen de lul zijn...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet.
Het is normaal dat als ik mezelf de kanker in rook of mezelf een hartverzakking zuip, dat ik extra betaal. (80 procent van de kosten van sigaretten gaat direct de schatkist in)
Waarom zijn er geen vads-belastingen?
"ach ik zie het al mevrouwtje, geen probleem, patatje komt er aan, dat kost wel 2 euro extra uiteraard."
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat na de rokers, de vetkleppen de lul zijn...
Mensen zoeken altijd wel iets waar ze op kunnen zeiken...
nee hoor, dat zei je helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik hoop het.
De vetjes zijn meestal de grootste zeikerds als ik rook.
Sta je naast een bushalte (ja ernaast ja) te roken, zegt zo'n vetklep "gadverdamme dat smerige gerook!"
Dus ik zeg "gadverdamme wat een smerige pens en kopkwabben!"
Kijkt iedereen heel geschokt alsof ik dat niet mag zeggen..
Daar snap ik nou niets van.
Dikke mensen kosten meer dan rokers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, dan kan je bijna niet eens meer ademhalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Stuurver het volgende:
Had ik ook een keer, helemaal erg bij een scherpe bocht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: