quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er van tussen... streams zijn niks, COS is niet veel sinds Mootie naar bed is en niet meer kan klagen, FB was leuk om bij te lezen... maar ondertussen hou ik het voor vandaag voor gezien. Lees morgen wel de enige COS bij die vanacht volgeschreven wordt.
Is goed hoor Versa*MAIK*bommie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
We kunnen hier ook een Joanna verkiezing houden voor al die forumvrouwtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor Kaharin!
Maik!quote:
Och, zo lang jullie daar zitten gaat het wel, heb jij zin in de eerste keer bij pa en ma op de koffie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik!Die doet wel ff de leukste vrouw in dat hok!
![]()
Fonzie say's:EEEEEEJ!
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ik hou van nare situaties!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, zo lang jullie daar zitten gaat het wel, heb jij zin in de eerste keer bij pa en ma op de koffie?
Dat klopt, je bent bijna lief.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ik hou van nare situaties!Dan maak ik mijn meest grove grappen
Hier hou ik me altijd wel in!
quote:
Bijna?? Ik ben verdomme de Ghandi onder de forumusersquote:
Zie je Kahahahahahaharin? Vies naar leedvermaak.. zie je mij nooit doen!quote:
ikke nie daanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je Kahahahahahaharin? Vies naar leedvermaak.. zie je mij nooit doen!
Nee da's waar, je vliegt er te vuur en te zwaard in idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je Kahahahahahaharin? Vies naar leedvermaak.. zie je mij nooit doen!
Ja, als jij dat vindt dan klopt dat idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
Bijna?? Ik ben verdomme de Ghandi onder de forumusers
ciaoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga slapen, anders krijg ik enorm op mijn flikker van Bommerinnetje!![]()
DOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!111!!!!!!!!11!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pfieuw*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee da's waar, je vliegt er te vuur en te zwaard in idd.
Heel welbespraakt, tactvol, subtiel en gevoelig.
[..]
Ja, als jij dat vindt dan klopt dat idd.
*Waar is verdorie dat handboek....*
@Bollokus: komt wel goed hoor!
Trusten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga slapen, anders krijg ik enorm op mijn flikker van Bommerinnetje!![]()
DOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!111!!!!!!!!11!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
heren/dames ik ga er ook vandoor! de groetjes en tot morgen!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:51 schreef Ceetje.. het volgende:
beste allemaal, tot morgen, ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
![]()
Ceetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef Ceetje.. het volgende:
Hallooooo allemaal!
Zo, het werk op kantoor is weer gedaan voor vandaag, nu thuis nog effe aan de slag (alhoewel, het is eigenlijk wel heel mooi weer). Maar ik kom in ieder geval vast zwaaien, naar jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwaai ik gezellig even terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef Ceetje.. het volgende:
Hallooooo allemaal!
Zo, het werk op kantoor is weer gedaan voor vandaag, nu thuis nog effe aan de slag (alhoewel, het is eigenlijk wel heel mooi weer). Maar ik kom in ieder geval vast zwaaien, naar jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig zwaait er nog iemand, ben hele zwaaipartijen gewend inmiddels (ben nieuw hier, en dacht dat dat ook min of meer normaal was en bij de COS hoorde, maar sinds eind vorige week bleek van niet......quote:
het moet wel gezellig blijven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelukkig zwaait er nog iemand, ben hele zwaaipartijen gewend inmiddels (ben nieuw hier, en dacht dat dat ook min of meer normaal was en bij de COS hoorde, maar sinds eind vorige week bleek van niet......)
Maar omdat het hier mag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |