Kom je hier gezellig mee-quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de FB is, maar ik weet wel dat de COS nu zonder onderlingenet zo saai is als de streams
Ja dat kanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kan ik nog antwoorden met NEE.......
Nog heel snel, de topic Zwaai hier Bommie uit herinner ik me wel maar bij god als ik nog weet waarom we uit gingen zwaaien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooral de eloquente poezie van jou en die rare eend is fenomenaal!
Dat ging om bans toch? En banaanvragen en zulks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nog heel snel, de topic Zwaai hier Bommie uit herinner ik me wel maar bij god als ik nog weet waarom we uit gingen zwaaien?
trusten Miss.Jquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bedtijd!!!! Mijn plicht zit erop als user........
Los jij het maar even op Bommie,aangezien die zolder van Bommerin toch weer een wassen neus word.
![]()
Trusten allemaal..........![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie is al een poosje een meubelstuk: [BB SC # 93] Bommie Negeer- en Bash Dag 2006!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb ook geen zin om me morgen weer uit bed te moeten trekken.
Dussuh,
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Los jij het maar even op Bommie,aangezien die zolder van Bommerin toch weer een wassen neus word.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef Spooky4u het volgende:
Dussuh,
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef Spooky4u het volgende:
Dussuh,
ik zal er wel weer te jong voor zijn!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geeft niks,ik ga glimlachend nu echt mijn bed in.......(*ze gingen weer allemaal zwaaien.....
Lol, je zou heel BB6 door kunnen gaan lezen, zou kunnen, ik zou het niet doen.quote:
ik ook (dat moet wel!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal er wel weer te jong voor zijn!
nee, dank je feestelijk, momenteel even niet zo'n zin inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je zou heel BB6 door kunnen gaan lezen, zou kunnen, ik zou het niet doen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er van tussen... streams zijn niks, COS is niet veel sinds Mootie naar bed is en niet meer kan klagen, FB was leuk om bij te lezen... maar ondertussen hou ik het voor vandaag voor gezien. Lees morgen wel de enige COS bij die vanacht volgeschreven wordt.
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er van tussen... streams zijn niks, COS is niet veel sinds Mootie naar bed is en niet meer kan klagen, FB was leuk om bij te lezen... maar ondertussen hou ik het voor vandaag voor gezien. Lees morgen wel de enige COS bij die vanacht volgeschreven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |