Welterusten voor den derden keerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Anydewajs, ik ga m'n dekens knuffelen! Tot morgen.
ga eens lief doen verdoriequote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst ging je hier weg naar elders en toen jaagden ze je daar ook weer weg.
Alweer jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Dit is al je 3e trusten-kusjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
oh wachtte je op mijn kusje?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Jij gaat toch nog niet weg?quote:
Voor jou altijd zoals je weet!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga eens lief doen verdorie
Kan er niet genoeg van je krijgen... Monitor en pc uit... (mobiel...)quote:
waarom merk ik daar dan zo verrekte weinig vanquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan er niet genoeg van je krijgen... Monitor en pc uit... (mobiel...)
Dan krijg jij ook 3 kusjes als je weg gaatquote:
Hij gaat net zolang door tot hij een BJ te pakken heeftquote:
Jesquote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan krijg jij ook 3 kusjes als je weg gaat
Dan is hij nog wel ff bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat net zolang door tot hij een BJ te pakken heeft
Slaap lekker zokunenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan er niet genoeg van je krijgen... Monitor en pc uit... (mobiel...)
kaaskransjeknabbelenquote:
Dat is niet te hopen. Heb je net opgegeven in het mc-Piel haatmeneren topic.quote:
't is serieus, ik vind je een topuserquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen. Heb je net opgegeven in het mc-Piel haatmeneren topic.
wtf dat is echt heel viesquote:
Geilquote:
Nee johquote:
Volendam rap?quote:
Zeeuwse rapquote:
Ik vind jou een beetje eng met je stemmingswisselingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is serieus, ik vind je een topuser
0118quote:
Ik heb geen stemmingswisselingen, jij hebt je straf gehad, nu weer vrede.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje eng met je stemmingswisselingen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen stemmingswisselingen, jij hebt je straf gehad, nu weer vrede.
Dat soort gezeik bewaar je maar mooi voor je poppetje.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen stemmingswisselingen, jij hebt je straf gehad, nu weer vrede.
Kijk daar word ik nou vrolijk vanquote:
Doe ff normaal man.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat soort gezeik bewaar je maar mooi voor je poppetje.
En dat is leukquote:
gedraag jequote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar heb jij je niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das echt bazenmuziekquote:
Knetter jouw echte naam.... Weet je wat dat betekent?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijk daar word ik nou vrolijk van
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zeer gecharmeerd door de dames hier. Met name Carool en Huppel, maar dit is mijn finaal afscheid :-p
Kusjes en doe lief. Tot morgen.
Wat vind je van mij?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb jij je niet mee te bemoeien.
En als ik jou een topuser vind mag je daar best blij om zijn. Hoeft niet though.
Kan het me niet voorstellenquote:
NOU WELTRUSTEN HE RAGBOERquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Ragboer het volgende:
Nou ik ga weer. Ik wens jullie een fijne nachtrust, als ik je niet mag wens ik je de tiefus. Groetjens.
quote:
Boeit me echt niets. Ik vind je maar raar doen nu.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb jij je niet mee te bemoeien.
En als ik jou een topuser vind mag je daar best blij om zijn. Hoeft niet though.
Jinglesquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef MYV het volgende:
Hoe noem je die dingetjes die users inspreken op ONZ Radio?
Jingles.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef MYV het volgende:
Ja ik zal er morgen eentje makenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jingles.
Althans, dat maken we er van. Wil je ook maken?![]()
Ja jinglesquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef MYV het volgende:
Mama huppel toch?quote:
Ik doe niet raar. Ik waardeer je gewoon als user, alleen dat trollen mag wel wat minder, maar daar komen we wel overheen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeit me echt niets. Ik vind je maar raar doen nu.
Jingles of Singelsquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef MYV het volgende:
Maar ik heb echt een bloedhekel aan kinderenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
popje en ik hebben net besloten dat jij de juffrouw bent
Soms mag je grapjes maken en ineens gaat het te ver bij jou. Dat maakt je op dat vlak onbetrouwbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe niet raar. Ik waardeer je gewoon als user, alleen dat trollen mag wel wat minder, maar daar komen we wel overheen.
Ja schat maar je moet ook weten wanneer je moet stoppen!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms mag je grapjes maken en ineens gaat het te ver bij jou. Dat maakt je op dat vlak onbetrouwbaar.
Maar ik waardeer verder wel ten zeerste wat je allemaal doet voor ONZ-radio (vraag anders maar aan Huppels)
Maak er ook een voor DJ Monoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef MYV het volgende:
[..]
Iets in de trand van djkoelkast is de leukste of iets?
OEHquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef MYV het volgende:
[..]
Iets in de trand van djkoelkast is de leukste of iets?
Hoiquote:
Niet ineens, ik geef het aan als ik er genoeg van heb. Een grap is op een gegeven moment af, klaar, niet leuk meer. Dat heb ik aangegeven en dan vraag ik gewoon of je wil stoppen omdat ik het niet meer leuk vindquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms mag je grapjes maken en ineens gaat het te ver bij jou. Dat maakt je op dat vlak onbetrouwbaar.
Maar ik waardeer verder wel ten zeerste wat je allemaal doet voor ONZ-radio (vraag anders maar aan Huppels)
Dan ga ik toch voor jouquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OEH![]()
Je mag ook jingles maken voor de verzoekjesmachine, die heet Draakje. Zie maar, net wat jij leuk vindt
Over het randje en net daaroverheen zo ben je zelf ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schat maar je moet ook weten wanneer je moet stoppen!
Ik laat dat altijd vrij, dan krijg je de leukste dingenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor jouff iets verzinnen, heb je toevallig niet je eigen slogan?
Ik geef het toch netjes aan, van nu is de grens bereikt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over het randje en net daaroverheen zo ben je zelf ook
Oke dan heb je 'm waarschijnlijk morgen(avond)quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd vrij, dan krijg je de leukste dingen
Je mag het levend bewijs ook wel op tafel leggen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke dan heb je 'm waarschijnlijk morgen(avond)heb wel een stomme stem op de microfoon, oh en dan heb je meteen levend bewijs voor jeweetwel
Heul nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over het randje en net daaroverheen zo ben je zelf ook
Dj Svensson is ook al zo goed, ze hebben samen ook dingen gedaan (Svensson & Gielen)quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Johan Gielen is echt een held
Kwaliteits trance.
Misschien deze week een uutje keiharde trance
Beachbreeze op Sensation White toenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dj Svensson is ook al zo goed, ze hebben samen ook dingen gedaan (Svensson & Gielen)
Je moet er ook niet overheen schijten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik ben er weerscheitlaptop
Ik pis op je laptopquote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet er ook niet overheen schijten.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijt in je bekquote:
ow.. dan zal daar het probleem liggenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |